Komentarze (26)
Tomasz Lubert i Ewa Wojtasik wzięli ślub! DODA ŚWIADKIEM
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • fanstonsow1

    Oceniono 24 razy -4

    dodzia, fajna laska...
    fajniejsza niż ta "młoda".

  • cerrie

    Oceniono 14 razy -4

    Jakby ta sukienka nie miała trenu, to absolutnie nie powiedziałabym że jest to sukienka do ślubu, bo wcale takowej by nie przypominała. Ja jednak bym na swój ślub wybrała może znów nie coś zbyt klasycznego, ale jednak długą suknię, a nie sukienkę która bez trenu bardziej by pasowała do "Tańca z gwiazdami" a nie na tak ważną uroczystość jak ślub. Ale cóż wolnoć Tomku w swoim domku najwyraźniej w urzędzie nikomu nie przeszkadzała frywolność jej sukienki. Myślę że do kościelnego już by się tak ubrać nie odważyła.

  • uczmen

    Oceniono 1 raz -1

    Kurde no dałem komentarz do jakiegoś ich artykułu a go niema hyy a kto to jest co się chajtną bo na Wikipedia niem jej

  • Joanna Dajewska

    0

    niezła kasa, ale warto też płacić za swój dom i infrastrukturę osiedlową gdzie się mieszka

  • Hostian Ryjama

    Oceniono 2 razy 2

    Wieś tańczy i śpiewa oraz zawiera związki małżeńskie w wielkich miastach :D

  • basia

    Oceniono 7 razy 5

    jak mozna tak sie oszpecic, na pewno chcieli jak najlepiej ale przeciez jest lustro ,rodzina ,przyjaciele.

  • osmiol

    Oceniono 8 razy 6

    he he - a ten pan na zdjeciu nr 5 wyglada jak Adam Slodowy. "zrob to sam"

  • dealer

    Oceniono 14 razy 8

    a pachę przed uroczystością umyli?

  • likeacameo

    Oceniono 13 razy 9

    ona odstrojona a maz widac przegial noc wczesniej... ja bym sie mocno wku*la... :////

  • uczmen

    Oceniono 14 razy 10

    a kto to kim oni są

  • aaricia

    Oceniono 11 razy 11

    alez ta ewa spompowana......:]

  • teona

    Oceniono 12 razy 12

    jaki ten Tomek brzydal łeeeee,zdecydowanie lepiej wyglada w okularach :D

  • ja5

    Oceniono 20 razy 14

    ta suknia slubna- bardziej pasuje do kabaretu - niz do ślubu ..hahahha..

    ludzie nie potrafia sie ubrac- gołe cyce po tiulem z koronką- to chyba paryski kabaret co????

    do slubu - ona kabaret - on cyrkowiec , z kolorowym paseczkiem?????

    maja duzo forsy - nie wiedza jak wydac.......ale brak gustu ......

  • lillalulla

    Oceniono 19 razy 15

    ee jakiś produkt dodopodobny ta Ewa

  • sansa

    Oceniono 24 razy 16

    Kicz

  • areque

    Oceniono 21 razy 17

    Okropna ta panna mloda wyglada... nie iwem, czy przez makijaz, czy przez ta kiecke... czy moze to wszystko razem sie tak jakos skumulowalo :-/ ble :-/

  • karakuliambro

    Oceniono 22 razy 18

    Rzyg...

  • megi1828

    Oceniono 29 razy 23

    Toz to klon Dody ta panna mloda tylko nogi ma jakby jeszcze krotsze niz krUloFFa.

  • szaron_stoln

    Oceniono 35 razy 25

    Burdelmama dała przepustkę na cały m-c miodowy, czy tylko na noc poślubną?

  • lk

    Oceniono 37 razy 33

    Ten koleś wygląda jak totalny żul spod śmietnika po wizycie w salonie piękności.

  • naz_niepoprawna

    Oceniono 39 razy 35

    Wieś tańczy, wieś śpiewa.

  • super_benek

    Oceniono 42 razy 38

    tak to wyglada, gdy ludzie nie maja wyczucia dobrego smaku a staraja sie ubrac ekstrawagancko. Wychodzi tandeta. Dotyczy to obydwu pan.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX