Wygrał "Top model", a teraz reklamuje środki do higieny intymnej. Fani są zniesmaczeni. On zachwala. "Zróbcie to dla siebie"

Co można zrobić dla pieniędzy? Naprawdę wszystko. Choć wiele polskich gwiazd rozważnie dobiera kontrakty reklamowe, aby były korzystne dla ich wizerunku, to niektórym zdarzają się wpadki. Patryk Grudowicz reklamuje środki do higieny intymnej, Michał Wiśniewski usługi transportowe, a Norbi sklepy z używaną odzieżą.
Patryk Grudowicz Patryk Grudowicz screen Instagram/patryk_grudowicz

Patryk Grudowicz reklamuje środki do higieny intymnej

Patryk Grudowicz zwyciężył szóstą edycję programu "Top model". Dzięki wygranej zdobył popularność i zaczął pracę jako model. Ma na swoim koncie kilka kampanii reklamowych i często chodzi po wybiegach na pokazach mody. Jednak na tym nie poprzestaje. Chłopak prężnie działa na swoim Instagramie jako influencer. Niedawno zareklamował środki do higieny intymnej dla mężczyzn. Za to spadła na niego fala hejtu ze strony internautów:

Z całym szacunkiem, ale niedługo zaczniesz promować karmę dla zwierząt futerkowych.
Lepiej usuń ten post, bo każdy będzie cię kojarzył jako tego od spraw intymnych.
Wole cię jako modela. Nie reklamuj takich rzeczy - czytamy.
Michał Wiśniewski Michał Wiśniewski KAPIF.pl

Michał Wiśniewski poleca firmę przewozową

Michał Wiśniewski kiedyś był królem polskiego show-biznesu. Wraz z zespołem "Ich Troje" bił rekordy popularności i uchodził za gwiazdę wielkiego formatu. Dziś więcej się mówi o jego rozwodzie z Dominiką Tajner-Wiśniewską, niż o jego muzyce. Piosenkarz od czasu do czasu promuje swoim wizerunkiem różne produkty. Jednak tym razem firmuje nazwiskiem usługi przewozowe.

Michał Wiśniewski
screen Facebook/bowi-trans

Małgorzata Rozenek-Majdan Małgorzata Rozenek-Majdan screen Instagram/m_rozenek

Małgorzata Rozenek-Majdan kosi w kaloszach

Małgorzata Roznek-Majdan co chwilę ma nowe propozycje współprac. I o ile kampanie kosmetyczne, odzieżowe czy biżuteryjne pewnie nikogo nie dziwą, to ta reklama zelektryzowała fanów gwiazdy. "Perfekcyjna" znana jest ze swojego zamiłowania do czystości w domu, ale nigdy też nie zapomina o ogrodzie. Dlatego Małgosia jakiś czas temu polecała swoim obserwatorom kosiarki i piły, których używa do pielęgnacji ogródka. Fani Rozenek mieli niezły ubaw:

Haha, dama z kosiarką! Uwielbiam.
Najlepsze jest to, że te narzędzia nawet nie są włączone. Super reklama.
Od dzisiaj koszę w kaloszach.

Małgorzata Rozenek-Majdan
screen Instagram/m_rozenek

Małgorzata Rozenek-Majdan
screen Instagram/m_rozenek

Krzysztof Hołowczyc Krzysztof Hołowczyc KAPIF.pl

Krzysztof Hołowczyc w reklamie napojów energetycznych

Krzysztof Hołowczyc jest znanym kierowcą rajdowym, dlatego kiedy reklamuje produkty związane z motoryzacją - nikt się nie dziwi. Jednak jakiś czas temu na jego profilu na Instagramie pojawiła się promocja pewnego napoju energetycznego. I nie byłoby w tym nic kontrowersyjnego, gdyby nie fakt, że była bardzo słabo wyreżyserowana. Na filmiku widzimy, jak Hołowczyc wchodzi do pokoju, a nagle tuż obok niego pojawia się nieznana pani, która daje mu do rąk pudełko. W środku oczywiście napoje. Reakcja Krzysztofa jest komiczna. Udaje zaskoczonego oraz bardzo zafascynowanego. Gdy tylko otwiera pudełko, nagle zaczyna przygrywać muzyka. On więc z niedowierzaniem wyjmuje napoje, a na koniec wskakuje na stół. Cały filmik możecie zobaczyć TUTAJ.


Facebook/Krzysztof Hołowczyc


Facebook/Krzysztof Hołowczyc


Facebook/Krzysztof Hołowczyc

Paulla Paulla Kapif

Paulla polecała kotły

Paulla tak jak szybko pojawiła się w show-biznesie, tak szybko z niego zniknęła. A szkoda, bo ma mocny i wysoki głos, który porównywany jest do wokalu Edyty Górniak. I choć piosenkarce nie udało się zrobić zawrotnej kariery, to przynajmniej zarabiała na reklamach. Jednym z produktów, które polecała, były... kotły.

Paulla
materiały promocyjne

Norbi Norbi KAPIF.pl

Norbi jest twarzą dyskontów z tanią odzieżą

Norbi w polskim show-biznesie jest od lat. Wybił się na piosence "Kobiety są gorące" (w 1997 r!) i tak do dziś cieszy się sporą popularnością. Jest tego typu gwiazdą, która żadnej pracy się nie boi i kiedy inne gwiazdy selekcjonują współprace z firmami, on przyjmuje wiele propozycji. Być może dlatego też został twarzą sieci dyskontów z tanią odzieżą. Dzięki temu jego wizerunek znajdziemy na bannerach sklepów w całej Polsce.

Norbi
materiały promocyjne

Norbi
materiały promocyjne

JP

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.