Blogerki i celebryci na prezentacji nowej młodzieżowej marki. Sinsay podbije rynek?

Marka Sinsay oficjalnie wystartowała. Premiera odbyła się w warszawskich Lodach na Patyku, gdzie w lekkich pastelowych wnętrzach zaprezentowano premierową kolekcję na SS 2013.

Sinsay

Sinsay powstała z myślą o modnych nastolatkach, które poszukują nietuzinkowych projektów. Jej motto brzmi: "I'm Good but not an Angel". Spotkanie poprowadziła Patricia Kazadi, a wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. Maffashion, Marta Wierzbicka, Wojciech Grzybała, Robert Serek, Areta Szpura i Karolina Słota z Local Heroes.

Sinsay

Klientki Sinsay mogą liczyć na oryginalny mix różnych stylów, od delikatnego romantyzmu, przez luz street fashion, po rockowe szaleństwo. Znakiem rozpoznawczym marki są t-shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także ciekawe akcesoria. Wszystkie te elementy można zawiera kolekcja wiosna-lato 2013.

Sinsay

Na imprezie obecne były także modelki prezentujące ubrania marki Sinsay, wybrane na tę okazję przez Aretę Szpurę, która zadbała również o stylizację premierowej sesji zdjęciowej.

Sinsay

Paricia Kazadi, która miała na sobie w trakcie prezentacji t-shirt oraz parkę w panterkę z najnowszej kolekcji, przyznała natomiast:

Jestem marką Sinsay pozytywnie zaskoczona. I ceny są przystępne, i jakość materiałów bardzo dobra. Świetna bawełna! Na pewno kupię sobie jeszcze z tej kolekcji przetarte niebieskie dżinsy. Zawsze się przydadzą. Ubieram się bardzo różnie, łączę styl klasyczny z młodzieżowym. Nie boję się sięgać po młodsze targety.

Sinsay

Imprezie towarzyszyła klimatyczna muzyka i oszczędna scenografia, którą wzbogaciła specjalnie na tę okazję zaaranżowana w niebanalny sposób strefa z manekinami, będąca ciekawym wyeksponowaniem wybranych modeli z kolekcji.

Sinsay

Po oficjalnej prezentacji marki, zgromadzeni goście mogli poznać kulisy powstawania kolekcji, realizacji sesji zdjęciowej, a punktem kulminacyjnym była premiera filmu, wprowadzającego w świat "the good bad girls", jakimi są klientki marki Sinsay.

Sinsay

W kolekcji na SS 2013 dominują proste formy wzbogacone o nadające ostrzejszego charakteru detale i printy oraz świeża, dziewczęca paleta pasteli unowocześniona dodatkiem dżinsu. Jednak nie brakuje również ostrzejszych modeli o rockowym klimacie, który podkreśla monochromatyczna paleta barw oparta na czerni i bieli. Było więc rockowo i romantycznie, dało się również zauważyć modele o charakterystycznym miejskim klimacie z akcentami o sportowym charakterze. Różnorodność, nietuzinkowe projekty mocno osadzone w najnowszych trendach, odważne wzory i nadruki to niewątpliwie główne atuty propozycji marki Sinsay na nadchodzącą wiosnę i lato.

Sinsay

Pierwsze sklepy marki Sinsay otwarte będą już 1 marca 2013 roku. Sieć ma rozwijać się bardzo dynamicznie. Już w pierwszym półroczu 2013 roku planowane jest otwarcie 30 sklepów marki na terenie Polski, w całym zaś roku 2013 ma powstać ich około 50. W kwietniu planowane jest także otwarcie sklepu on-line marki.

Sinsay

.

Sinsay

.

Sinsay

.

Sinsay

.

Sinsay

.

Sinsay

.

Sinsay

.

Sinsay

.

Sinsay

.

Więcej o:
Copyright © Agora SA