La Mania to jedna z bardziej uznanych polskich marek, która zyskała uznanie przede wszystkim u zamożnych, ceniących wytworną elegancję klientek. Strategia marketingowa z ostatnich miesięcy wskazuje jednak na to, że Joanna Przetakiewicz postanowiła powiększyć grupę docelową swojej marki. Najpierw zatrudniła do walentynkowej kampanii 16-letnią Igę Lis, co spotkało się z miażdżącą krytyką, a teraz fani La Manii też mogą nie być zachwyceni.
W najnowszym spocie promocyjnym wyreżyserowanym przez Xawerego Żuławskiego widzimy duszne wnętrza oświetlone przytłumionym, czerwonym światłem, w których pręży się skąpo ubrana Maja Sablewska.
Trwający blisko 2 minuty film jest niewątpliwie świetnie zrealizowany i osadzony w zmysłowym klimacie, tylko czy jest to klimat La Manii? Rozkraczona i wijąca się w erotycznych pozach Sablewska też nie wydaje się najlepszą bohaterką tego typu kampanii. Widać Przetakiewicz zasugerowała się starą zasadą, że seks sprzeda wszystko, tylko czy słusznie? To zweryfikują wyniki sprzedażowe nowej kolekcji marki.
Jak oceniacie kampanię? Wyszło seksownie czy raczej wulgarnie? Zagłosujcie w sondzie.
WJ