Jessica Mercedes to obok Maffashion bez wątpienia najpopularniejsza polska blogerka modowa. Podobnie jak starsza koleżanka, szafiarka szybko awansowała do grona celebrytek, zapraszanych na imprezy i pokazy w charakterze gwiazdy.
Marki chętnie wykorzystują popularność blogerek i angażują je do kampanii reklamowych. Teraz Jessica Mercedes została twarzą nowej kampanii linii Plants popularnej marki Paprocki & Brzozowski. Na zdjęciach autorstwa Łukasza Pukowca szafiarka pozuje w seksownych kreacjach w towarzystwie przystojnego (i nagiego!) modela Jacka Jelonka.
Inspirowana stylistyką lat 70. sesja miała na celu podkreślić seksapil blogerki, ale... jej twórcom chyba nie do końca powiódł się ten zabieg. W sieci szybko bowiem zaroiło się od komentarzy, które z pewnością nie przypadną Jessice do gustu.
Ze wszystkich zdjęć z najnowszej kampanii duetu Paprocki i Brzozowski, której twarzą została mistrzyni ekspresji, cesarzowa pozy, imperatorka tekstyliów Jessica Mercedes , to właśnie poniższe jest moim prze-ulubionym . Zdecydowanie najbardziej mnie, ekhm, satysfakcjonuje. A właściwie to nie satysfakcjonuje, tylko spełnia moje oczekiwania. Oczywiście nie chodzi mi o kadr ze strojem ducha (chociaż doceniam to mrugnięcie okiem), ale ten przypominający materiały reklamowe... powiedzmy, że salonu masażu. Przyznam szczerze - nie zdawałem sobie sprawy, że estetyka zza w ycieraczki króluje w tym sezonie - napisał na Facebooku popularny bloger modowy Tobiasz Kujawa, twórca strony Freestyle Voguing. - #CheapPorn #Halloween
Na szczęście, Jessica Mercedes może też liczyć na wsparcie ze strony swoich sławnych przyjaciół. Swój zachwyt kampanią z udziałem blogerki szybko wyraziła choćby Julia Kuczyńska, czyli właśnie popularna Maffashion:
Cała kampania - mega!
Julia Kuczyńska Screen z Facebook.com/PaprockiBrzozowski Screen z Facebook.com/PaprockiBrzozowski
A jak Wam podobają się te zdjęcia? Uważacie, że Jessica Mercedes to dobry wybór na gwiazdę modowej kampanii?
IN