Emil Haidar oskarżył Dodę o porysowanie samochodu. Mamy nagranie z sądu! [WIDEO]

Plotek Exclusive
16.02.2017 17:50
Związek Dody I Emilia Haidara skończył się w atmosferze skandalu. Byli kochankowie sądzili się już o zwrot prezentów i pierścionka zaręczynowego. Haidar złożył też doniesienie w prokuraturze twierdząc, że wokalistka porysowała mu luksusowego Astona Martina za 850 tysięcy złotych. Dziś w Prokuratorze Rejonowej dla Warszawy-Mokotów składał kolejne wyjaśnienia.
Komentarze (12)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • elenem

    Oceniono 14 razy 10

    Cóz skoro ktoś jest skandalistką to wszystko sie dzieje w atmosferze skandalu. Trzeba ponosić konsekwencje swoich czynów i wizerunku. Co nie zmienia faktu, ze rysowanie komus auta to czyn karalny i... niski. Koniec końców...swoj trafia na swego.

  • Gość: Diabełek

    Oceniono 9 razy 9

    Gościu ma pare milionów długu względem Skarbu Panstwa, a stać go na samochód za 850 tys? Takie cuda to tylko w RP, gdzie Ci komornicy, którzy za pare groszy długu, potrafią ZWYKŁEGO Kowalskiego, z domu na bruk wyrzucić ? Gdzie tu jest sprawiedliwość?

  • Gość: bcdiwu

    Oceniono 3 razy 3

    Niby długi, a jaka fura. No i prawnik w osobie Giertycha, który jest tym z górnej półki...nieźle.

  • Gość: ULALA

    Oceniono 14 razy 2

    GDYBY BIEDAK WIEDZIAŁ, CO GO CZEKA, NIGDY BY SIĘ NIE ZBLIŻYŁ DO TEJ WAMPIRZYCY! TO PRZESTROGA DLA WSZYSTKICH 'MYŚLĄCYCH' KROCZEM! CHŁOPY! PATRZCIE, SŁUCHAJCIE I UCZCIE SIĘ!!!

  • Gość: zawiedzona

    Oceniono 1 raz 1

    Ale mi tu nagranie z sadu. Szkoda tylko bylo wchodzic w ten artykul. Coraz czesciej tutaj tak manipulujecie

  • Gość: Ewa

    Oceniono 1 raz 1

    Masakryczny typ psychopaty-oni kochają sądy . Doda weź lepiej bądź sama bo nie umiesz normalnego sobie poszukać faceta

  • j-a-ga

    Oceniono 1 raz 1

    Ja rozumiem że ona może się podobać facetom bo ma cycki,talię, pupę i usta. Ale każdy jej związek kończy się wielką medialną zemstą.

  • Gość: xyz

    0

    Jak Dorocie się oberwie to zabiorą pozwolenie na broń, bo mając broń nie może być karana....

  • Gość: gosc

    Oceniono 18 razy -6

    Znowu chce zaistniec dzieki Dodzie? Nie przepadam za laska, ale choojowo dobiera sobie partnerow.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX