Komentarze (93)
Która gwiazda chodzi w takich buciorach?
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • litus1248

    Oceniono 17 razy 13

    wyglądaja jak zwykli ludzie ubrani na zime grze jest minus 10 stopni. xD

  • ctasek

    Oceniono 15 razy 9

    Całkiem niebanalne buty. Wręcz oryginalne !!!

  • powderpink

    Oceniono 12 razy 2

    To byl hit sezonu dwa lata temu,to australijskie UGG,no coz w Polsce moda jest zawsze ze dwa lata do tylu..............

  • ann96

    Oceniono 25 razy 19

    Te buty , Drogi Plotku jak to je nazwaliście, 'zrobione z koca' to oryginalne Ugg'i, które kosztują nawet ponad tysiąc złoty. Więc zrobione z koca? @powderpink sezon na te buty może i zaczął się dwa lata temu, ale dla Twojej wiadomości, trwa do dziś i uwierz mi - nie tylko w Polsce.

  • gloss_

    Oceniono 13 razy 11

    e,to nie są buciory,tylko bardziej oryginalny wzór butów emu. mnie przypadły do gustu,Królikowska wygląda w nich stylowo,niebanalnie i młodzieżowo ;)

  • kasia11998

    Oceniono 5 razy 3

    Nawet ładne...chociaż kolorek bym zmieniła...xD

  • mistakes

    Oceniono 9 razy -7

    Bez Sęsu .

  • gloss_

    Oceniono 2 razy 2

    * ugg'ów,fasony ich i emu są podobne,stąd moja pomyłka.

  • takama

    Oceniono 17 razy -15

    straszliwe są te buciory

  • jerzu

    Oceniono 12 razy 12

    botki kozackie

  • malagi

    Oceniono 15 razy 13

    Hyh ?! Na dworze jest -10 stopni ! Gwiazdy ie maja prawa nosić ciepłych butów !? Tylko szpileczki na obcasach ?!

  • lala82

    Oceniono 15 razy 13

    hahah redaktorzyny plotka znowu dały plame..oczywiscie zgadzam sie z komentarzami pod spodem

  • sdl

    Oceniono 15 razy 11

    Yeap, to sa UGG Classic Cardy wprawdzie w USA nie kosztuja "1000 zlotych" a raptem 140 dolcow, no ale wy w Polsce za cos oryginalnego jestescie tradycyjnie waleni w rogi wiec ta suma jest calkiem prawdopodobna.
    http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=5819&model=Classic%20Cardy
    Stylu bym nie ocenial....Polacy ubieraja sie fatalnie ( Polki znacznie lepeij) wiec jak polski facet wypowiada sie w kwestach mody to raczej nalzeyc pominac to litosciwym milczeniem.

  • m4rc1n31

    Oceniono 24 razy 4

    To nie jest gwiazda tylko żona Ryśka.

  • szaron_stoln

    Oceniono 15 razy 11

    Buty są nie w moim guście, ale p. Małgosi pasują do całości i bardzo fajnie wygląda.

  • m4rc1n31

    Oceniono 25 razy -13

    Tylko co ona robi na zdjęciu z Kusym???;)

  • browaryr

    Oceniono 8 razy 6

    zrobie sobie takie a cooo

  • madalena

    Oceniono 14 razy 8

    fajne buciorki :)

  • korneliaa

    Oceniono 9 razy 7

    m4rc1n31 oni są małżeństwem .

  • gochagocha

    Oceniono 22 razy 4

    Buty całkiem fajne...gorzej z mężem

  • betti

    Oceniono 29 razy -11

    Jaka "gwiazda" takie buciorki....

  • ffortaleza

    Oceniono 21 razy 15

    SPOKO BUTKI

  • dwunastnica

    Oceniono 26 razy 20

    Tia, z koca... wy Plotku jak już coś napiszcie, to się popłakać idzie nad waszą orientacją w modzie... Piszecie tak, jakbyście się urwali ze Sputnika, bo takie obuwie są w sklepach od dwóch sezonów.

  • toj

    Oceniono 24 razy 16

    Niech sobie chodzi w czym chce,jej sprawa.

  • cosma

    Oceniono 14 razy 0

    Buty ,nie grają - tylko ona , a z tym jest u niej coraz gorzej !

  • zyletta

    Oceniono 23 razy -9

    dwa potwory !!!a buty nie są złe tylko nie na tych nogach!!

  • kaffa

    Oceniono 15 razy 11

    przynajmniej jej ciepło w nogi.

  • dodaella

    Oceniono 12 razy 8

    takie butki to sama wygoda :D:D:D

  • los

    Oceniono 28 razy 24

    Ugg,matoły plotkowskie,to jedne z częściej kupowanych przez prawdziwe Gwiazdy np. w USA.Te akurat nie są zamszowe z wierzchu,cielaki.Mniej słuchajcie pseudo znawców jak Malinowska,Horodyńska czy Jacyków,bo to samozwańczy "znawcy mody"!I tak jak oni pieprzą tak nasi celebryci-myk!Durnie!!!

  • effcien

    Oceniono 6 razy -4

    no prosze, atam nizej rysiek szaleje

  • sensacja

    Oceniono 15 razy 11

    Fajne butki.

  • jolk

    Oceniono 16 razy 12

    jak mogła takie buty w zimie założyć? powinna być z gołymi nogami i w szpilkach!

  • anthea

    Oceniono 27 razy 21

    Ale macie problemy... No naprawdę, co kogo obchodzą buty tej pani, niech sobie chodzi nawet na boso jeśli lubi. Ale oczywiście redaktorzy Plotka wszędzie wywęszą gorącego niusa. Nawet w dupie.

  • benulla

    Oceniono 19 razy 17

    Nie czepiajcie się takich butów, są świetne. Sama się ostatnio do nich przekonałam :) Zdają egzamin zimą, ale raczej w suche dni. Dużym plusem jest to, że dają dużo ciepła :P

  • aduunia

    Oceniono 26 razy 22

    prawie jak emu ;) fajne.. Jest zima i powinno się chodzić właśnie w takich butach, ocieplanych i na płaskiej podeszwie, chyba, że plotek uważa inaczej i preferuje kobiety w szpilach na naszych wspaniałych nieodśnieżonych polskich chodnikach, które groteskowo "tańczą" na nich

  • jankaj

    Oceniono 13 razy 13

    no wlasnie zima-mrozy sniegi lody i niech mi nikt nie mowi ze kozaczki na obcasikach sa odpowiednie chyba zeby wsiasc w nich do auta i isc do pubu na kawe ale zeby normalnie funkcjonowac to tylko takie obuwie-extra,kupie sobie taaaakie

  • gagula

    Oceniono 11 razy 11

    przynajmniej się jej palce u nóg nie odmrożą .!

  • stefanek

    Oceniono 23 razy -3

    jak ta klempa i ten buhaj sa gwiazdami to ja jestem ksiaze Karol...

  • fresco

    Oceniono 24 razy 22

    Chyba jest zima? Lepiej wyglądają paniusie ,,drobiące,, na nie odśnieżonym i oblodzonym chodniku w kozaczkach na 10 cm szpilce?

  • agyness87

    Oceniono 23 razy 17

    te buty to osttani krzyk mody w UK...sa bardzo drogie....ale na plotku oczywiscie nic nie wiedza...gdzie wy zyjecie?w oborze?

  • chilii

    Oceniono 10 razy 8

    fajnee i ciepłe -,-

  • maria10344

    Oceniono 9 razy 5

    W plotku coraz durniejsze redachtory.

  • wasza_mama

    Oceniono 19 razy -3

    NO KUR*A WYDZIERGALA SE NA DRUTACH

  • cosma

    Oceniono 16 razy -6

    Gumofilce w GS-ie ,kupiła i się chwali!!! a w Anglii ,buty są tanie ,tylko trzeba wiedzieć ,gdzie je kupić !

  • oona

    Oceniono 14 razy 6

    Bardzo fajne buty.

  • magheu

    Oceniono 17 razy -3

    moja babcia ma prawie identyczne ! I tez jest gwiazda !

  • patrysias

    Oceniono 12 razy 4

    Przecież one są teraz takie modne :) Buty Emu :)

  • natka124

    Oceniono 14 razy 10

    Właśnie... mi sie też takie podobają.. Starocie weszły w mode i dobrze bo mam dużo takich rzeczy.

  • eyre

    Oceniono 11 razy 3

    Takie buty są bardzo wygodne i tanie jak barszcz. W Primarku są na niecałe 10 funtów i można w nich przechodzić tyle ile trzeba (ok 3 miesiące). Fakt ze mogą się rozkleić czy coś ale zawsze można kupić drugie.

  • dorisekxd

    Oceniono 15 razy 11

    one są modne w tym roku akurat !

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX