Komentarze (64)
Żora dla Plotka: nie chodzę z Isis do jednego WC. Wideo!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Gość

    0

    Żal mi Żory, żal! Taki świetny tancerz i prowadzi w tańcu tylko piękne ciało z uśmiechem. Klocek drewna byłby bardziej gibki od Isis. Żal.Żory, żal, oj żal!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    ja pierd.. no widac odrazu prostote :/ pierwsza[pierwszy :D
    hahaha ;/ żałosne ;/
    A co do Zory ? to ich wystep byl dzisiaj za nisko oceniony

  • Gość: Gość

    0

    ona jest <isis gee> facetem
    wyglada jak facet bleeeeeeeeeeee

  • Gość: Gość

    0

    ona jest brzydka!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    Sądze że Isis Gee nie ma u Żory szans

  • Gość: Gość

    0

    gdzie on jest przystojny;dzieciak,wogóle nie jest męski

  • Gość: Gość

    0

    no comment :D

  • Gość: Gość

    0

    wygląda jak ostatni laluś!oczy ma jakby je pomalwał

  • Gość: Gość

    0

    Trzymam kciuki za Żorę i śliczną ISIS!!!

  • Gość: Gość

    0

    PIERWSZA!!

  • Gość: Gość

    0

    zora jest super!pierwszy!!!kocham cie Żora

  • Gość: Gość

    0

    Pierwszy!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    Ale z niego slodziaczek :) muuuuuuuuuuua :*:*:*

  • Gość: Gość

    0

    koszmar

  • Gość: Gość

    0

    dobry i mądry ruski - to rzadkie i dlatego cenne...

  • Gość: Gość

    0

    ...ona jest jak egzotyczny transwestyta...

  • Gość: Gość

    0

    Ale ten chłopak jest śliczny and sweet;*muaaa

  • Gość: Gość

    0

    raus za ural moskalu

  • Gość: Gość

    0

    czemu ciagle piszecie 'specjalnie dla plotka' 'dla plotka' itp !!
    GFZIE w tych wywiadach jest logo plotka????
    bo ja jakos nie widze !
    są za to loga innych portali, zazwyczaj gazety.pl

  • Gość: Gość

    0

    Do "Amanda". Ty wszedzie piszesz ze kazdy jest brzydki:( Jak tak ciągla piszesz to znacze ze ty też jestes brzydka:) Heh

  • Gość: Gość

    0

    kocham cie Żora

  • Gość: Gość

    0

    kocham cie Żora

  • Gość: Gość

    0

    zora jest super:)

  • Gość: Gość

    0

    Kto to jest "Zora" i czy to jego prawdziwe imie?

  • Gość: Gość

    0

    pierwszy raz słyszę że niby ona jest "męszczyzną"
    to jakas głupota

  • Gość: Gość

    0

    pierwszy raz słyszę że niby ona jest "męszczyzną"
    to jakas głupota

  • Gość: Gość

    0

    Tylko Sara May, tylko ! Ona jest genialna, bo laczy mega talent z mega sexapilem.

  • Gość: Gość

    0

    Żora Isis Gee - co to w ogole ma wspolnego z polska kultura? zasmucajace, jak daleko posunela sie metroseksualizacja, a nawet feminizacja mezczyzn w polsce.

  • Gość: Gość

    0

    Boże ten koleś jest beznadziejny, jest zarozumiałym brzydalem acha i jeszcze jedno na szczęscie odpadnie już w niedziele see ya:)))))))))

  • Gość: Gość

    0

    Ta Isis jest taka brzydka, że aż normalnie żenada!!!!


























































    *:*:*:*:*

  • Gość: Gość

    0

    heh...

  • Gość: Gość

    0

    heh...

  • Gość: Gość

    0

    Wiecie co.. pierwsza...pierwsza... zmieńcie słowo! Co to za wyścig... napiszcie komentarz a nie...!! Nienawidzę TzG... najgłupsze show jakie widziałam...:/

  • Gość: Gość

    0

    wy wszyscy jestescie posrani ludzie,człowieka sie nie ocenia po wyglądzie .Isis bardzo fajnie śpiewa bardzo ją lubie i jej piosenke Hidden Treasure;*

  • Gość: Gość

    0

    no nawet niezły jest w tańcu. Ale ma beznadziejną partnerkę. Ma tylko u góry zęby zrobione a u dołu żółte ta cała Isis...

  • Gość: Gość

    0

    fajny z niego chłopak;]]

  • Gość: Gość

    0

    ale wy wszyscy jesteście powaleni!!
    jak dzieci!!!
    pierwsza-druga!normalnie gorzej niz dzieci!!!
    żora jest śliczny!!!
    mam nadzieje że utrzyma sie w tym programie jak najdłuzej!!ale nie lubie tej issis!tylko te końskie zęby wystawia!
    pzdr

  • Gość: Gość

    0

    Żora jest śliczny! Uwielbiam go i trzymam za niego kciuki ! Taka "laleczka" bardzo skromny, jest miom faworytem :)

  • Gość: Gość

    0

    Aaa... trzecia też dobry wynik :d Nigdy 3 nie byłam xD

  • Gość: Gość

    0

    Pierwsza Ha!

  • Gość: Gość

    0

    heheh

  • Gość: Gość

    0

    Piiierwsza ;)

  • Gość: Gość

    0

    pierwszy!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz -1

    isis gee jest najleprzą osąbą i piosenkarką ma figure i przepiękny głos

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX