Komentarze (170)
Zanessa - wielcy zwycięzcy nagród nastolatek
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Gość

    0

    może mógł by ktoś podać link jak ściągnąć hsm2??najlepiej z napisami albo z lektorem??z góry dziex

  • Gość: Gość

    0

    ej a oni są naprawdę parą i w życiu prywatnym??
    a gdzie mieszkjaą??

  • Gość: Gość

    0

    uwielbiam high school musical!jest super!więcej takich filmów(z zackiem oczywiście)
    wanesse też lubię ale słyszałam że jest z niej niezły leniuszek!hehe!a wy jak myślicie??pzdr

  • Gość: Gość

    0

    Zac jest ślicznyy :)) A Vanessa pięknaaa:)) Tworzą razem cudowną parę!!:)) Zac & Vanessa FOREVER:**:**

  • Gość: Gość

    0

    Ale fajne articul !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    Ferg dostaa!! ztego najbardziej sie ciesze
    nie lubie jakos tej vanessy i nie uwazam aby byla jakas ladna.
    Jak dla mnie jets starszna, nie zebym ja byla jakas pieknoscia ale tez nie wstydze sie swojego wygladadu.

  • Gość: Gość

    0

    ale w kochaccie tego zaca ...no i dobrze bo ja też go kocham!!
    dzieki plotek!

  • Gość: Gość

    0

    ale sliczna jest ta Vanessa :)

  • Gość: Gość

    0

    Oni są świetną parą ;) uwielbiam HSm a zna moze ktos link gdzie mozna sciągnąć HSM2 ?? pozdro

  • Gość: Gość

    0

    z jednej strony nienawidze vanessy bo jest z Zacusiem(najpiekniejszym facetem pod słoncem) a z drugiej ja lubie bo daje Zakowi rados ,a pozatym on ma boskie oczy i cudny usmiech poprostu Zaku'ś jest THE BEST

  • Gość: Gość

    0

    piraci i zanessa rządzą! Zapomnieliście chyba wspomnieć o Bloomie, też dostał angrodę.

  • Gość: Gość

    0

    Osoby dajace tu komcie mogliby sie nieraz powstrzymac od takich obrazliwych slow to swiadczy o waszym wychowaniu.Wiec najpierw popatrzcie na siebie bo napewno nie jestescie lepsi od Vanessy i Zaca w porownaniu do nich to jestescie ......

  • Gość: Gość

    0

    Jejciu jaka z nich fajna para! I LOVE YOU ZAC AND VANESSA

  • Gość: Gość

    0

    macie chyba nie najświeższe wiadomości bo na zdjęciach vanesa ma długie włosy a przecież teraz ma krótkie!! napiszcie coś o tym!!

  • Gość: Gość

    0

    nienawidze Zaca i Vanessy, są debilistycznini, chyba założe bloga anty Zanessa!!!!

  • Gość: Gość

    0

    Dajcie coś o Sandrze Nasic!!!

  • Gość: Gość

    0

    Możecie już skończyć z tym "Zanessa" i "Brangelina"? To jest naprawdę banalne i głupie. A tak poza tym: Zac przypomina mi mojego najmłodszego wujka (17 l.). Też jest nieziemsko przystojny :)!

  • Gość: Gość

    0

    Te nagrody tylko potwierdziły co ogladaja i słuchają nastolatki. Ale niektórym naprawde się należało.

  • Gość: Gość

    0

    bardzo lubie was ogladac na disnej chanel lubieweas

  • Gość: Gość

    0

    no fajny film HSM a 2 to chyba całkiem!!!!
    ja na You Tube to juz wszystko przepatrzylam Kocham ten film
    i piosenki Everyday i You Are The Music In Me:-)

  • Gość: Gość

    0

    booski zac ale moze dacie cos o richim stringinim?? prosze:)

  • Gość: Gość

    0

    Na 2 zdjęciu bardzo przypomina Jareda Leto <333

  • Gość: Gość

    0

    SĄ ONI SUPER

  • Gość: Gość

    0

    I lowe Zac !!!

  • Gość: Gość

    0

    Siemka!!!
    wolałabym aby zack był z Ashley tisdale wtedy tworzyliby najpiękniejszą parę
    zack:*

  • Gość: Gość

    0

    ojejku uwielbiam go i Vanessse oni są boscy ale on naj

  • Gość: Gość

    0

    Super!! Uwielbiam Zacka i Vanesse!! Należalo im sie!! Avrilke też uwielbiam!!

  • Gość: Gość

    0

    zasłuzyli na tą nagrode :) kocham vanesse !

  • Gość: Gość

    0

    jak ja zaca nie trawie;/

  • Gość: Gość

    0

    Oni są świeyni ! Dobrze że Zac dostał tą nagrodę ! A co do antyfana HSM ZABIŁABYM CIĘ !!!

  • Gość: Gość

    0

    chuba najdurniejszy film jak to mozna ogladac i lubiec

  • Gość: Gość

    0

    mraaał ! jaki on boski <33
    www.Princess69x3.fotka.pl < głosować , komentować , zapraszać <3 :*

  • Gość: Gość

    0

    Ta dwójka jest po prostu cudna! Pasują do siebie bardzo !! Uwielbiam ich

  • Gość: Gość

    0

    super HSM jest super a oni zasluzyli na e nagrode i na wiele innych

  • Gość: Gość

    0

    o bosz :D pięknie!! uwielbiam go i jeszcze ta piosenka ''breaking free'' tez super :D uwielbiam High School Musical.. i chce 2 częśc bo juz wyrobić nie moge xD OoOo PIĘKNY xP

  • Gość: Gość

    0

    Noi dobrze!! Należała mu się... :)

  • Gość: Gość

    0

    avril ma okropne pasemko

  • Gość: Gość

    0

    Nie prosze nie ! Nie zack nie nie nie !

  • Gość: Gość

    0

    Powiem tak : ładny może i jest ale żeby zaraz jakiś fantastik to nie ...;/

  • Gość: Gość

    0

    Co to ma być ??? Czy oni wiedzą kim jest wogóle dziewczyna Zaca ??? To największa debilka na tym świecie !!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    Zac'owi się nalerzy ale tej debilce Vanessie ???

  • Gość: Gość

    0

    W linkach do osob powinno byc 'zac efron', a nie 'zac eforn'. Przez to informacji o Teen Choice Awards nie ma w zakladce Zaca!

  • Gość: Gość

    0

    Błagam Was, dziewczyny! Co wy takiego widzicie w tym Zacu?? Gdyby nie otwierał geby byłby nawet nawet... Ale bez przesady!

  • Gość: Gość

    0

    Przykro mi ze musze to powiedZiec... High school musical= SHIT ;(

  • Gość: Gość

    0

    Nie widzialm jeszce High School Musical 2, ale jestem pewna, że będzie jeszcze lepszy od pierwszej części... To super, że "Troy i Gabrella" dostali nagrody ;]

  • Gość: Gość

    0

    uuu... wreszcie docenieni ! ja jestem fanką zaca juz od 2 lat :P i dopiero teraz pokazuje on na co naprawde go stac !

  • Gość: Gość

    0

    Gratuluje Zacowi i vanessie oni są super ;]

  • Gość: Gość

    0

    Gratoluje Zacowi i vanessie oni są super ;]

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX