Komentarze (32)
Mąż Kożuchowskiej odsunięty od pracy w "Wiadomościach"
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • kozuszek

    0

    ten koleś po prostu jest beznadziejny, totalnie beznadziejny dziwię się Kożuchowskiej że go toleruje, ale musiała być zdeterminowana że go wybrała,

  • godeliva

    Oceniono 8 razy 6

    Tak sie sklada, ze maz Kozuchowskiej nie studiowal dziennikarstwa, ani na zadnym innym kierunku. Nie ma to jednak znaczenia. W telewizji licza sie uklady!

  • czakel

    Oceniono 9 razy -5

    I znowu telewizja pokazała swoje pazury :kto tu rządzi: po co Ci ludzie studiowali żeby teraz iść na bezrobocie?Ważne by władza była przy korycie! Internauci którzy lubią dokopać leżącego,by się zastanowili ,ale nad sobą.

  • kosa1

    Oceniono 6 razy -4

    Hanka na golasa http://skocz.pl/zdjeciee

  • remek

    Oceniono 11 razy 5

    Dlaczego Kożuchowską tak mocno prześwietlają? Przecież każdy wie jaka jest brzydka, bo to widać w telewizji, nie ukryje się jej brzydoty. A synek- mąż widocznie taki sam zdolny jak mama-żonka, tylko w wiadomościach jest mniejsza tolerancja na miernotę.

  • ffortaleza

    Oceniono 10 razy 2

    NIECH MU HANKA ZALATWI ROLE W "M JAK MDLOSCI"

  • artyyysta

    Oceniono 15 razy 7

    dla mnie on taki ku... pedalek niedorobiony z najprostszym mechanizmemm glupio sprytnym...

  • mr_erekcja

    Oceniono 8 razy 4

    karnowski i ekipa ssie

  • 3neweastwick

    Oceniono 7 razy -3

    ta wyszyńska co ją wyżucili wcześniej??????

  • laska3

    Oceniono 19 razy 9

    Nie ma problemu, żonka załatwi mu fuchę w TV Trwam.

  • essita

    Oceniono 26 razy 4

    Czas najwyzszy, bo to straszny pisior

  • moravia

    Oceniono 16 razy 4

    "Wiadomości" rzetelne? A to dobre! To co tam jeszcze robi M. Wikło? Jego materiały to najbardziej nierzetelne kawałki, jakie lecą w telewizji!

  • madamx

    Oceniono 20 razy 2

    TVP to bagno. Nie liczy sie warsztat, tylko ukladziki. Jak wywala kogos z jednej redakcji, to zatrudni go kolega w innej. A jak widz glupi mysli, ze bedzie rzetelnie, to niech mysli, kogo to w sumie obchodzi? lol

  • bata

    Oceniono 37 razy -7

    TO PRAWDA ZWALNIA SIĘ starych nawet często dobrych żeby przyjąć swoich znajomych,przydupasów.Pan władca wie kogo przyjąć,takich którzy bez sprzeciwu będą Panu służyć.Uważaj władco bo mogą i Ciebie kiedyś wywalić.

  • szaron_stoln

    Oceniono 24 razy 14

    Przyszła nowa miotła i zamiata. Co za debilizm (nagminny zresztą w polskich zakładach pracy) - pracownicy sobie szefa nie wybierają, oni muszą robić swoje i za to są rozliczani, więc z jakiej racji mają ponosić konsekwencje wyłącznie z tego powodu, że nowy szef nie lubił poprzedniego? Skoro nowy nie jest zadowolony z efektów pracy podwładnego, to może niech mu powie, czego od niego oczekuje, że zmieniły się zasady i oczekiwania, a jak on się nie zastosuje, to wtedy go wykopać. Ale po co, przecież nowy ma za plecami sztab nowych ludzi, którzy zajmą miejsca tych "przesuniętych" (czyt. wykopanych). A jak kadencja Wyszyńskiej się skończy, znów przyjdzie nowa miotła i powie, że "teraz będzie rzetelnie". Błędne koło.

  • eblondysia

    Oceniono 26 razy -6

    to trzeba przyznac !ma bardzo przystojnego męża

  • albi90

    Oceniono 23 razy -7

    Re.miya_ke: Nie dziw się, miła recenzerko :-) Przecież trzeba sypać cukrem pudrem, kolorowymi posypkami czekoladowymi i polewać tłustą bitą śmietaną, lukrem i polewami wielosmakowymi, by wygloryfikować Jarusia i przy tym ofbicie zostać wynagrodzonym! Aż za słodko, że zapić to trzeba litrami wody mineralnej... I zgaga wszytkim się udziela :-P "Boska" Korzuchowska na pewno poszuka mu pracy u Rydzyka, gdyż jest kryzys i strach by pomyśleć, że można nagle być biednym, gołym i wesołym jak mysz kościelna i spać pod mostem z marżnącą gołą dupą na wierchu! I git!

  • jackyll

    Oceniono 32 razy 6

    Czystki. to co PO zarzucało wczesniej poprzednikom teraz sama robi to samo tylko bardziej. Hipokryzji i kłamstwom konca nie widac...

  • miya_ke

    Oceniono 39 razy 11

    widziałam parę razy jego materiały w Wiadomościach i dupoliza Jarusiowa odchodziła na całego :D świątjebliwa żonka na pewno mu inną pracę załatwi :)

  • albi90

    Oceniono 33 razy 9

    Tak, tak, najlepszą karierę ten "dziennikarz" zrobi w Imperium ojca Rydzyka w Toruniu. Gratulacje Wam, Plotkowi komentatorzy za bystrość umysłu :-) Wystąpi jako spikier w "Telewizji Trwam"; pogada ze słuchaczami w "Radiu Maryja" (Ma w Ryja, bardziej soczyście mówiąc) no i coś poskrobie w "Naszym Dzienniku"! I jest git! Jest praca, przychodzą wielkie pieniądze i leci on na całego! O! I tatuś Korzuchowskiej, no co - rodzinka i pracka jest - po znajomości! PiSuaryzacji telewizji publicznej mówię szerokie NIE!!! Koniec tego cyrku! Niech płacą za "Radio Maryja", "Nasz Dziennik" i "Tv Trwam", jeżeli chcą mieć "okno na Polskę" 15 PLN za abonament tv to przy kosztach mediów Rydzyka to pryszcz!

  • kristofor

    Oceniono 37 razy 15

    Spoko spoko!!! Rodzinka Korzuchowskiej ma znajomości u Rydzyka więc kariera w TV Trwam murowana!!! Oglądalność tam jest niezła też. Młode ciach pewnie będzie miał wiele fanek, którym już bliżej niż dalej do pudełka ;)

  • pandzik

    Oceniono 24 razy 18

    "Przede wszystkim chcę sprawić, żeby "Wiadomości" znowu były rzetelnym, obiektywnym programem. Chciałabym, żeby odzyskały zaufanie widzów."
    A kiedy były?

  • stanel5

    Oceniono 37 razy 3

    Bieda bez kaczyzmu-prawda?Ale dla całej Polski lepiej.

  • barszczyk

    Oceniono 40 razy 12

    ojciec dyrektor czeka na takich chloptasiow o nieskomplikowanej fizjonomii. chyba nikt inny. biedna ikona stylu - powinna pomyslec o tym wczesniej, bo ten chloptas zdecydowanie obniza jej loty.

  • krystin9

    Oceniono 28 razy 4

    "Zapomniał wół, jak cielęciem był" pani Małgorzato!

  • mikado

    Oceniono 47 razy 23

    grzesioo, zawsze zostaje jeszcze "TV Trwam". Tatuś Kożuchowskiej przez pewien czas występował osobiście w Radiu Maryja, więc nie powinno być problemów.

  • barrakuda

    Oceniono 38 razy 14

    Pewnie by sie sprawdzil w tv Trwam, niech go tam biora.

  • reki334

    Oceniono 34 razy 6

    ile się Wyszyńska utrzyma? ze 2 miesiące?

  • miki83

    Oceniono 80 razy 22

    czyli teraz żeby pooglądać wiadomości wielbiące Tuska i wychwalające jego nieudolne rządy nie trzeba bedzie oglądać np. Faktów czy szkła .... na TVN, bo na TVP 1 bedzie to samo:(

  • chwilaprawdy

    Oceniono 36 razy 18

    Przesunąć go do Tańca z gwiazdami.

  • grzesioo

    Oceniono 40 razy 16

    Gdzie on znajdzie teraz pracę w TV PULS jak i w Wiadomościach robił tak proPiSowskie materiały że teraz żadna redakcja nie będzie go chciała. Może żonka mu coś znajdzie na planach telenowel?

  • albi90

    Oceniono 26 razy 10

    I jest OK! Dość miksowania informacji!!!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX