Komentarze (62)
Łapiccy sprzedali się "Vivie" za 99 groszy!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • kiciar

    Oceniono 9 razy 9

    lieft rozśmieszyłeś mnie. Jestem mega tolerancyjny oprócz tych , tych i tych. To tak jakbym ja pwiedziała jestem tolerancyjna oprócz gejów, żydów i muzułmanów. albo jesteś tolerancyjny albo nie.

  • malutka89

    Oceniono 21 razy 9

    Noo bardzo tanio ale Kamila sie wyrobila!

  • chrabia

    Oceniono 20 razy 8

    wielki aktor i żadne plotki tego nie zmienią.

  • lieft

    Oceniono 22 razy 8

    nie wnikam, jestem totalnie nieuprzedzony i tolerancyjny //poza klerem, krzyżakami i nawiedzonymi katolikami/, a ona jest trochę brzydka, na zdjęciu wyjątkowo ładna /photoshop/, wierzę, że się kochają, bo na kasę nie poleciała, on jest raczej biedny, a z racji wieku nie ma wpływów,z których ona by korzystała, przynajmniej o tym nie słyszałem.

  • olaboga

    Oceniono 10 razy 8

    Odrobina stylizacji i nawet ona wygląda dobrze ;)

  • grzesioo

    Oceniono 10 razy 8

    99 gr. razy jakieś 100 tys. nakładu to daje prawie okrągłą sumkę. Faktycznie, tanio się sprzedali. Oczywiście rozumowanie dostosowałem do tytułu.

  • querubin

    Oceniono 9 razy 7

    A to jest wnuk Łapickiego na tych zdjęciach?

  • huhahuha

    Oceniono 8 razy 6

    Czy nie pomysleliście, że on tym "ciache" jakim był kiedyś tak naprawdę pozostał nadal. Zmieniła się tylko jego "powłoka". Ale to co od zawsze miał w sobie, ten niesamowity męski urok, sexapil, sposób traktowania kobiet aby czuły się naprawdę kobietami... Czy myślicie, że tego wszystkiego z wiekiem się zapomina... Czy naprawdę uważacie, że młode ciałko i nic poza tym to już wszystko???

  • finley

    Oceniono 8 razy 6

    lepiej jej w takim kolorze

  • xoxoo

    Oceniono 9 razy 5

    wnuczka z dziadkiem..miły widok..

  • elda22

    Oceniono 9 razy 5

    osz cholera :D tak obrobili zdjęcia, że ten paszczur w końcu wygląda jak człowiek a nie jak przerośnięta fretka :]

  • cholera

    Oceniono 7 razy 5

    @hunkypunky: a jesli dziewczyna lub facet gola glowe, bo chca sie pozbyc dredow, albo chca po prostu pozbyc sie odrostow w zniszczonych wlosach ??? przeciez ona wlasnie dlatego sciela swoje wlosy !!! Nie mozesz zaakceptowac takiego prostego faktu ??? Jesli ktos obcina sie prawie na lyso to zaraz juz przypadek dla psychiatry ??? ja pieprze, no po prostu debilizm gosci tu.

  • barri

    Oceniono 13 razy 5

    jakby w rzeczywistości tak wyglądała jak na zdjęciach to by było całkiem nieżle,niby obcięła włosy żeby jej odżyły i znowu je niszczy farbowaniem,bez sensu

  • nick6

    Oceniono 8 razy 4

    99 groszy ...taaa jasne...Gdyby tyle kosztował wywiad to by nikt z rozpoznawalnych ludzi ich nie dawał....

  • agent21

    Oceniono 5 razy 3

    ja nie rozumiem tej gazety. jeden numer kosztuje 21 zł a nastepny 0,99. nie mogliby ustalic jedna, normalna cene?? pojebusy!!!

  • muminos1975

    Oceniono 5 razy 3

    taka jest miłosc

  • kamiennygigant

    Oceniono 11 razy 3

    plotek srotek za darmo... czyli co, kur.wienie we krwi?

  • kiciar

    Oceniono 3 razy 3

    aha! i na pewno kupię ten numer:)

  • stasieq

    Oceniono 6 razy 2

    Ja tam nie jestem zazdrosny; jak im ze sobą dobrze w związku, to o co chodzi? Teraz nawet każą wam (Unia liberalna) patrzeć tolerancyjnie na związki dwóch panów i nie robicie z tego powodu tyle krzyku.

  • mam2koty

    Oceniono 12 razy 2

    Dziadyga i brzydkie kaczątko.

  • victoria85

    Oceniono 8 razy 2

    99 gr kosztuje ten plotkarski brukowiec

  • czacza

    Oceniono 7 razy 1

    Przykry widok widząc starszego Pana z żoną,jakby prawnuczką.Nie wiem co temu człowiekowi się stało? Wyglada przeokropnie.Biedak nie nadąża w nowym świecie młodziutkiej żony.Na Jego twarzy widać zmęczenie i bardzo się postarzał.Kiedyś to był bardzo przystojny Pan,świetny aktor,a teraz wrak człowieka.To małżeństwo to nieporozumienie-porażka!Zdaje się Pana Andrzeja dopadła demencja starcza i nie bardzo wie i rozumie co dzieje sie wokół Niego.Szczerze zal mi tego człowieka.To był mój ulubiony aktor.

  • lisiczka

    Oceniono 1 raz 1

    chyba prawnuk!!!!

  • ldoris

    Oceniono 5 razy 1

    stary stetryczaly geriatryk i malolata ,PEDOFILSTWO PELNA GEBA!!!! bez wstydu i zachamowan ,normalnego smiertelnika ksiadz by na ambonie w kosciele obsmarowal a juz na pewno nie dal by slubu!!!!bleeeee

  • vinleta

    Oceniono 11 razy 1

    Przyznam, ze sie mocno zawiodlam. Bylam bardzo sceptyczna co do tego malzenstwa, a szczegolnie zamiarow p. Kamili. Panowala cisza medialna, nawet paparazzi dali im spokoj,(bo czym sie tu podniecac) i pomyslalam, ze moze jednak... Teraz widze, ze lansowanie na gwiazde ruszylo, a moje watpliwosci co do bezinteresownosci tego zwiazku, okazaly sie bledne, szkoda. P. Kamila jest nikim, kontakt z mezem ma chyba slaby skoro potrafila przyprawic go prawie o zawal z powodu fryzury. Przykre tylko, ze taki wielki aktor, a dal sie omotac i wciagnac w taka groteske.

  • dorii

    Oceniono 13 razy 1

    Poszukajcie sobie nowego obiektu... Z Bogiem.

  • szaron_stoln

    0

    LIEFT - jesteś moim Mistrzem:)

  • zacznij

    Oceniono 20 razy 0

    Ja tam zadnej milosci na tych zdjeciach nie widze. Ona jest znudzona a on nie wie co tam robi.

  • hunkypunky

    Oceniono 12 razy -2

    o mamusiu! co za wnikliwe analizy psychologiczne! Jaka kasa? Ludzie! o jaki majatek wam chodzi? Nie sadze aby Pan Łapicki był szczególnie zamożny. Dziewczyna ma ewidentny problem ze sobą. Najpierw wychodzi na faceta który mógłby być jej pradziadkiem a później ostentacyjnie goli głowę...Przypadek dla psychiatry. Nic do nich nie mam, wygladają na miłych ludzi natomiast z miłością nie ma to nic wspólnego.

  • szczeraprawda

    Oceniono 10 razy -4

    odczuwam ogromny niesmak kiedy na nich patrze. i nie wiedziec czemu przychodzi mi wowczas na mysl slowo pedofilia...

  • rysiek

    Oceniono 20 razy -4

    przecież o to właśnie jej chodzi. brzydka jak noc, w życiu nie miałaby szansy trafić na okładkę gazety czy pisać felietonów w liczącym się piśmie. tylko łapickiego żal - świetny aktor i - 50 lat temu - ciacho niesamowite...

  • szczeraprawda

    Oceniono 15 razy -5

    ciekawe za ile ona sie jemu sprzedala. mniemam, ze spadek jest spory.

  • list

    Oceniono 5 razy -5

    ::))

  • ruby.blue

    Oceniono 11 razy -5

    za dużo ich w mediach..

  • alias

    Oceniono 19 razy -5

    Nie, nie za te 60 lat różnicy, ale za to, że wszystko wygląda jak bardzo dokładnie zaplanowane przez Kamilę. Startowała jako intelektualistka-myszeczka - i ludzie kupili, ze paparazzi wyczaili, że stary aktor zakochał się z wzajemnością w młodej ambitnej teatrolożce. A teraz wychodzi, że ambitna to ona jest... ale zupełnie inaczej.

  • papuszka

    Oceniono 25 razy -7

    Ojciec i córka masakra jak ona wogóle mogła sie z nim zwiazac...to jest wogole nie do pomyslenia....ale no przeciez liczy sie sianko:P no nie????:)

  • delbana

    Oceniono 17 razy -7

    js pie... ale wymiotna para.staruch zwiedniety i stetryczaly z mloda cipka ktora poleciala na kase i udowadnia ze to milosc.niesmak i zal

  • 25latka

    Oceniono 13 razy -7

    Hahahahahaahhahahahaha

  • kolorowa22

    Oceniono 22 razy -8

    ciekawe kto ja bzyka?? bo napewno nie on

  • obiektywnai

    Oceniono 20 razy -8

    Lapicki to fajny gosc, ale nigdy nie uwierze ze ta dziewczyna poslubila go z milosci!!!!!!!!!!! Kasa Kasa Kasa

  • pamella

    Oceniono 13 razy -11

    Skandal!

  • nitonisio

    Oceniono 23 razy -13

    Będę się powtarzać: Pedofilia z Nekrofilą

  • fergalex

    Oceniono 25 razy -13

    tanio bo nikt nie kupi newsa o staruchu i kobiecie aseksualnej.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX