Komentarze (38)
Nowa twarz w ''M jak miłość''
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • internautka

    Oceniono 7 razy 5

    gra już dłuuuugo dlugo. Nius z d..y

  • goodbaby

    Oceniono 9 razy 5

    ciekawe, ze prywatna dziewczyna cypryanskiego, prezenterka vivy dostala role w serialu. lepszych aktorek nie ma? pewnie bylo "cos za cos"

  • rockstar005

    Oceniono 6 razy 4

    "nie podaba mi sie jak gra... recytuje ten tekst.." sama prawda !

  • kaka_1993

    Oceniono 8 razy 4

    nie podaba mi sie jak gra... recytuje ten tekst..

  • jablonexkociak

    Oceniono 14 razy 4

    Nauczycielka angielskiego,ha ha ha,to ukryta stręczycielka dzieci do "przedszkoli w europie zachodniej.

  • szczeraprawda

    Oceniono 5 razy 3

    czy ona prywatnie nie jest dziewczyna Cypryańskiego?

  • kiciar

    Oceniono 5 razy 3

    no może i jest skromną dziewczyną ,, ale to nie przeszkodziło jej by przez protekcję chłopaka dostać się do popularnego serialu. Ona jest bardzo fajną prezenterka, ale niestety granie jej nie wychodzi.

  • waywardson

    Oceniono 5 razy 3

    Okrutnie przeostrzone to zdjęcie... aż oczy bolą.

  • ffortaleza

    Oceniono 11 razy 3

    JA JUZ JA WIDZIALAM W SERIALU TYDZIEN TEMU, A MOZE NAWET I WCZESNIEJ, ODNOSNIE JEJ TALENTU - POZIOM MROCZKOW I CICHOPKOW, ODNOSNIE JEJ URODY - SZCZEKA A'LA DODA

  • mateo230490

    Oceniono 11 razy 3

    Dokładnie! Bez sensu;D Nawet kibicował jej na VIVA comet 2010;D

  • lolita__37

    Oceniono 6 razy 2

    przeciez ona juz jest tym serialu i to żadna nowość!

  • wiki1996

    Oceniono 3 razy 1

    Każdemu możemy dać szanse a nawet powinniśmy!!
    ja uważam że Kasia jest bardzo fajna osoba i jej sie uda i zostanie w m jak milosc naprawde sympatyczna babka chociaz nie rozmawialmam z nia na zywlo ale to poznac po ludziach:P
    kaska zycze ci powodzneia:**

  • xoxoo

    0

    Fajna dziewczyna,ale.. kto jeszcze zostanie ''aktorem''????

  • jadzka

    Oceniono 6 razy 0

    kolejna która "gra" po znajomości pewnie jej kochaś załatwił rolę przecież oni ponoć razem są z Cypriańskim parą a Katarzyna niech lepiej wraca do vivy bo aktorka to z niej taka jak i ze mnie

  • lolita__37

    Oceniono 1 raz -1

    ona jest prywatnie Jego dziewczyną?

  • alicja23

    Oceniono 9 razy -1

    I kolejny dowód na to że nie trzeba mieć żadnego talentu aby zagrać w M jak miłość ,wystarczy sypiać z jednym z "aktorów"!!!

  • wasza_mama

    Oceniono 8 razy -2

    PEWNIE SIE PRZESPI Z PIOTRKIEM ZDUNSKIM. ALBO Z KINGA

  • koopa

    Oceniono 6 razy -4

    O matko! To ktoś jeszcze w ogóle ogląda tego gniota? A ta laska ze zdjęcia to się przypadkiem nie skompromitowała próbując się wybić na piosenkarkę, tyle że bez talentu?

  • exart

    Oceniono 34 razy -16

    OBLEŚNA PASZTECIARA Z GRUBYM DUPSKIEM

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX