Komentarze (50)
Prześwitujące wdzianka na pięknych ciałach. SONDA
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • agoolec

    Oceniono 11 razy 5

    strój masakra,szczyt kiczu i tandety

  • pieronek90

    Oceniono 11 razy 5

    na kobiecych ciałach? przecież te stroje sprawiają,że wyglądają jak faceci...

  • beskrytycznie

    Oceniono 7 razy 5

    bjedaaaa nudaaaaaaaa słaboooooo

  • anetka14

    Oceniono 12 razy 4

    Tatiana lepiej!!! Candy girl to glupia kopiara!!!

  • nick6

    Oceniono 6 razy 4

    Tatiana sto razy lepsza.

  • dupajasiu443

    Oceniono 11 razy 3

    candy girl z figury wygląda jak facet ;d

  • olo21

    Oceniono 11 razy 3

    Tatiana - piękna kobietka. Candy - twór! POtwór!

  • jowitowitowska

    Oceniono 3 razy 3

    tatiana wygląda jak dziewczynka... mocno schudła...

  • cithru

    Oceniono 6 razy 2

    cany to marna podróba britney. ; /

  • xselenax

    Oceniono 8 razy 2

    lepiej Tatiana bo chociaż ma tak odpowiednio dobraną bieliznę że jej nie widać a u Candy od razu rzuca się ona w oczy:P

  • anetka14

    Oceniono 1 raz 1

    Candy girl skopiowala kreacje od Britney i Gagi!! a Tatiana o wiele lepiej i nie skopiowane od nikogo!!!

  • domis2

    Oceniono 1 raz 1

    żadna

  • madalena

    Oceniono 13 razy 1

    obie okropnie, ale zagłosowałam na Candy Girl

  • 3neweastwick

    Oceniono 11 razy 1

    TATIANA WRACAJ !!!! BRAKUJE NAM CIEBIE !!!

  • azules44

    Oceniono 7 razy 1

    Wole Tatiane bo jak mialem 17 lat to pod fanaberia chciala mnie zaprosic na piwo i teraz sobie tak mysle: "cza byo isc Rafal" xD nie wiedzialem ?e ona jest piosenkarka wtedy nawet

  • kristofor

    Oceniono 5 razy 1

    No ale w majtach??? Bez sensu!!!

  • coffeex

    0

    chciałabym zauważyć, że kreacja Tatiany nie może być skopiowana od Gagi, bo to zdjęcie było zrobione w Opolu 2,5 roku temu, kiedy Gaga dopiero zaczęła swoją solową karierę.

  • elorasta

    Oceniono 2 razy 0

    Obydwie panie skopiowały od Lady Zgagi.

  • tadpole

    Oceniono 2 razy 0

    o zal o.O przeciez to gagi jest

  • mateook

    Oceniono 4 razy 0

    tatiana - piękna kobietka. oj. cudowna :) a candy taki paszczurek, ale do łózka moze być

  • asja69

    Oceniono 10 razy 0

    żadna

  • dorry

    Oceniono 10 razy 0

    Jedna drugiej warta - obydwie wyglądają okropnie.

  • zbyszek_pl

    Oceniono 6 razy 0

    Co sie dzieje z Tatianą?Czy zamiast nagrywać muzykę zajęła sie tylko bywaniem na imprezach?(skocz.pl/ciuchy2010 )

  • bombkaa

    Oceniono 12 razy 0

    ani jedna ani druga nie jest ładna i zgrabna to żałosne ze nie mozecie pokazac pięknych kobiet ta cała Candy pralka ma fatalne nogi i facjatę

  • tajemniczadama

    Oceniono 1 raz -1

    Obydwie kopiary Lady Gagi , ale lepiej Tatianie w tym. Candy girl to najwieksza kopiara jaka mogla sie kiedy kolwiek zdrzyć!!

  • sarina77

    Oceniono 11 razy -1

    Lady Gaga wygląda najlepiej.

  • sandikce

    Oceniono 2 razy -2

    Ta kreacja od Candy to nie z nie "toxic" tylko "circus" :) coś wam się pomyliło:P

  • mateook

    Oceniono 4 razy -2

    candy ma ładną buzię nawet, ale jej ciało to takie niezbyt. co nie zmienia faktu ze bym jej nie bzyknął. tylko ona chyba daje już kilku kolesiom więc............

  • mawarusekai

    Oceniono 7 razy -3

    Gdyby nie te gacie, Candy by lepiej wyglądała ;)

  • katarzynkaj

    Oceniono 9 razy -3

    Tatiana nietrawie cukierowej dziewczyny

  • laska1

    Oceniono 28 razy -16

    no k...wa! jak możecie powiedzieć że tatiana wygląda lepiej! Boże ale wy nie macie gustu! tatiana nie ma do tego odpowiedniego ciała! wygląda jak w worku! fuj! nie przepadam za candy ale nie mówcie że wygląda gorzej!!! przykład polaków zazdrośników!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX