Komentarze (273)
Górniak ma faceta? ZDJĘCIA
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • judas1

    Oceniono 11 razy 5

    To jej dziadek?

  • list

    Oceniono 17 razy 5

    STOLEC- NIE DOWCIP CIOTO. GINEKOLOG NIE POMOGL?

  • list

    Oceniono 29 razy 5

    stolec-pedofil gwałci dzieci. uwaga!!!!!!!!!

  • dorisekxd

    Oceniono 9 razy 5

    fajny fajny dla edzi ;D

  • dedaa66

    Oceniono 10 razy 4

    wszystko pod publike płyta sie zbliza !

  • dodek

    Oceniono 12 razy 4

    Edyta to nasza polska wersja majkela dzeksona hahahahaha

  • eloo

    Oceniono 4 razy 4

    brzydki

  • aniqa111

    Oceniono 6 razy 4

    Nie no....przyznać muszę że Edzia robi postępy xD

  • klarisa132

    Oceniono 6 razy 4

    ona tak jakoś dziwnie ubrany... ; p

  • zixac

    Oceniono 8 razy 4

    Edyta wyglada na tym zdjeciu jak mloda Paula Abdul :)

  • proboscis

    Oceniono 6 razy 4

    Z poniższej dyskusji niedużo rozumiem, więc nie będę do niej nawiązywała. Co do Górniak: "wszyscy chcą kochać", ona też. Ma prawie identyczne okulary jak Katy Perry.

  • kamil666

    Oceniono 4 razy 4

    a żeby nie wydac płyty przez 10 lat to jest dopiero wstyd - pedzia hahaha:D

  • list

    Oceniono 8 razy 4

    hhahaha.... juz nowy narzeczony

  • dorisekxd

    Oceniono 7 razy 3

    pazdzioch; spadaj na koncerty dody ;D

  • senta

    Oceniono 7 razy 3

    To jest mecenas z kancelarii adwokackiej. Często występuje w TVN-24.Jak taki facet może lecieć na taką histeryczkę ?

  • ctd9

    Oceniono 7 razy 3

    To jakis stary pryk!Nie stac ja na mlodszego?

  • dorisekxd

    Oceniono 3 razy 3

    każdy się może pomylić !

  • latika

    Oceniono 7 razy 3

    starszy sie wydaje dosc : /

  • list

    Oceniono 7 razy 3

    co jeszcze?hahahaha

  • abbbcccc

    Oceniono 10 razy 2

    Ciekawe czy Alanek się ucieszy???

  • list

    Oceniono 4 razy 2

    NO26 TO NIE 66. JESLI JESTES TO MI NIE PRZESZKADZA. TYLKO NIE PISZ BREDNI JAK NIE WIESZ.

  • areque

    Oceniono 2 razy 2

    ...juz nie taki mlody- trzymam sie poprostu dobrze :) ale dziekuje... ano jestem :)

  • areque

    Oceniono 4 razy 2

    list, ona ma ciemna karnacje, jak i ty! xD haha

  • areque

    Oceniono 4 razy 2

    On jest k***a przystojny?? W ktorym miejscu, bo nie zauwazylem...

  • list

    Oceniono 4 razy 2

    HAHHAHAHAHAHA.........

  • list

    Oceniono 6 razy 2

    WOJTEK-PO CH... TU WCHODZISZ? TU NIE MA NIC O DODZIE.

  • list

    Oceniono 10 razy 2

    STOLEC- Z TWOIM GINEKOLOGIEM HAHAHA........

  • agagaga16

    Oceniono 4 razy 2

    No i co z tego?? jeju

  • list

    Oceniono 26 razy 2

    stolec- nie podoba ci sie ten facet? lubisz mlodszych?

  • eska39

    Oceniono 6 razy 2

    ani to nie jej styl ubioru ani nie jej gust co do facetów nie wierzęęęęę

  • kochajna

    Oceniono 8 razy 2

    Szczerze mówiąc nie przepadam za mężczyznami w krótkich spodenkach. To obciach dla prawdziwego mężczyzny. Spodenki noszą chłopcy

  • list

    Oceniono 11 razy 1

    puchacz-nabija sie z dody udaje fana hahahahah.....

  • pazdzioch

    Oceniono 7 razy 1

    dorisek milcz kutfo:)

  • list

    Oceniono 5 razy 1

    DORIS- ONA MA NA NAZWISKO GÓRNIAK NIE GÓRNIACZKA. WIEC PISZ POPRAWNIE OK

  • maxmex

    Oceniono 7 razy 1

    Górniak zaczyna przypominać Jacksona ,fajnie sobie robi .plastyka

  • dorisekxd

    Oceniono 5 razy 1

    Ja nie jestem Górniaczki Fanką ;D
    haha ;D

  • list

    Oceniono 5 razy 1

    :)

  • ewelinaa

    Oceniono 5 razy 1

    jejku, ale ona ma słodką minkę na tym zdjęciu !

  • atiluj

    Oceniono 5 razy 1

    haha,,, wchodze na plotka tylko zeby czytav komentarze uzytkownikow "list" "dorisek" i paru innych,, kocham wasza podlosc do Smrody.... haha :D

  • dupersztein

    Oceniono 1 raz 1

    Edytko - nie podoba mi się,ale nogi ma zgrabne.

  • list

    Oceniono 3 razy 1

    HEJ DORIS. :)

  • list

    Oceniono 5 razy 1

    PIENIE JEJ W BIELI MA CIEMNA KARNACJE. PIEKNA ZGRABNA KOBIETA

  • magnolka

    Oceniono 1 raz 1

    czekam na płytę. Edziu, ma być NAPRAWDĘ dobra, bo mam zamiar ją kupić. Do roboty!!!!!!

  • zulugula

    Oceniono 3 razy 1

    podobny do krasko

  • bogumila

    Oceniono 5 razy 1

    Podobny do Putina. Może młodszy brat.

  • zbyszek_pl

    Oceniono 7 razy 1

    Każdy ma prawo do szczęścia.Jeśli to jej facet to życze powodzenia.Czekam też na dobrą płytę Edyty,nie na odgrzewane wciąż na koncertach te same piosenki(www.tnij.org/fajneubrania )

  • list

    Oceniono 25 razy 1

    stolec- psychiczna osoba jest doda. wyprala wasze mózgi.
    a jak tam dupsko?

  • azules44

    Oceniono 1 raz 1

    Aaricia: Informatyk

  • piotr04

    0

    Nie nie dobrze.

  • edytka33

    0

    Bardzo dobrze ;)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX