Komentarze (45)
Figurski i Wojewódzki NAGRYWAJĄ NOWY HIT. Będzie zadyma?
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • littlerock

    Oceniono 18 razy 6

    Moherowe berety panują nad światem, moherowy berety szykują krucjatę!

  • los_dawidos

    Oceniono 17 razy 7

    Tak jest :) Trzeba wytępić takich wieśniaków jak ci z materiału w programie Tomasza Lisa. Takim ludziom mózg już dawno odmówił posłuszeństwa.
    Kuba z pewnością fajnie to spuentuje, a Michał będzie to wszystko tłumaczył :P
    Powodzenia Panowie

  • gold_star

    Oceniono 17 razy 9

    chcemy więcej!!!

  • beskrytycznie

    Oceniono 19 razy 15

    nic nie przebije "po trupach do celu"

  • valesta

    Oceniono 21 razy 13

    W&F, trzymam kciuki, niech dobry humor ich nie opuszcza. Łez mamy już dosyć.

  • jackyll

    Oceniono 32 razy 14

    Czekam niecierpliwie! ;))) bedzie hit na miare Jarka na Wawelu? Juz inspiracja popdpowiada ze bedzie zaje.biscie;)) Pisowe mohery-trzymajta sie, bedzie trzęść az po nogawkach poleci!

  • napalm

    Oceniono 64 razy 16

    Czemu wśród wyborców PiS jest tyle osób chorych psychicznie? Przecież jak się popatrzy na te pisowskie wiece i manifestacje to przypomina to czyste wariatkowo. Jakby ci ludzie prosto ze szpitala psychiatrycznego uciekli. W oczach obłęd, piana na ustach, i hajda do ataku z różańcem na szyi.

  • odchudzacz

    Oceniono 31 razy 1

    Oni wyglądają jak para i wyraźnie mają się ku sobie. Będzie coś z tego? ;-)

  • kontodoplotka

    Oceniono 38 razy 0

    Figurski i Wojewódzki to rozrywka dla plebsu. Mohery z PiSy i te z PO zasadniczo się od siebie nie różnią obie grupy są równie głupie i naiwne.

  • ulla

    Oceniono 52 razy -8

    Kupa......Kupa gdzie glowa twa gdzie dupa bo widze drogi panie ze w obu jednakowo nasrane

  • agnessss

    Oceniono 62 razy -6

    szkoda, ze nie potrafia sie wybic, bez zerowania na czyjejs krzywdzie

  • ulla

    Oceniono 63 razy -17

    Zajezda od obu kolesi zaloscia

  • kikunga

    Oceniono 12 razy 2

    youtube.com/watch?v=AxDwkA-fK68 link do filmiku z programu Tomasz Lis Na Żywo

  • sukces

    Oceniono 19 razy -17

    pewnie czytasz bo potrzebne ci pranko?
    nie czytać !!! PiSać denne kawałki? a poco i dla kogo?

  • gnom_opluwacz

    Oceniono 63 razy -7

    Ta, jak zwykle. Ciekawe, czy zrobią piosenkę o Tusku, Komorowskim, Lisie czy GW? Pytanie jest, rzecz jasna, retoryczne, to nie są satyrycy, a polityczni propagandziści.

  • benzyn

    Oceniono 68 razy 16

    A czego innego jak nie chamstwa można się spodziewać po wyborcach pis-u? A niby miała być wielka przemiana....
    Dobrze,że są w tym kraju tacy ludzie jak Figurski i Wojewodzki ktorzy nie boja sie mowic prawdy.

  • mam2koty

    Oceniono 76 razy -24

    Na tych facetów rzygam.

  • qba

    Oceniono 64 razy 20

    Różne metody są dobre by pokazać,że ktoś jest nienormalny. Piosenką o jarku to pokazali, nie mogę się doczekać kolejnej.

  • maxi_lopez

    Oceniono 69 razy -11

    co fajnego jest w lysiejacym onaniscie po 40tce

  • koty2

    Oceniono 55 razy -41

    oni są nieźli.. słucham i codziennie.. :) WWW.OTO-ONE.PL - najlepsze laski z serwisów społecznościowych

  • ilybj

    Oceniono 85 razy -23

    precz z nimi

  • omnia

    Oceniono 115 razy 31

    Dowcipni goście. Robią dobrą robotę ośmieszając kołtuństwo i zacietrzewienie "mocherów". Wolność słowa to wspaniała rzecz. Tu nie chodzi o politykę. Tu chodzi o obnażanie ludzkiej głupoty

  • anty_tv

    Oceniono 104 razy -14

    Popatrzcie uważnie, ci dwaj to elita intelektualna warszawki. Dlatego wolę to miasto omijać z daleka. Swoją drogą ciekawe, facet który ma tyle forsy, że może spełniać "wszystkie swoje chłopięce marzenia" ciągle wypuszcza nowe żenujące pioseneczki zawsze na tę samą melodię: pro-Tuskowe i anty-Kaczorowe zarazem. Tu chyba rzeczywiście nie chodzi o pieniądze tylko o sztukę (zaangażowaną)...

  • carlo1966

    Oceniono 56 razy 8

    Niech piszą!. Może będzie się coś działo w tym " nudnym jak p..zda mieście"

  • mahadeva

    Oceniono 74 razy 14

    Ostatnio jechalam pozniej do pracy i mialam okazje ich wysluchac w samochodzie :) Sa zajefajni :)

  • bezkrytycznie

    Oceniono 82 razy 0

    zabawne, tak jakby "Wybiórcza" nie prała ludziom mózgów od lat") tylko żę "wybiórcza" pierze mózgi subtelniej i długofalowo :))))

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX