Janiak o Kammelu: Jego powrót na wizję jest niemożliwy

Janiak nie owija w bawełnę.
Były gwiazdor Telewizji Publicznej oraz jego majętna narzeczona zostali już przesłuchani w sprawie szkoleń opiewających na ok. 10 milionów. Prokurator nie podjął jeszcze decyzji o dalszych krokach w sprawie Kammmela, a były prezenter przez rok nie zdołał wrócić na wizję.
Myślę, że po skandalu wokół Tomasza Kammela niemożliwy jest jego powrót na wizję. Wolę nie analizować jego obecnej sytuacji na rynku, bo mu tylko tym zaszkodzę - powiedział "Twojemu Imperium" Olivier Janiak.

 

Olivier dał do zrozumienia, że to już koniec telewizyjnej kariery Kammela. Wszystkie jego próby powrotu do TVP okazały się klapą. Zresztą Katarzyna Niezgoda też jest bez pracy. Tomkowi pozostaje chałturzenie na imprezach i opowiadanie w klubie "Usta Mariana" o swoim kocie...

 

Zostań fanem Plotka na Facebooku >>>.


Szaza

Więcej o:
Komentarze (12)
Janiak o Kammelu: Jego powrót na wizję jest niemożliwy
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • amadi1989

    Oceniono 17 razy 13

    Nie lubię Janiaka, ale ma rację.

  • podpisany

    Oceniono 14 razy 10

    Show-biznes, polityka to jedno wielkie bagno. Jeden drugiego w łyżce wody próbuje utopić.

  • malyneczka

    Oceniono 8 razy 8

    czyli jest jakaś, powtarzam JAKAŚ sprawiedliwość. Uczciwość przez duże U moze nie jest dziś modna i czasem jakby nie pasowała do dzisiejszych czasów, to jednak warto być uczciwym wobec ludzi i siebie, nie zeszmacić się i nie stawiać sobie bożka w postaci kasy.

  • astalavista

    Oceniono 9 razy 7

    Ma ładną buźkę i był świetnym prezenterem, ale Janiak ma racje - nie powinien wracać do telewizji...

  • martuchaaaa

    Oceniono 12 razy 6

    kammel to ma jednak tupet. jego parcie na szkło jest niewiarygodne. zamiast zniknąć na jakiś czas żeby sprawa przyschła, to on łazi po wszystkich gazetach i programach, w których go chcą, i robi zx siebie cierpiętnika.

  • niunia63

    Oceniono 9 razy 5

    A kto dał upowanienie Janiakowi do wypowiadania się w sprawach kariery Pana Kammela i innych.

  • gosia2000

    Oceniono 6 razy 4

    kammelgate tak jak kazda inna "aferka" nigdy sie niczym sensownym nie skonczy, bedzie dochodzenie i jakies tam przesluchania i pare miesiecy cyrku w mediach...i tyle. A co do Janiaka to on niech nie bedzie taki madry...w TV rzadza "kolesie" dzis Janiak jest "pracownikiem miesiaca" a jutro moze rownie dobrze uslyszec "Panu dziekujemy"...srodowisko celebrytow i telewizyjnych mapetow jest pelne zawisci a mlodych, ambitnych i idacych po trupach do celu przybywa z kazdym dniem

  • samozwaniec

    Oceniono 14 razy 2

    Obojetnie jak wyglada Janiak,to jest normalny europejczyk.Inteligentny,nie lasy na pieniadze,dobrze ubrany i kulturalny - przeciwienstwo Kammela,ktory jest lowelasem/nikt w Warszawie nie wierzy w jego wielka milosc do Niezgody/,wyglada jak zapowiadacz garnkow w Mango,zle sie ubiera i fatalna polszczyzna sie posluguje.Czemu jeszcze dzieciaka nie machnal swojej wielkiej milosci?Ano bo jak nie wiadomo o co chodzi to ZAWSZE chodzi o kase.I przestalbys doopku zoledny imponowac tym Ferrari,bo jezdzic to Ty nie umiesz.Ja swoja Q7 kilka razy Cie bralem na ulicach stolicy.A lanserke zakoncz ulozeniem na nowo priorytetow.Bo teraz pokaz,ze umiesz zarabiac,a nie tylko krasc...Odwiedze Cie w Ustach Mariana.I nie bede Cie w nie calowal.Tylko Cie poslucham...

  • rotten

    Oceniono 2 razy 0

    "Spokojnie to tylko ja!" - Oliver próbował rozpaczliwie powstrzymać pęczniejący członek, oglądając własne odbicie w lustrze.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX