Paulla chce mieć dziecko z modelem, który JĄ WYKORZYSTUJE?!

Paulinka marzy o drugim dziecku, ale ludzie z jej otoczenia nie wierzą w szczere intencje jej chłopaka.

Paulla toczy medialną wojnę ze swoim byłym facetem Adamem Konkolem. Niestety, chodzi o ich wspólne dziecko...

 

Jak donosi "Życie na gorąco", kopia Edyty Górniak marzy o drugim dziecku, które chciałaby mieć z nowym partnerem - modelem Rafałem Wojtysiakiem. Paulla uważa ponoć, że dziecko zwiąże ich na zawsze.

 

Szkoda tylko, że ludzie z otoczenia gwiazdki sądzą, że Rafał chce się TYLKO WYPROMOWAĆ na związku z Paullą.

 

Naszym zdaniem może to być także przykrywka. O co chodzi?

 

Więcej już wkrótce na Plotku!

 

 

 

Więcej o:
Komentarze (12)
Paulla chce mieć dziecko z modelem, który JĄ WYKORZYSTUJE?!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • bezkrytycznie

    Oceniono 21 razy 21

    Ta pindzia sama roznosiła plotki, ze jej nowy facet "nie lubi dziewczyn", żeby łatwiej mogła przyprawiac rogi swojemu ex-facetowi.

  • wiktahell80

    Oceniono 13 razy 11

    cynizm i tyle, jak można się promować za pomocą dziecka, obrzydliwe postępują oboje

  • marlenkosia

    Oceniono 7 razy 7

    "Dziecko ma ich związać na zawsze"Ma bardzo niedojżałe podejście do życia ,dziecko nie rozwiąże jej obaw ,jak będzie miał zamiar odejść to zrobi to czy te dziecko będzie czy nie to zrobi tak jak bedzie uważał i chciał ..

  • gosia2000

    Oceniono 8 razy 6

    lapanie faceta na dziecko to ryzykowny plan...zeby nie okazalo sie ze zostanie samotna matka z dwojka dzieci. A co do wojny z bylym to rozumiem jej rozgoryczenie niezly numer jej wywinal tyle ze dla dobra dziecka warto pewne rzeczy wymazac z pamieci.

  • malutka89

    Oceniono 4 razy 4

    Wypromować? na Niej? A kim ona jest? ;/ ps. zęby to jej troche za bardzo wybieliliście!;)

  • podpisany

    Oceniono 8 razy 4

    Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy. Nie lubię ludzi udających kogoś, chcących wydawać się innymi, niż są, po to aby wywrzeć na kimś wrażenie. Jednym słowem pozerka.

  • marlenkosia

    Oceniono 2 razy 2

    cholera musze sie poprawić "dojrzałe":P

  • atiluj

    Oceniono 4 razy 2

    ALE NEWS.... napiszcie jak juz bedzie dziecko :)

  • niunia100

    Oceniono 1 raz 1

    niech jej zrobi dziecko jak tak bardzo chce a potem zostawi dla innej jak były mąż-znowu się załamie!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX