Kupicha do Orthodox: Widać, że się nieźle posuwasz

Czyli sen erotyczny Anji Orthodox.

 

Piotr Kupicha powraca na Plotka. I to w jakim stylu. Niby taki cichy o wokalu jak anioła głos, a tu proszę, takie kwiatki.

 

W porannym programie "Eski Rock" gościem była Anja Orthodox. Wokalistka wspomniała o śnie erotycznym z... Piotrem Kupichą:

Miałam sen erotyczny z Kupichą. Graliśmy na jakimś festiwalu. Potem tam jakieś bandy najechały na te miasto. Ale zanim te bandy najechały, to Piotr Kupicha mnie wziął za rękę, za winkiel. I podchodzi do mnie:  Anja, muszęto zrobić... i zaczął mnie całować! I on potem taki tekst: Powiem Ci malutka, że widać po Tobie, że się codziennie ostro posuwasz - powiedziała Anja Orthodox w Esce Rock.

 

Anja wspominała też w rozmowie z Michałem Figurskim o współpracy z Dodą: Poznałam Dodę jak miała 17 lat. Doda była szurniętą małolatą. Fajna była. Ja lubię Dodę, nic do niej nie mam.


I o Agnieszce Chylińskiej:  To była rockendrolowa dupa. Ja nie mam nic więcej do powiedzenia.

 

Najlepsze jednak było na końcu. Kupicha? Za winklem? Anja - to był koszmar.


Mrock


Więcej o:
Komentarze (34)
Kupicha do Orthodox: Widać, że się nieźle posuwasz
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • robaq

    Oceniono 22 razy 18

    Anka ma poczucie humoru :D

  • ejdziesia

    Oceniono 14 razy 14

    Jejciu pamiętam jej cover Zegarmistrz Światła Purpurowy?? czy jak tam to się nazywało.. Cudo..

  • robaq

    Oceniono 26 razy 14

    Anja Orthodox jest czadowa. Najlepsza polska wokalistka! i w dodatku inteligentna

  • dranie

    Oceniono 24 razy 14

    haha, nieźle! ale spoko widać, że Anija ma dystans :D

  • robaq

    Oceniono 15 razy 13

    ŻYJE! jej najnowsza płyta "Aurum" jest jedną z najlepszych płyt rockowych w tym roku!

  • marlenkosia

    Oceniono 23 razy 13

    MASAKRRRRA!to jakiś horror bardziej niż sen erotyczny...

  • floro

    Oceniono 14 razy 12

    póki Anja pisała teksty Dodzie to wychodził z tego dobry materiał. Pierwsza płyta Dody to był czad dobry tekst fajna muza i power w głosie. Teraz została pusta komercha

  • piorunxd

    Oceniono 16 razy 12

    Anja ma super sny xDDD
    Ale ten akurat trochę głupi :D

  • mika17

    Oceniono 17 razy 11

    :D Dobre. Ja ja zawsze uwazalam za bardzo sympatyczna osobe, a co do Dody- ona pastwi sie tylko nad tymi, co uwazali, ze moga jej dosr.., ale im nie wyszlo.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX