Chłopak Żmudy Trzebiatowskiej zazdrości jej kariery

Postawił jej ultimatum albo on, albo kariera! Co ma zrobić Marta, zagłosujcie w sondzie!

Choć Adam Król jest starszy od Marty Żmudy Trzebiatowskiej o kilkanaście lat, musi się przyzwyczaić, że to ona gra pierwsze skrzypce w związku. Pomimo sukcesów w konkursach tanecznych, to ona należy do najpopularniejszych polskich aktorek (talent jest tu kwestią drugorzędną). 

 

Tancerzowi przeszkadza status chłopaka znanej dziewczyny. Według informacji "Faktu" Adam postawił Marcie ultimatum, albo on, albo kariera. Żmuda Trzebiatowska nie powinna się zastanawiać. Ma dopiero 25 lat, przed nią jeszcze wiele seriali i może kilka filmów

 

Królowi marzy się prawdziwy dom, a nie związek z partnerką, która nie ma dla niego czasu. Pomóżcie Marcie podjąć decyzję i zagłosujcie w naszej sondzie!

 

Janus

Co ma zrobić Marta Żmuda Trzebiatowska?
Komentarze (13)
Chłopak Żmudy Trzebiatowskiej zazdrości jej kariery
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • barbapapa

    Oceniono 24 razy 18

    Trzeba ciolkowi powiedziec, ze Krol to tylko nazwisko i nijak sie nie ma do jego statusu

  • feefee

    Oceniono 15 razy 9

    Zamiast sam sie starac o zdobycie takiej slawy i popularnosci (oraz takiej forsy), wydaje mu sie, ze wystarczy kazac kobiecie, żeby sie wyrzekła swojej sławy (i pieniędzy). Wtedy on bedzie w końcu górą. Co za ochydny typ!

  • squealer666

    Oceniono 11 razy 5

    ja bym tam jej nie przeszkadzal... ;)

  • tracy

    Oceniono 11 razy 7

    A ja bym radził temu kolesiowi dać sobie spokój bo to na dłuższą mete i tak nie wytrwa, to nie facet dla niej, a Marcie życze dużo atrakcyjniejszego faceta, nie jakiegoś....

  • ben_oni

    Oceniono 11 razy 7

    No to ma dziewczyna problem. Trudno, skoro sobie znalazła kolesia bez jaj, niech teraz cierpi.

  • sandra2020

    Oceniono 6 razy 2

    Niexch go zostawi on jest Brzydki Martę stać na kogoś lepszego.. Ten król to jakaś CIAPA ... ;D

  • futerkokici

    Oceniono 6 razy 2

    niech zostawi tego du.ka bo jest brzydki,czy ona oczu niema,mamo nochal ma długi jak pinokio z Kayah by sie nadawał taki jest pikny MARTA poszukaj sobie innego niech ci nie stawia warunków jesteś warta tego

  • tosia001

    Oceniono 4 razy 2

    Jakby moj chlopak postawil mi ultimatum to ja bym sie nie zastanawiala! On nie moze kazac jej wybieraz, bo dla Marty pewnie i jej chlopak i jej kariera sa wazne, ale po takim ultimatum ja bym wybrala kariere!

  • sabcia25

    Oceniono 3 razy 3

    ja bym wybrała kariere,kto wie czy za rok mu nie odbije i znowu nie wymyśli czego innego albo zostawi dla innej?i ona będzie na lodzie.związek to nie stawianie sobie jekichs ultimatum tylko kompromis P.Adamie!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX