Komentarze (89)
Zaproponuj lepszy tytuł! Doda i Mandaryna!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • cezary

    0

    dwie cwaniary nie na fali

  • ding

    Oceniono 2 razy 0

    Life in plastic is fantastic...

  • mykos

    Oceniono 2 razy 0

    Dwa BEZTALENCIA!!!

  • zabaza

    Oceniono 2 razy 0

    Co za towarzystwo?!!

  • celly

    Oceniono 9 razy 5

    M:Hej Doda! Zaprośmy jeszcze Frytkowską i Rutowicz i rozkręćmy własny biznes! D:No nie wiem, prostytucja jest nielegalna...

  • xsweetlovexd

    Oceniono 12 razy 0

    Mandaryna: Sialala Doda niech wypierda...
    oo . to bedzie nowy tytuł mojej piosenki ;D

  • xsweetlovexd

    Oceniono 10 razy 0

    Doda: co ja tutaj robie ? Tak to w domu siedziałabym z Nergalem i sie bawiła zabaweczkami .

  • picky_

    Oceniono 6 razy -6

    Stawiam na "Spieprzaj dziadu " xD Ewentualnie "Doda: Twoja stara ugniata kotlety mielone pod pachą"

  • jaraczanka

    Oceniono 5 razy -3

    Co sie gapicie? wszystkie lepsze miejsca juz zajęte

  • kingaaaxx1

    Oceniono 6 razy -2

    2 napompowane blachary

  • wyspana

    Oceniono 4 razy 0

    Pokaż, jak się uśmiechasz, a powiem ci, kim jesteś...

  • ola2904

    Oceniono 4 razy -2

    Obiecuje ,ze nie bedzie bolalo:P
    he he ....

  • doodziak

    Oceniono 9 razy 3

    Doda: O boshhe a ja juz się przestraszyłam że postawili tu lustroOo ;D

  • kocurra

    Oceniono 4 razy -2

    Wygladaja jak siostry blacharki. Brrr

  • xfemale

    Oceniono 10 razy 2

    Doda do Mandaryny: "Spieprzaj dziadu"....

  • ola_gaga

    Oceniono 9 razy 1

    doda: co ja mam siedzieć koło tego beztalencia przez nią to mów winnik IQ będzie równy mojej peruce

  • ona1000

    Oceniono 7 razy -3

    mandaryna!!to ona jeszcze żyje;/;/

  • happy10

    Oceniono 6 razy -6

    Doda: Mam nadzieję że chociaż od Drzyzgi będę lepiej wyglądała...

  • m124

    Oceniono 5 razy 1

    Dwie królowe z krainy słońca uv :)

  • silsa

    Oceniono 3 razy -3

    Dwa blond pudle...:)

  • nati199

    Oceniono 9 razy -5

    D:Co tak tu śmierdzi? M:sorki jak skończyłam spiewać ludzie zaczeli rzucać w mnie czosnkiem i cebulą ...

  • fendi

    Oceniono 9 razy -1

    M: Doda ciebie do toalety nie wpuscili albo rajstopy ci sie pala?! :))

  • fendi

    Oceniono 8 razy 2

    Nie daj się, ludzie niech swoje myślą, Nie daj się
    Warto być zawsze tylko sobą, Prosto ludziom w oczy patrz
    Niewielu ma odwagę. Pozorami kryją twarz :))

  • punia_15

    Oceniono 15 razy 3

    były sobie dwie solary, doda i mandaryna nawzajem siebie nie lubiały! xD

  • stysia22

    Oceniono 14 razy 2

    Doda:Tee no ja nie wiem kto to ...
    M:No i mnie nie poznała ;(

  • tutsgo

    Oceniono 7 razy -7

    Tragedia... zobacz na tutsgo.com

  • poukladana

    Oceniono 23 razy -7

    pani doda qrwa ma ryj jak by dostała patelnią:)

  • wyspana

    Oceniono 11 razy -3

    Szczęście od nas blaskiem bije,kto jest SŁAWNY, wie, że żyje...

  • kupogon

    Oceniono 13 razy -7

    Ale od niej wali kupiszczem

  • kropelka

    Oceniono 16 razy -4

    nie wierzę, że mi to zrobiłaś, a mówiłaś, że na 20 min nie chodzisz!

  • kropelka

    Oceniono 36 razy 18

    D: nie gadam z Tobą, ściągnęłaś moj styl, cycki, a teraz jeszcze te same solarium!

  • kropelka

    Oceniono 15 razy -1

    M: gdzie oni mnie posadzili? ja jestem do niej podobna?!

  • morelka

    Oceniono 22 razy 6

    RABCZEWSKA do fanow: no i czego sie tak na mnie lampicie wieeeeesniaki !!??? MANDARYNA: mowi sie, ze "kto z kim przystaje.... takim samym sie staje " - chyba sie przesiade o 3 miejsca dalej...

  • reki334

    Oceniono 26 razy 12

    Proszę państwa! Witamy na pierwszym kastingu na żonę dla poprzedniego premiera!

  • oscarito

    Oceniono 20 razy 2

    Dobrze ze chociaż to lustro tu wisi... bo nie byłoby na kim oka zawiesić!

  • amandusia1234

    Oceniono 12 razy -6

    Wiesz to że jesteśmy blondynkami nie znaczy że jesteśmy głupie co nie ?? Wiesz ja mysię że Ktury się pisze przez u otwarte :P

  • reki334

    Oceniono 13 razy -3

    Doda: Kurde, gdzie oni mnie posadzili?, ta obok chyba chciała się pociąć ma bandarze na łokciach.

  • kubad

    Oceniono 8 razy -2

    A nam się marzy sława i kariera!

  • kubad

    Oceniono 35 razy 15

    gdzie ci striptizerzy?

  • chwalislawa

    Oceniono 10 razy -8

    o idzie mucha . . nawe ' cześć ' nie powie, sie gwiazdorzy , nie to co ja: cześć majdan, hejka sara maj , a ja kto tu wpuścił, o ne jej nie powiem ; / ?! fuuj

  • chwalislawa

    Oceniono 15 razy -1

    jedna napalona druga postrzelona, a wnoiosek z tego taki że siedzą obok siebie dwa buraki !

  • chwalislawa

    Oceniono 13 razy -11

    mandaryna: ooo michaś idzie ! dodzia: oo idzie nowy kandydat na konkurs halloween ! fuuujjj !

  • reki334

    Oceniono 13 razy 1

    Mandaryna: wiesz co Dodzia, zamienisz tego białego na mojego czerwonego?

  • bodzio1996

    Oceniono 13 razy 1

    Psss... no wiem, że chcesz być sławna, ale to ja jestem lepsza w pokazywaniu czterech liter.

  • krecik95

    Oceniono 12 razy -8

    Doda:niech zainwestuje w perfumy jedzie jak by nocowała w barze

  • reki334

    Oceniono 9 razy 1

    Stare to zdjęcie, DODA jeszcze przed powiększaniem piersi.

  • kingisonlyone

    Oceniono 11 razy -1

    Doda : ale jedzie pulpetami
    Mandaryna : ale gÓpia ma 3 razy dłÓRZsze kozaki niRZ kiecke...

  • cholera

    Oceniono 16 razy -2

    nuda, doda wcale nie jest naburmuszoan, tylko taka mine jej zlapaliscie, a mandaryna poprostu mogla sie zapatrzec i odrazu "smutna".. Co za glupota.

  • kingisonlyone

    Oceniono 22 razy 8

    Doda : ale jedzie schabem ;/ Mandaryna : fajne buty na drutach uszyłaś ?

  • silence

    Oceniono 11 razy 1

    Doda: Mandaryna chyba zapomniała kto tu jest najważniejszy

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX