Komentarze (36)
Marczuk-Pazura: Agent Tomasz próbował mnie uwieść!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • reki334

    Oceniono 36 razy 16

    ta babcia, co zrobiła ksero i nie wydała paragonu (bo kasa nie działała) stanęła przed sądem. Dlaczego jej nie dano 7 dni? Bo to było 40 groszy, a nie 100 tysięcy złotych?

  • megaxs

    Oceniono 35 razy 15

    Taka manipulacja, że szkoda gadać, strój gesty, skromny makijaż, za kamerą stał pewnie sztab doradców od PR, psycholog, itp, poza tym program nie szedł na żywo, więc każdy laspus językowy można było wyciąć, dopowiedzieć, przekształcić, wyrzucić niewygodne pytanie (co prawda, zdażało się, że program był nagrywany, ale tylko w przypadku kiedy rozmówca nie mógł być obrecny na 22.35, a ona? nie siedzi w pierdlu, agent Tomasz już ją nie uwodzi, nie mami wieczornymi randkami.Mistrzostwo świata widać poszli w ślady Kurskiego, że ciemny lud to kupi, nie KUPI, a ją do pierdla.

  • c.t.k.

    Oceniono 15 razy 15

    Aż dwóch redaktorów!!-Szaza,Mrock-pisało ten artykulik,w 3/4 złożony zresztą z cytatów.Dlatego jest tak pełen treści ,zaskakujących tez i własnych przemyśleń.Chce się czytać poprostu.

  • harpia

    Oceniono 24 razy 14

    jeżeli nie maja 100% dowodów, nagrań, że padło słowo "wezme łapówkę" to nic Marczuk nie udowodnia. Jej wczorajsze tłumaczenia, były logiczne, wiarygodne i spójne. Nie zależnie od tego co ma na sumieniu, jeżeli nie ma nagrań ze słowem łapówka, Marczuk obroni się w 200%

  • cave

    Oceniono 25 razy 13

    Wszystko pięknie ładnie... ale co to za zwyczaj sypiania z podejrzanymi? Jakieś Orwellowskie klimaty ;/ Już druga babka mówi, że ciagnął ją do łóżka. No i nie podoba mi się szastanie forsą przez tego Tomasza (czy jak on tam ma na imię). Wydawał dużo więcej niż musiał, a efekty pracy mizerne.

  • poborowy102

    Oceniono 27 razy 11

    no tak, panienka (z zawodu prawnik!) po prostu nie zna podstaw prawa, biedactwo, hahaha, ale ściema.

  • hanna69

    Oceniono 13 razy 9

    Jak ludzie (zwłaszcza celebryci)biorą łapówki - to Wam źle. Jak ich łapią - też Wam źle.
    Żeby coś takiego udowodnić i złapać takiego, to trzeba wejść w to środowisko. Innej rady nie ma. To kosztuje.

  • artyyysta

    Oceniono 19 razy 9

    kazdy kto mysli, ten wie, ze pazurowa broni sie. ze jest winna. tylko szkoda ze siega po nastepne srodki zwiazane z manipulacja.

  • micki

    Oceniono 23 razy 7

    mnie to ryba kazdy robi tak aby miec jak najwiecej kasy.teraz kazdy jest taki swiety i pewnie jak ktos by mu dawal 100 000 to by nie wziol.a co do wynagrodzenia to dla mnie moze dostac 1 000 000 jej sprawa ile zarabia

  • materazzi

    Oceniono 8 razy 6

    To wszystko prowokacja polityczna. Te 100 tys. wręczała pani Weronika panu Tomaszowi, żeby ją uwiódł. On się jednak nie dał skusić. Po prostu większe pieniądze musiałyby wchodzić w grę. Tak mi powiedział.

  • morelka

    Oceniono 8 razy 6


    Do:harpia- tez tak uwazam!

  • hotmaro

    Oceniono 6 razy 6

    megaxs- podobna sytuacjia miała miejsce gdy niby lepper wykorzystywał panią K. Na poczatku afery to gdy sie ta pani wypowiadała przed kamerami wyglądała niezbyt ;p później już mejk ap świetny fryz ciuchy. Po to aby 'widz' mógł zwrócic uwage ano fajna babka. Wizualnie wiarygodnym

  • inzynier

    Oceniono 32 razy 6

    CBA to jakas fikcja.Komorka zorganizowana dla robienia show i r halasu z niczego. Naglaśniane sa sprawy jakiś drobnych płotek - Sawickiej, Pazury - rzekomo po mistrzowsku rozpracowywanych, a tak naprawde zmanipulowanych i wykorzystanych w seksistowski sposób. Czemu naie slyszelismy o agentce, ktora uwiodla jakas szyszke i zlapala go za reke jak bral kase? A tak naprawde to jest odwócenie naszej uwagi od tego, co faktycznie sie dzieje : od tego,ze tam wysoko kradnie sie miliony, a nie smieszne 100 tysiecy.

  • reki334

    Oceniono 20 razy 6

    cześć, idę spać, SPOKOJNIE, w przeciwieństwie do niektórych umoczonych :))

  • reki334

    Oceniono 39 razy 5

    ludzie, nie dajcie się nabrać na propagandę TVN o drogich zegarkach i napiwkach, może dzięki takim jak Tomek spadniemy z 100 pozycji państw o kiepskiej uczciwości choć na 99 miejsce, uwiódł ich Tomek czułością, ha ha, takich cwaniaków co mają $ w oczach, dobre było to TERAZ MY, ona się jeszcze domaga 100 000 € zapłaty za 10 mieś pracy czyli 10 spotkań na obiadku, ha ha ha , juz jej na łeb padło,z czego ta Ukrainka to ma? ja znam sedziów i radców prawnych, którzy jeżdżą 15 golfami, jakoś im nikt nie daje po 100 000 euro za jakąś obsługe i przedstawianie znajomym z firm

  • umbadi

    Oceniono 6 razy 4

    nie skażą jej!!!jedynie straciła dobra opinię a proces będzie się ciągnął latami przez jakiegoś dupka!!nie maja dowodów na nia ze byla umowiona na odebranie łapówki....a wynagrodzenie i tak miala dostac..facet ja oszukał wrobil i może awans dostanie...:)

  • megaxs

    Oceniono 8 razy 4

    to nie jest "nasz forsa z podatków" tylko tzw. fundusz operacyjny, czyli "fanty" przejęte od np. mafii (m.in. samochody), które jako tako nie mają własciciela. Zapewniam z magazynów policyjnych 10-ciu takich "Tomaszów", dałoby się skompletować

  • ola2904

    Oceniono 16 razy 4

    to co że on chciał ją uwieść i wogóle niech nie wymyśla powinna ponieść konsekwencje tego czynu

  • mrock

    Oceniono 4 razy 4

    c.t.k - mam w takim razie propozycję. Napisz spisz swoje przemyślenia, tezy itp. a ja to opublikuje? Kto wie, może taki zacny autor komentarzy jak ty podoła wyzwaniu?

  • reki334

    Oceniono 17 razy 3

    juz na studiach ekonomicznych uczą, że typowy sposób uczciwych rozliczeń w biznesie to restauracja i gotówka w paczce po perfumach, a dodatkowo chce się mniej, choć należy się więcej, choć przyznaję, że ten drugi gość (cień) z TERAZ MY jest perzypadkową ofiarą walki wywiadów, jak niewinne dziecko, któremu położymy ciastko na stole i powiemy nie ruszaj, cóż ma pech, że zna Kwacha

  • wicur

    Oceniono 2 razy 2

    Jakby nie patrzec na te sytuacje to fakt pozostaje, ze kase wziela wiec dala sie przekupic i w tym momencie jest jak prostytutka: cena za przysluge.Nasi celebryci olewaja opinie publiczna a swiadczy to tylko o ich upadlym morale. Jesli wogole wiedza co to jest. O etyce nawet nie wspomne. Zenada.

  • lobo

    Oceniono 4 razy 2

    CBA wydaje nasze pieniądze na pierdoły taki agent Tomek chleje na nasz koszt kupuje perły cuduje i po co.Dobry bajer każdą idiotkę weźmie,czaruś czy męska dziwka na co głosujecie.

  • harpia

    Oceniono 4 razy 2

    "pana Jarka" na oszustwie podatkowym w wysokości 30 tysięcy, gdzie przy rozpracowywaniu go wydał zapewne więcej naszych pieniędzy, jak dla mnie żenada!!!!!!!

  • ola2904

    Oceniono 14 razy 2

    jezeli wzieła ta kase to niech nie mówi że to nie jej wina... żal jej

  • harpia

    0

    a nieeeeeeee, zapomniala zrobił

  • poborowy102

    Oceniono 22 razy 0

    tak, tak, bo tobie się wydaje, ze to ktoś pokroju Muchy czy czegoś takiego - celebrytka, a Marczuk-Pazura to przede wszystkim pani prezes zarządu spółki giełdowej. Panią prezes naiwne panie nie zostają.

  • harpia

    Oceniono 11 razy -1

    zastanawia mnie jedna rzecz za to, o której nikt na głos nie mówi, przecież agent Tomasz i inni tego typu agenci rozgryzajac podejrzanego, a raczej chcąc go w coś wmanewrować, pije, rozbija sie drogim autem, wydaje kupę forsy w knajpach...a jest to nasza forsa! pieniądze podatników!!! i co takiego oni wszyscy dokonali. Złapali Sawicką, niby Marczuk, próbowali Kwaśniewskich, ani to jakieś wielkie afery, ani czyn zagrażający państwu czy jego majątku....więc może te pieniądze pójdą na jakiś konkretny cel, a nie na takie za przeproszeniem "pierdoły".

  • claire1983

    Oceniono 21 razy -1

    Ja nie wiem dlaczego ale zawsze ją lubiłam i to co się stało tego nie zmieniło. Wydaje mi się, że mówi prawdę.

  • julka_18

    Oceniono 11 razy -1

    omg, Plotek niech się nauczy pisać... mój brat, co chodzi do 3 klasy nie zrobiłby takich błędów. -,- "seriotą", bez przecinków...... ; o

  • hadziukowa

    Oceniono 5 razy -3

    ja tam wierze weronice

  • arania

    Oceniono 8 razy -6

    ZAPRASZAM NA FILMIK ŻONA AGENTA TOMASZA APELUJE ZOBACZ LINK TU NA MOIM PROFILU

  • mr.gaga

    Oceniono 21 razy -7

    chociaz kto wie jak tam bylo.....hmmm.dziwna sprawa....jesli tsk sie umawiali????PROWOKACJA

  • megaxs

    Oceniono 22 razy -8

    Jeżeli chcieliby rzetelnie przedstawić sprawę to powinni tę Ruchę przesłuchiwać Sakiewicz z Wildsteinem

  • morelka

    Oceniono 23 razy -9

    Do:reki334- czyli co... ci znani tobie sedziowie i radcy prawni mieli sie tobie chwalic ile lapowek nabrali??? nie badz smieszny czlowieku!! a niby skad maja tyle aut? Ze sklepu z zabawkami??
    a ja Weronice wierze!! Wysarczy popattrzec na tego Tomusia to odrazu widac, ze to kawal cwaniaka, karierowicza i szui lubiacego zyc na czyjs koszt....z bujna fantazja na dodatek
    ktory wykorzysywal do swoich podlych celow nawet przyjaciol.... dla mnie to kawal su.kin.syna!!

  • tutsgo

    Oceniono 12 razy -10

    Dobry ? Zobacz na: tutsgo.com

  • mr.gaga

    Oceniono 37 razy -11

    sratatata ciekawe,,,,,,,,tlumacvzy sie suczynka

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX