Bayer Full - Zabierz mnie, gdzie wiatr tańczy w błękitach [Wideo]

Posłuchaj piosenki, która startuje w preselekcjach do tegorocznej Eurowizji. Dla nas to hit.

 

Nie ma co, preselekcje do Eurowizji 2009 nabierają rumieńców. Niedawno dowiedzieliśmy sie, że w walce o szansę wystąpienia z piosenką przed całą Europą bierze udział Sara "Żal" May, a dziś możemy posłuchać piosenki innego kandydata - Bayer Full. Tak, to nie żart, disco-polowa ekipa nagrała piosenkę o zmyślnym tytule "Zabierz mnie, gdzie wiatr tańczy w błękitach" i ma zamiar podbić nią i Hiszpanię, i Holandię.

 

Plotek bez złośliwości uważa, że to jedyny zespół, który powinien nas reprezentować w tym konkursie:

 

 

 

 

Więcej o Eurowizji na infomuzyka.pl

Więcej o:
Komentarze (32)
Bayer Full - Zabierz mnie, gdzie wiatr tańczy w błękitach [Wideo]
Zaloguj się
  • Gość: Gość

    Oceniono 17 razy 15

    ZGADZAM SIE NIE JEDZMY starczy tych przekrętów a co do piosenki dobra ale na wesele 50-latków

  • Gość: Gość

    Oceniono 15 razy 13

    To może choć raz pokażmy klasę i... nie jedzmy!

  • Gość: Gość

    Oceniono 10 razy 8

    tak jest, fajna do gibania, nadaje się! już ją sobie podśpiewuję

  • Gość: Gość

    Oceniono 18 razy 8

    Piosenka Kiczowata jak Eurowizja ! Ma szanse !

  • Gość: Gość

    Oceniono 9 razy 7

    A może po prostu wszyscy jesteście uprzedzonymi kosmopolitami? Zachwycacie się że jakiś pseudoartysta śpiewa po angielsku i od razu wysyłacie go na Eurowizję. Może nie warto się tak wypierać narodowej tradycji i mimo że sam nie jestem fanem disco polo to jednak dałbym szansę tej piosence żeby po kolejnym przegranym finale nie żałować że nie spróbowaliśmy czegoś innego. A po komentarzach typu: "masakra" "siara" itp widzę że na forum siedzą chyba tylko nieletnie laski bez absolutnie żadnego słuchu - które uważają za fajne to co nosi i mówi Doda albo co wyczytają na pudelku.
    DAJMY POLSCE SZANSĘ NA PRZYZWOITE MIEJSCE W MOSKWIE albo nie wysyłajmy nikogo.

  • Gość: Gość

    Oceniono 23 razy 7

    NIe przepadam za dodą ale ona faktycznie ma szanse na Eurowizji

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy 6

    a mi sie wydaje ze jak znalazl na eurowizje..... oni tandetni eurowizja tandentna

  • Gość: Gość

    Oceniono 24 razy 6

    a moze Doda pojedzie na Eurowizje? chyba tylko ona jedyna ma jakiekolwiek szanse :)

  • dusiaczek

    Oceniono 5 razy 5

    Ta eurowizja to to totalna prowizorka...
    już wszystko od początku ustawiane jest
    kto wygra!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX