Komentarze (127)
Kupicha z żoną znają już płeć drugiego dziecka
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy -4

    a może maciuś??

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy -4

    Kacper ;)
    ale sami wybierzcie xD :*

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy -4

    Może dadzą mu na imię Kuba lub Arek,ale może nawet Darek.

  • klaudix

    Oceniono 4 razy -4

    Ja proponuje imię Maciej...

  • Gość: Gość

    Oceniono 6 razy -4

    To może Łukasz?

  • justyska22k

    Oceniono 6 razy -4

    proponuje Krzyś

  • Gość: Gość

    Oceniono 12 razy -4

    ALE żENADA

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy -3

    nie nazywajcie go pawelek tylko piotrek lub kacper
    wybieszcie zresztą sami

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy -3

    najładniejsze imiona według mnie to: Sebastian (Sebek) Szymon (Szymek) bo fajne są zdrobnienia

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy -3

    alek,fabian,max,dawid,radek,daniel

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy -3

    możecie nazwac go Rafał albo wiktor..............

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy -3

    Piotruś , może Kuba albo Damian.

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy -3

    No muszę to napisać.Dziwne imiona wypisujecie dla drugiego maleństwa.No przecież nie może tak być.Imię Paweł takie ładne-wręcz świetny wybór,to teraz też musi być<uśmiech>Więc ja proponuję np. Michał,Filip,Kacper.Ale lepiej będzie jak sami zdecydują.

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy -3

    obojetnie jak :)
    ale dpbrze ze syn, bo bedzie sie na kogo napalać za pare lat ;)

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy -3

    niech bedzie adam

  • Gość: Gość

    Oceniono 9 razy -3

    Patryk Oskar Hmmm nie wiem a wy co myslicie

  • Gość: Gość

    Oceniono 11 razy -3

    hhhhmmmmm imię? Może kamil, Filip, Fabian,Maciek;)Moze fabian;*

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy -3

    ja proponuje Fabian ...chociaz gó... mnie to opchodzi :)

  • Gość: Gość

    Oceniono 9 razy -3

    WYPIUR

  • Gość: Gość

    Oceniono 9 razy -3

    SOłTYS :p

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy -2

    Adaś

  • Gość: Gość

    Oceniono 6 razy -2

    Jesteś super facetem Piotrze a twój zespół jest cuul.

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy -2

    Karol

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy -2

    Fabian

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy -2

    piotrek dzekuje za pisenke jak aniola glos

  • Gość: Gość

    Oceniono 6 razy -2

    Może niech się zastanowią i dadzą maluszkowi na imię Paweł...

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy -2

    Artur,Maciek,Tomek,Łukasz,Dawid

  • ewciaa

    Oceniono 2 razy -2

    Tomek! ;-)

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy -2

    jas

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy -2

    kubuś

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy -2

    ładne imię dla chłopca to konrad,kuba albo przemek..moze byc tez daniel

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy -2

    uwielbiam piotrka kupiche a imie dla synka to moze kubus

  • anita3009

    Oceniono 4 razy -2

    o dobrze wiedziec :D Adas tez ładne imie... ^^

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy -2

    drogi piotrze kupicho proponuje ci imie marcin

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy -2

    moze Ziutek albo Zbyszek XDD

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz -1

    wolę Marcel lub Aleksander

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz -1

    e tam super imie adam podobno adamy sa bardzo przystojne

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz -1

    ja mysle ze Adam

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz -1

    a moze tak wacus ;p;p;p heheh zartuje ... !!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy -1

    Wiktor, Olaf, Cyprian... ??!

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy -1

    Piotrek jest zajebysty ! ! !

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy -1

    Haha juz maja jednego Pawelka :PP oze byc Gabrys :PP

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy -1

    Adaś albo Wiktor

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy -1

    piotrus po tatusiu albo dawid ;) proszeeee ;)

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy -1

    MAM NADZIEJĘ ŻE NAZWIECIE GO FILIP JAK BĘDZIE WAM PASOWAŁO TO IMIĘ NIE WIEM JAK WY MYŚLICIE NAD TYM IMIENIEM

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy -1

    Mikołaj to naprawdę ładne imię i nie takie oklepane :)

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy -1

    Konrad to na prawdę ładne imię

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy -1

    Kondrad to ładne imię:):)

  • kika2311

    Oceniono 3 razy -1

    może David, tak jak mój 4 latni brat, to imię jest ładne moim zdaniem;)

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy -1

    będzie się nazywał adaś albo Wojtuś

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX