Co się stało Frytce? Wideo

Agnieszka Frykowska nas przestraszyła. Co stało się z jej twarzą?

 

Frytka nie wygląda najlepiej. Aktorka młodego pokolenia zmieniła się nie do poznania. Plotek jednak nie jest w stanie stwierdzić, co jest przyczyną "dziwnego wyglądu"

 

Blada cera, ciągłe oblizywanie się, szczękościsk i nienaturalne rysy twarzy niepokoją Plotka. Agnieszko,co ci się stało? Czy to jakaś choroba filipińska czy po prostu makijaż na tzw. pandę, sprawia, że Frytka wygląda dosyć dziwnie? Podejrzewamy też, że chirurg poprawił Frytce coś więcej niż nos, tylko np. kości policzkowe i dlatego gwiazda czuje się nieswojo we własnej skórze... Sami oceńcie:

 

 



 

Więcej o:
Komentarze (85)
Co się stało Frytce? Wideo
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    Oceniono 15 razy 13

    przeciez normalnie wyglada!a wy jak zwykle z igly widly robicie.Poza tym bardzo mądrze mowila kobiecina!A wy przestancie tylko krytykowac innych i popatrzcie na siebie

  • Gość: Gość

    Oceniono 12 razy 10

    oj sorry, ale ja tu akurat nic nie widze nie tak z Nia! bez przesady :P coprawda za Nia nie przepadam, ale akurat w tym filmiku nie widze nic zlego, ani w Jej wygladzie. czepiacie sie juz tak, ze az przykro normalnie

  • Gość: Gość

    Oceniono 13 razy 9

    buhahaha bzdury normalnie wyglada bardzo ladnie i nawet madrze gada xD

  • Gość: Gość

    Oceniono 9 razy 9

    może jej sakował błyszczyk ?;d albo miała suche ust i dlatego oblizywała.A bladej cery to ona tutaj nie ma bo ma swój naturalny, tai jak zawsze kolor skóry.I gdzie ten szczękościs ? Gdzie te nienaturalne rysy twarzy ? Ona tak zawsze wyglądała.Ładnie wygląda :) Tylko że nie lubie jej za to że sie tak wydurniła w big braderze.Ale gdyby to nie była Polska to nikt by z tego sensacji nie robił, bo ot by było normalne.Być moze by nawet zrobiła kariere ;]

  • Gość: Gość

    Oceniono 10 razy 8

    "Aktorka młodego pokolenia" wolne żarty

  • Gość: Gość

    Oceniono 23 razy 7

    czego wy chcecie?! Ona wygląda bardzo ładnie, bynajmniej lepiej niż kiedyś! LOL, a to co tam gada w tym wywiadzie to ma racje co do Polski że tak tu jest że Polacy umieja tylko krytykować nowe pomysły bo się poprostu na niczym nie znają i o świecie i o modzie więdzą ZERO, a na zachodzie jest to juz można powiedzieć na porządku dziennym że ludzie tam poddaja się operacją plastycznym i nikt tam tego nie krytykuje ani nic bo się znają na tym nie to co my wieśniaki z Polski którzy nawet nie wiedzą że jest coś takiego jak operacja plastyczna dla np. poprawy wyglądfu bo gdy ktoś np. nie lubi samego siebie i przeszkadza mu jego uroda to robi se taką operacje żeby nie mieć do końca życia juz kompleksów i to normalne jest.

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy 6

    Aktorka? Aktorka? Czy wiecie co to jest za zawód aktorka? Jeszcze nazywanie Cichopków, czy innych Mroczków aktorami mogę zrozumieć, ale Frytka? W czym ona grała, oprósz seksu w jakuzzi...

  • Gość: Gość

    Oceniono 6 razy 6

    z niej taka aktorka jak ze świni koń wyścigowy :D

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy 6

    po operacji nosa wyglada duzo lepiej

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX