Luntek przeżywa prawdziwy dramat!

Kiedyś był zwariowanym nastolatkiem. Ale wszystko ma swój kres.

 

To musiało się tak skończyć. Internetowa gwiazdka Luntek skończył 18 lat i już nie może się przed nikim pochwalić, że jest zwariowanym małolatem. Co najwyżej wyrośniętym chłopakiem, który próbuje z siebie zrobić dzieciaka.

Dziś obchodzę swoje 18 urodziny!!!!! Jestem mega happy :)Wkraczam w dorosłe życie chociaż straszny ze mnie jeszcze dzieciuch ale to chyba dobrze. Moje życzenie ? W przyszłości chciałbym być sławny i obym zawsze miał taki zajebisty humor jak dziś i tego mi życzcie. Swoje życzonka dla mnie możecie składać w komentarzach ;)Dziś wyjątek bez buziaksów - napisał Luntek na swoim blogu.

Jeszcze nie dawno Luntek oznajmiał wszystkim, że ceni w ludziach młodość i piękno. Cóż jak widać, każdy w końcu dorasta. I chłopak próbuje się z tym pogodzić. Jak widać, na razie idzie mu nieźle. Ciekawe, w końcu kiedy w końcu naprawdę dorośnie?

 

 

Więcej o:
Komentarze (150)
Luntek przeżywa prawdziwy dramat!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    Oceniono 36 razy 26

    mam pisać 100 razy po ch.. piszecie o tym pedale

  • Gość: Gość

    Oceniono 20 razy 18

    ale własciwie to dlaczego o nim piszecie? nie mam pojęcia kim on jest nigdy nie bylam na jego "blogu" i nie mialabym pojęcia o jego istnieniu gdyby nie wadze newsy więc po co pytam? zawarliście z nim jakiś układ czy co?

  • Gość: Gość

    Oceniono 17 razy 17

    to pewnie zaginiony syn Jacykowa

  • Gość: Gość

    Oceniono 20 razy 16

    Qrde! Czytajac tytul juz myslalem ze wreszcie ktos temu kretynowi morde obil na miescie ;/

  • Gość: Gość

    Oceniono 18 razy 14

    Po H**a albo ch**a o nim piszecie
    To nie gwiazda
    to debil który sie robi na gwiazdę
    był w telewizji ??? "You can dance" się nie liczy bo nie dostał sie do Paryża tylko na castingu

  • Gość: Gość

    Oceniono 18 razy 14

    jesteście żałośni!! jaka gwiazda?? chyba was poj***

  • raadek_xd

    Oceniono 13 razy 13

    [cyt=lukasz]Dokładnie po co o nim piszecie, przecież nie jest gwiazdą czy jakimś ważnym. Zrobił już nie raz z siebie Głupka.Naprawdę bez sensu ten Temat daliście ładną kichę... No kogo to obchodzi?[/cyt]

    ' No kogo to obchodzi ' - Plotka xDD

  • Gość: Gość

    Oceniono 19 razy 13

    ale z ciebie palant

  • Gość: Gość

    Oceniono 17 razy 13

    po co wy sie zajmujecie takim niby dorosłym.. ma jakiś problem niech idzie do psychologa.... tak jak on był ważny...wiele jest takich filmików a one raczej was nie interesują.. a człowiek bez własnej osobowości.. o ja wielkie halo

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX