Luntek zamrożony!

No i doczekał się swojego fanklubu. Luntek , fan Dody, stał się inspiracją do polskich internautów. Wszyscy mają go dość. I dlatego podobnie jak Dodę, chcą ulokować w wyjątkowym miejscu. Gdzie?

 

Schowaj Luntka do lodówki - to nowa akcja polskich internautów, którzy mają już dość samozwańczego króla sieci. Co ciekawe, Luntek jakiś czas temu sam schował Dodę do chłodziarki. Teraz jak widać, Rabczewska ma towarzystwo. I bardzo dobrze, bo w końcu razem jest łatwiej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Więcej o:
Komentarze (53)
Luntek zamrożony!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy -4

    .. luntka

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy -4

    Haaalooo ludzie obudźcie sie!! Po pierwsze podejrzewam, że nikt z Was Dody nie zna, więc zamknijcie się proszę i nie mówcie, że jest głupia, bo akurat ona, gdy mówi, często wykazuje się niezwykłą inteligencją. Tak jak mało kto. Czasami jej sie zdarzy coś głupiego. Jak każdemu. Ma swój styl bycia i tyle. No i właśnie swój styl ma też Luntek (może trochę zapożyczył od amerykańskiej gwiazdy), ale w każdym bądź razie trzyma sie tego co myśli. W sumie sama nie wiem co o nim myśleć, bo w niektórych momentach wydaje mi się, że jest hmm..."inny", ale z drugiej strony fajnie, że ktoś się wyróżnia... A że w ten sposób to chyba tylko wina tego chorego kraju. Młodzież nie ma jak zwrócić ma siebie uwagi...przykre to...:( A może on jest bardzo inteligentny i się z nas wszystkich nabija??

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy -3

    Luntek rządzi ;D
    pozdro :*
    (Haneczkoo)

  • Gość: Gość

    Oceniono 6 razy -2

    Tez lubie Luntka

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy -2

    NO CO WY PRZECIEZ LUNTEK JEST SPOKO!!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy -2

    on jest spoko. ale tą kartkę mogleś zmiąć xD ja nikogo strony nie trzymam ;p

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy -2

    On jest zajefajnyyy XD

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy -2

    ej ja lubie luntka!

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy -2

    Luntek jest spoko ziom i jego filmiki też ;)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX