Tola Szlagowka wyznacza trendy!

Tola Szlagowka robi karierę, głównie za sprawą swoich dość śmiałych wypowiedzi. Ostatnio młoda piosenkarka wyjechała do USA, żeby nagrać tam piosenkę, jak twierdzi, na światowym poziomie. Ale to nie wszystko, bo Szlagowska postanowiła zająć się też modą. Tola chce wyznaczać w niej trendy.

 

Tola to prawdziwa gwiazda. Gra w serialu, nagrywa piosenki i pisze swojego bloga. Poza tym wciąż podróżuje, ostatnio wyjechała do Ameryki, żeby poprawić singla, który ma promować jej nową płytę. Szlagowska jest przekonana, że jej piosenki są tego warte! Widać też, że gwiazdeczka, interesuje się modą.

 

Mnie spodobały sie t-shirty z graffiti, byli kolesie, którzy robili je na zamówienie, ( metoda air-brush, takie jakby graffiti, mam z tego filmik, ale nie mogę zrzucić na kompa, wiec pewnie umieszczę po powrocie) jeden taki neonowy żółty z myszka mickey a drugi biały z kolorowym graffiti blog 27 ? w ogóle sie zdziwili, ze chce te fluoresencyjne kolory, bo nikt ich nie chce, ale co tam, dla mnie to najnowszy trend - pisze Szlagowska.

 

Tola jak widać, zna się na rzeczy i być może, gdy pojawi się w takim T-shirt na koncertach, to jej fani podchwycą ten pomysł. Koszulka z myszką Mickey jest jednak mało odkrywcza. Plotek proponuje Toli, żeby zrobiła sobie koszulkę z własnym wizerunkiem. To dopiero może być trendy!

Więcej o:
Komentarze (130)
Tola Szlagowka wyznacza trendy!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy 4

    Ale wy jeststeście głupi! Ona na pewno nie jest wiesniarą ani nie jest głupia i nie kopiuje stylu ja juz może to bierze przykład...A nie już wy myślicie że jest głupia! Napewno tak nie jest!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy 4

    Ale wy jeststeście głupi! Ona na pewno nie jest wiesniarą ani nie jest głupia i nie kopiuje stylu ja juz może to bierze przykład...A nie już wy myślicie że jest głupia! Napewno tak nie jest!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 1

    ja i tak lubie tole ona jest sssssuuuuuupppppeeeeeerrrrr

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 1

    ja i tak lubie tole ona jest sssssuuuuuupppppeeeeeerrrrr

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 1

    ja i tak lubie tole ona jest sssssuuuuuupppppeeeeeerrrrr

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy 1

    KOCHAM CIE TOLA I PUJDE W TE ŚLADY CO TY!!!!!!!
    I NIE OPCHODZI MNIE TO ŻE INNI CIE NIE LUBIĄ ALE JA CIE POPROSTU KOCHAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    POZDRO DLA TOLI
    xD

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 1

    robi kariere dziare ma ładna jest moja ulubiona piosenkarka.

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 0

    tolusia bardzo cię kocham

  • Gość: Gość

    0

    cieszę sie przynajmnnie będzie soś super do noszenia :)bo podoba mi sie styl Toli



Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX