Paweł Małaszyński ma kochanka?

Paweł Małaszyński był bezdyskusyjnie bohaterem gali "Telekamer" Tele Tygodnia. Małaszyński otrzymał nagrodę dla najlepszego aktora , ale nie zjawił się na uroczystości rozdania statuetek, ponieważ uniemożliwiły mu to zobowiązania zawodowe. Paweł w ramach rekompensaty prosto z teatru w Gdyni podziękował na żywo swoim fanom i zadedykował tę nagrodę żonie oraz... kochankowi.

 

Paweł Małaszyński był niesamowicie zaskoczony gdy dowiedział się, że widzowie drugi rok z rzędu przyznali mu "Tetekamerę". Paweł w trakcie krótkiej relacji nie potrafił ukryć swojego zdenerwowania i wzruszenia. Aktor zachowywał się bardzo spontanicznie i naturalnie. Jak zwykle wyglądał słodko i męsko. Ta żona to ma dobrze...


Dla tych, którzy nie widzieli mamy relację z rozmowy z Pawłem:

 

 

 

 

Paweł mówiąc o kochanku miał na myśli... swojego ukochanego synka. Sweet!

Więcej o:
Komentarze (200)
Paweł Małaszyński ma kochanka?
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 3

    on jest booski eh...xD słodki, uwielbiam kocham xD <3 ahh..

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy 2

    o boze przejezyczyl sie z zdziwienia a wy robicie odrazu afere pawel nie jest gejem on ma żonę...................................tylko czemu on ma zone.......szkoda!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy 1

    A co do jego zony, to jest fajna laska, z pewnoscia ma osobowosc i to cos co Pawel w niej kocha...

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    To jest najlepszy filmik jaki widzialam na youtube. Pawel jest super, facet ma dystans do siebie, potrafi sie sam z siebie smiac; super jest tez fakt, ze kariera i urok osobisty nie uderzyly mu jak woda sodowa do glowy, oby tak dalej :)

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    ON BYL SLODKI JAK TO MOIWł !! :)byl w szoku dlatego sie przejęzyczył hehe

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    do gościa który napisał 18.03.08 wiesz co idz sie zgłoś do lekarza specjalisty na pewno Ci pomoże chociaż waham sie bo może za późno już jest i chyba zazdrość uderzyła Ci do głowy skoro zazdrościsz takiej sławy na pewno Paweł nie jest pseudoaktorem a może ty jesteś pseudoczłowiekiem??? Ciekawe jak ty byś zareagował na tą wiadomość też byś był w szoku chyba ty masz brak kultury (a nie kulury) jak chcesz pisac takie komeny to sie zaloguj na zal.pl to jest ztrona dla ciebie pzdr

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    I tak jesteś super Pawełku:)

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    śliczny jest ten Paweł cudo! buzki

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy -2

    on jest boski a ma taka strasznie brzydka zone co on w niej widzi

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX