Komentarze (146)
Gwiazdy "na goło i wesoło"!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Gość

    0

    heheh:Dparodia dody wprost zajebista!!!!Dziewczxyna ma talent trzeba przyznac i brava dla niej;D!!!!!!!Bede sobie tego na poprawienie humorku sluchala:D:D ZAJEBIASZCZE:D

  • Gość: Gość

    0

    heheh:Dparodia dody wprost zajebista!!!!Dziewczxyna ma talent trzeba przyznac i brava dla niej;D!!!!!!!Bede sobie tego na poprawienie humorku sluchala:D:D ZAJEBIASZCZE:D

  • Gość: Gość

    0

    heheh:Dparodia dody wprost zajebista!!!!Dziewczxyna ma talent trzeba przyznac i brava dla niej;D!!!!!!!Bede sobie tego na poprawienie humorku sluchala:D:D ZAJEBIASZCZE:D

  • Gość: Gość

    0

    heheh:Dparodia dody wprost zajebista!!!!Dziewczxyna ma talent trzeba przyznac i brava dla niej;D!!!!!!!Bede sobie tego na poprawienie humorku sluchala:D:D ZAJEBIASZCZE:D

  • Gość: Gość

    0

    hahahahahahahaahaha niezła parodia !! :):):):):)

  • Gość: Gość

    0

    ha ha ha super filmiki!

  • Gość: Gość

    0

    Czad! :) Panie prezenterki z TVN rządzą :)

  • Gość: Gość

    0

    ktos wie co to za muzyczka od muchy?

  • Gość: Gość

    0

    I co bedzie nastepne.

  • Gość: Gość

    0

    żałosne...

  • Gość: Gość

    0

    strasznie słabe

  • Gość: Gość

    0

    czy ktos wie co to za piosenka w filmiku z ania mucha? z groy dzieki

  • Gość: Gość

    0

    Parodia dody b. dobra - zabrakło mi tylko tego niepowtarzalnego śmieszku

  • Gość: Gość

    0

    I co was niby tak ekscytuje w tych chamskich filmikach? Może zaburzenia proporcji ciała i anatomii?

  • Gość: Gość

    0

    CO TO JEST TO ; lol albo x DD ? Chyba do dupy ! porażka !

  • Gość: Gość

    0

    Anita Werner - moim zdaniem to jedna z najbardziej atrakcyjnych i seksownych prezenterek. Anitka, uwielbiam Cie!!

  • Gość: Gość

    0

    Parodia Dody (naprawdę nie kiepska): SUPER jest podobny głos !Parodia Dody (naprawdę nie kiepska): SUPER jest podobny głos !Parodia Dody (naprawdę nie kiepska): SUPER jest podobny głos !Parodia Dody (naprawdę nie kiepska): SUPER jest podobny głos !Parodia Dody (naprawdę nie kiepska): SUPER jest podobny głos !Parodia Dody (naprawdę nie kiepska): SUPER jest podobny głos !

  • Gość: Gość

    0

    Ogólnie ŻAL :/

  • Gość: Gość

    0

    to co dalej? Czy żeby przyciągnąć widzów będą się rżnąć na wizji?

  • Gość: Gość

    0

    i czego to dowodzi???

  • Gość: Gość

    0

    Wspaniałe i smaczne a doda zajebista.

  • Gość: Gość

    0

    Co to za muza ta od muchy ??????????????????????

  • Gość: Gość

    0

    najlepszy byl filmik o pustaku zwanym dodek...

  • Gość: Gość

    0

    żeby tylko ojciec rydzyk się nie rozebrał na antenie tv trwam...

  • Gość: Gość

    0

    No ale wernerówna jest płaska jak Holandia z niewielkimi depresjami. To tak jakby durczokowi dac duzego wacka. Nie mozna falszowac rzeczywistosci az tak brutalnie!

  • Gość: Gość

    0

    Żal xD

  • Gość: Gość

    0

    doda wymiata ;D tzn. ta laska ktora ją parodiuje ;P

  • Gość: Gość

    0

    a wy tylko o jednym same cycki i sex

  • Gość: Gość

    0

    a wy tylko o jednym same cycki i sex

  • Gość: Gość

    0

    Dobreee, heh

  • Gość: Gość

    0

    Jaki ten pustak Doda jest durny. Naprawde nie mozna sluchac tego oblakanczego belkotu. Co gebe otworzy to tylko durnoty, pustoty i prostactwo z niej wychodzi.

  • Gość: Gość

    0

    Jeśli możecie, macie czas i chęć to please o komety na my blog www.naszekochanegwiazdki.blog.onet.pl znajdziecie tam troche sportu oraz wiadomości i nowości o gwiazdkach...:*:*:* LoL!xD

  • Gość: Gość

    0

    Cóż, technika stara jak węgiel. Ale fajnie, że niektórzy dopiero teraz się dowiadują, że takie coś można robić od kilkunastu lat.

    Fajne cuda, no nie??

  • Gość: Gość

    0

    Werner ma wieksze babole

  • Gość: Gość

    0

    Jestem stary dziadek i się pytam gdzie te podstawy opanować?

  • Gość: Gość

    0

    od kiedy "Ci internauci" piszemy przez duze "C"? Typowa skucha analfabetow i idiotow, ktorzy mieszaja "Ci" od "Ty" z "ci" od "oni".

  • Gość: Gość

    0

    Należy zastosować cenzurę jak na portalu Fakty i mity.
    Polega ona na tym aby mieć zezwolenie rodziców na pisanie nawet jak ma sie osiemdziesiąt lat

  • Gość: Gość

    0

    Mucha jest the best !!! i jej cycki hmmm :)))

  • Gość: Gość

    0

    Dziewczyna nasladujaca Dode jest rewelacyjna!! :)

  • Gość: Gość

    0

    Werner, Pochanke i doda...nie mieliście co pozbierać na youtube żeby wymóżdżyć ten artykuł? kto wam dał prace?

  • Gość: Gość

    0

    Ale ta móha jest po..ebana

  • Gość: Gość

    0

    kropka. Co tu dodawać?

  • Gość: Gość

    0

    Fajne wszystkie filmiki a najlepsze była parodia dody obejżcie

  • Gość: Gość

    0

    <LOL>

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX