Komentarze (209)
Ania Bosak z You Can Dance ma słynnego brata!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    0

    Denerwuje mnie ta dziewucha. Mam nadzieje, ze nie wygra.

  • Gość: Gość

    0

    Ania przez pewien czas mnie trenowala jest to swietna i mila osobka trzymam kciuki :*

  • Gość: Gość

    0

    ludzie jak coś to bierzcie pod uwagę jej taniec, a nie to czy ma sławną rodzinę czy nie... dla mnie ona tanczy beznadziejnie i powinna juz dawno odpaść, a ze jej starszy brat ma ma znajomości w telewizji, dlatego anka została w You Can Dance, LUDZIE bierzcie pod uwagę zdolności!!
    Trzymam kciaki za Dianę i Natalie - kocham was =*

  • Gość: Gość

    0

    no i świetnie! może lepiej brzmi sławnego niż słynnego? co? poza tym jaki on tam sławny :-) fajny chłopak, a i Ania mu nie ustępuje! no i jak się dziewczyna rusza....

  • Gość: Gość

    0

    Ona powinna wigrać ten program jest utalentowana zdolna i w ogóle a to że ma brata aktora pewnie jest z niego dumna on jest sławny ona już też rodzinka the best

  • Gość: Gość

    0

    nawet brat jej w karierze nie pomoże... heh

  • Gość: Gość

    0

    Zaprosiła brata żeby wygrać progrma a ludzie to kupią i będą głosować

  • Gość: Gość

    0

    Też się o tym dowiedziałem w środę ;P Jestem fanem "You Can Dance" i oglądam każdy odcinek.... Hehe ;P

  • Gość: Gość

    0

    ja tez jej nie lubie;| szkoda,ze GaUa odpadl ;// mam nadzieje,ze Roofi Wygra :D Pozdro dla Całego Bialegostoku =]]

  • Gość: Gość

    0

    jego bardzo lubię :D na dodatek jest taki... ah :D:D a ona? hmm... nie oglądam tego programu, ale jak jest zdolna, to jej życzę powodzenia ;)

  • Gość: Gość

    0

    i tak powinien wygrac tito albo diana xD oni są super ;)
    pozdro dla nich :*:*

  • Gość: Gość

    0

    i tak powinien wygrac tito albo diana xD oni są super ;)
    pozdro dla nich :*:* a tej Ani to szczerze nawet nie znam ... jakos nie udziela sie zbytnio w tym programie ;P

  • Gość: Gość

    0

    yyy... nie wiedzialam ze to jego siostra... super tanczy!

  • Gość: Gość

    0

    taaaa...wywijała sie jak dzifka w łódzkich klubach...szczegolnie w fabryce...porażka...

  • Gość: Gość

    0

    no to niezle same interesujace osobki

  • Gość: Gość

    0

    jak zobaczylam bosaka wtedy w tym programie, to sie zdziwilam byl ubrany jak jakis menel, moze nie jak menel ale ta czakpa i wogole ten styl, zdziwilo mnie to =p

  • Gość: Gość

    0

    nie no oki:)on jest nawet pzystojny... xP

  • Gość: Gość

    0

    tez bym chciala miec takiego brata :P

  • Gość: Gość

    0

    Kurde Marcin Bosak !! Love !! pozdro:*

  • Gość: Gość

    0

    www.streetofrace.com/start.php?p=zarob&user=379817 cos dla milosnikow dobrej zabawy!!!!

  • Gość: Gość

    0

    Super dziewczyna i świetna tancerka ,jej brat normalny facet a nie jakieś tam modne ostatnio metroseksualne troki od kaleson. Obojgu życzę powodzenia

  • Gość: Gość

    0

    hehe ma świetnie.ona ma wielkie szczeście,ze ma takiego brata.jak ja to zobaczyłam to mnie totalnie ztkało...........

  • Gość: Gość

    0

    no nie spodziewałam sie, no prosze. Anka jest fajna, a jej brat jeszcze fajniejszy

  • Gość: Gość

    0

    Nie mam nic do Ani, wydaje sie byc mila i swietnie tanczy, ale nie wiem jak z programu mogli wyleciec Piotr i Maria...wedlug mnie byli najlepsi, a teraz moja faworytka jest Diana:)

  • Gość: Gość

    0

    Wiecie co. Ja sie chyba na pudelka przerzucam bo tu to nie da się żyć z dziećmi neostrady!

  • Gość: Gość

    0

    Ania jest glupia i miala odpasc wczoraj!!!

  • Gość: Gość

    0

    ania i jej brat są spoko

  • Gość: Gość

    0

    on jest OK ale ona wydaje się strasznie sztuczna !

  • Gość: Gość

    0

    a tak pozatym szkoda,że odpadł Piotr!

  • Gość: Gość

    0

    nazwisko znajome ale nigdy bym nie pomyslała,że jest jego siostrą!
    Wydaje mi się,że zapraszając swojego 'sławnego' brata chciała zrobić sobie reklamę.

  • Gość: Gość

    0

    O ja... nawet nie wiedziałam...;]] hehehe... no to suupcoi;p

  • Gość: Gość

    0

    hehe. No przyznam ze mnie zatkało rzeczywiście w tym odcinku kiedy Marcin udzielam Ani i Roofiemu porad. Pozdrawiam rodzinke Bosaków-zdolnych bestii;)

  • Gość: Gość

    0

    haaa no i teraz wiadomo czemu sie dostała :D haha

  • Gość: Gość

    0

    w dobrym momencie zaprosila swojego brata ;] zyskala na popularnosci ;] fajnie tanczy ale np. Nati i Diana maja wieksze umiejetnosci :) a poza tym program powinien wygrac TITO!! zasluguje na to zeby wygrac!!

  • Gość: Gość

    0

    Ania Bosak jest świetną tancerką.. cudownie się porusza :) Bardzo ją lubię.

  • Gość: Gość

    0

    Ale sie wczoraj zdziwiłam:) Zab€jczy jest ten aktor:*

  • Gość: Gość

    0

    wkurzyło mnie to, że zaprosiła brata tylko dla reklamy:/ teraz wszystkie fanki Bosaka będą na nią głosować:/ a ani nie lubię. Diana i Nata są o niebo lepsze!

  • Gość: Gość

    0

    Nie lubie jej ale brata bardzo lubie, no i Marysia odpadła-szkoda-

  • Gość: Gość

    0

    Zapraszam legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl legalnablondynka.pl

  • Gość: Gość

    0

    nIe lUbIe jEj . !! NaJlEpSzA jEsT DIANA . !!! DiAnA kOcHaM cIę . x** x]] oNa wYgRa tEn pRoGrAm . xDxD kTo sIe zE mnĄ zGaDzA . ?? xD xPP x*** lOvCiAm cIe DIANA . ;** ^^

  • Gość: Gość

    0

    Niekibicuje Ance ale lubie jej braciszka ;) :)

  • Gość: Gość

    0

    tez mi nowosc...

  • Gość: Gość

    0

    Nie może mieć sławnego brata? Kurde czy od razu musiał jej pomóc sie dostać? Ludzie zastanówcie się! Czy od razu musiała korzystać z brata ;/ według mnie tańczy najlepiej i mam nadzieję że wygra... A zazdrośnicy typu "wiadomo jak się dostała" zapraszam do szkoły tańca w łodzi gdzie uczy tańczyć... Może wtedy zrozumiecie dzieciaki... Aniu trzymam za cievie kciuki!!! Wygraj i nie daj się głupim bachorom ;)

  • Gość: Gość

    0

    ja tam ją lubię, prywatnie też jest spoko,a to że ma sławnego brata ani mnie ziębi ani parzy :P Niech dziewczyna wygra! Powodzonka Aniu!!

  • Gość: Gość

    0

    "...Brat, jak wiemy, karateką nie został, ale córka.." przecież to jego siostra<lol> pozdrawiam;)

  • Gość: Gość

    0

    a z facetow to ROOFFFIIII on jest the BEST

  • Gość: Gość

    0

    hih moja imienniczka, w ostatnim programie (czyli wczoraj) podobała mi się najbardziej,,,,brawo,,,,

  • Gość: Gość

    0

    marcin jest zajebisty ania też spoko laska,ale nikt nie dorównuje Roofiemu-jest poprosty FUCKING SEXY!!!

  • Gość: Gość

    0

    nie lubie jej.:/
    denerwuje mnie

  • Gość: Gość

    0

    nie lubie jej.:/
    denerwuje mnie

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX