Komentarze (48)
Kolejna Wiśniewska!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    0

    JSTEM MIESZKANKĄ OŁAWY I OSOBISCIE WSTYDZE SIE ZE KTOS TAKI JAK PANI WISNIEWSKA REPREZENTUJE MOJE MIASTO. ZNAMY SIE OSOBISCIE I JEST TO BARDZO NIEPRZYJEMNA POSOBA. SZTUCZNA I AROGANCKA. I NIE MENAGER TYLKO ZWYKŁA KASJERKA Z SUPERMARKETU.
    PS. NA ŻYWO WYGLADA JESZCZE GORZEJ.. ZERO KOBIECOŚCI

  • Gość: Gość

    0

    stara dziwka

  • Gość: Gość

    0

    ona bzla facetem na 100%. bza w roymowach w toku

  • Gość: Gość

    0

    co oni dali ta dziewczyna to druga jola patrzec zeby sie dwie nie pogryzly jak szakale

  • Gość: Gość

    0

    Wisniewska ty tępoto,przynosisz wstyd Oławie.Uśmiech masz fatalny i te zmarchy!~I nie pręż się tak jak idziesz po miescie ty berbelucho!

  • Gość: Gość

    0

    ładne nazwisko bo moje:)

  • Gość: Gość

    0

    Ale jest brzydka....*:*:*:*

  • Gość: Gość

    0

    "jestem kolejna Wiśniewska i jestem do bani tak jak sam Wiśniewski nie powiem ze jestem fajna bo moge sie załozyc ze gdyby mozna bylo to ludzie napewno wywalili by mnie juz po pierwszym dniu bycia tu he he he..." Ona jest do dupy i chyba do tego sie nadaje! Ma chyba z 30 lat bo po jej zmarszczkach mozna to wywnioskowac xD Banana ma strasznego dosc ze krzywego to jeszcze sztuczny oMg TRAGEDIA przez wielkie T

  • Gość: Gość

    0

    Ja wiem skąd ją znam!!! Ona brała udział w programie pt: ,, Gra w ciemno"... Pamietam, pamietam... Wiedziałam ze gdzies ja widzialam!!!

  • Gość: Gość

    0

    co sie stało z jej twarza traktor po niej przejechal czy co ??

  • Gość: Gość

    0

    ona jest dziwk.

  • Gość: Gość

    0

    psssssssssssssssss on ma downa co chwilę zmienią kobiety,jak rękawiczki,a tak się nie robi,bo kobiety się szanuję!!!Oj ci mężczyźni i chłopacy!!!;p

  • Gość: Gość

    0

    Też jestem Wiśniewska i narazie nie mam potencjału do sprzedawania płyt. Wiec yyy...

  • Gość: Gość

    0

    ale pasztet, moze zarobi to nos sobie zrobi , nie wspomne o potwornej plaskiej dupie z ogromnym celulitem paszwi straszny

  • Gość: Gość

    0

    i znowu wisniewski bedzie mial dzieci i tak dalej i tak dalej az bedzie ich cala gromada-wataha

  • Gość: Gość

    0

    jedna wisniewska i druga wisniewska i kolejne wisniewskie tez beda do tego nie mozna dopuscic!

  • Gość: Gość

    0

    ale pod oczami ile tych zmarszczek..masakra;)hehe.

  • Gość: Gość

    0

    widac zmarszczki..hehe chyba zbyt szybko ...hehe

  • Gość: Gość

    0

    no moze za piekna to nie jest ale wyglad to nie wsio

  • Gość: Gość

    0

    Jezu kto ją tu wpuścił!!;]

  • Gość: Gość

    0

    NATI KASIA =CUDOWNE I PIEKNE BUHAHAHAHAHAHAH DO SZKOLY SPADAC

  • Gość: Gość

    0

    NIE OCENIAJMY CUKIERKA PO PAPIERKU,POCZEKAJCIE ZE SWOIMI OCENAMI

  • Gość: Gość

    0

    NIE OCENIAJMY CUKIERKA PO PAPIERKU,POCZEKAJCIE ZE SWOIMI OCENAMI

  • Gość: Gość

    0

    NIE OCENIAJMY CUKIERKA PO PAPIERKU,POCZEKAJCIE ZE SWOIMI OCENAMI

  • Gość: Gość

    0

    firemenka tez sie tak zastanawiam cos mi tu brakowalo.....

  • Gość: Gość

    0

    brzyyyyyydal...ale ropa z niej

  • Gość: Gość

    0

    LoooL

  • Gość: Gość

    0

    bylaby moze wporzo gdyby niepowiedziala przed cala Polska ze idze do celu po trupach a tacy malo pokorni najwczesniej wylatuja

  • Gość: Gość

    0

    bylaby moze wporzo gdyby niepowiedziala przed cala Polska ze idze do celu po trupach a tacy malo pokorni najwczesniej wylatuja

  • Gość: Gość

    0

    hm???

  • Gość: Gość

    0

    pooglądamy-zobaczymy jaka bedzie!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    DAJCIE SPOKOJ, JAK ONA WYGLADA CO SOBA REPREZENTUJE..

  • Gość: Gość

    0

    DAJCIE SPOKOJ, JAK ONA WYGLADA CO SOBA REPREZENTUJE..

  • Gość: Gość

    0

    DAJCIE SPOKOJ, JAK ONA WYGLADA CO SOBA REPREZENTUJE..

  • Gość: Gość

    0

    O lolekk loleczek

  • Gość: Gość

    0

    KLIKAJ I ZARABIAJ!! POLECAM

  • Gość: Gość

    0

    sztucznie sie szczerzy

  • Gość: Gość

    0

    na zyczenie firemenki ;P

  • Gość: Gość

    0

    PIERWSZY!!!!!!1111

  • Gość: Gość

    0

    Jak można kogoś tak skomentować?? Zazdrościcie czy co? Jest jaka jest.

  • Gość: Gość

    0

    a czemu nikt nie napisał "pieeerwsza" gdzie są te dzieciaki, poszły do szkoły, czy co?!?!

  • Gość: Gość

    0

    a idz ty wiesniaku brzydalu!

  • Gość: Gość

    0

    skądś znam tą twarz, czy nie brała ona udziału w jakimś innym programie????????????

  • Gość: Gość

    0

    skądś znam tą twarz, czy nie brała ona udziału w jakimś innym programie????????????

  • Gość: Gość

    0

    jestem czwarta! gratulacje!

  • Gość: Gość

    0

    wiesniara

  • Gość: Gość

    0

    brzyyyydal;]

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX