Iga Lis reklamuje La Manię, a w sieci burza. Jedni twierdzą: Idealna! A inni? "La Mania dla gimnazjum"

Iga Lis przebojem zdobywa świat mody. Nastolatka ostatnio wzięła udział w pokazie marki MMC, teraz reklamuje walentynkową kolekcję La Manii.

Iga Lis kilka dni temu pochwaliła się na Instagramie , że bierze udział w sesji zdjęciowej dla La Manii. 16-latka reklamuje limitowaną, walentynkową kolekcję marki #KissKissMania w skład której wchodzą t-shirty i bluza z motywem ust. Jakie są efekty jej pracy? Oceńcie!

<< ZOBACZ ZDJĘCIA >>

Zaangażowanie Igi Lis do kampanii ekskluzywnej marki Joanny Przetakiewicz wywołało sprzeczne opinie. Na Instagramie La Manii pojawiło się wiele krytycznych komentarzy:

Nic wspaniałego, jej uroda może reklamować Smyka, a nie eleganckie kreacje dla pewnego targetu kobiet.
Będzie La Mania dla gimnazjum... Super target.
Iga nie jest wiarygodna. To niewyobrażalne, że taka dziewczyna ma nosić kreacje La Manii. To tak, jakby 18-latka miała jeździć Bentleyem.

Mat. prasowe

Znaleźli się też obrońcy urody nastoletniej modelki:

Iga jest bardzo naturalną dziewczyną o delikatnej urodzie, więc dobranie odpowiednich kolorów i krojów sukienek dla niej będzie współgrało z kolekcją La Manii.
Bardzo ładna dziewczyna, ma potencjał. Idealna do promowania kolekcji walentynkowej.

A jaka jest Wasza opinia? Zagłosujcie w sondzie!

Zobacz wideo

WJ

Pobierz nową aplikację Plotek na telefony z Androidem

Jak Iga Lis wypadła w kampanii La Manii?
Więcej o:
Copyright © Agora SA