Karolina Malinowska oburzona reklamą polskiej firmy. "Najbardziej niesmaczna rzecz, jaką widziałam"

Karolina Malinowska skrytykowała prowadzoną od ponad miesiąca kampanię. Jej zdaniem twórcy billboardu wykazali się brakiem taktu.

Pod koniec września na ulicach polskich miast znalazły się billboardy reklamujące rajstopy marki Adrian. Plakaty przedstawiają kobietę w czarnych, seksownych pończochach, opartą o grób. Obok znajduje się znana wszystkim sentencja z wiersza ks. Jana Twardowskiego:

Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą...

Reklama rajstop AdrianReklama rajstop Adrian karolinamalinowska.pl karolinamalinowska.pl

Taka forma reklamy nie spodobała się Karolinie Malinowskiej. Swoje oburzenie modelka opisała na  blogu .

Mnie zamurowało, a następnie nadeszło nawet już nie oburzenie, a najzwyczajniej na świecie wkurzenie. Jak można? Gdzie są granice? Czy jeszcze jakieś są? Modelka wyglądająca jak panienka lekkich obyczajów (...) Pozuje w seksownych pończoszkach na cmentarzu. Wygląda jak w żałobie.  Najprawdopodobniej po starcie swojej godności - napisała Malinowska.

Wspomniane słowa z wiersza ks. Twardowskiego przelały przysłowiową czarę goryczy.

To najbardziej niesmaczna rzecz, jaką widziałam. Jak widać, marka Adrian do zaproponowania ma naprawdę niewiele, oprócz taniej sensacji. Jest uzależniona od prowokacji. Nigdy nie kupię jej wyrobów, bo nie jestem targetem, do którego taki przekaz trafia. Trafia mnie tylko szlag, kiedy na to patrzę. Żenujące, tanie, okropne.  Niesmaczne - skomentowała ostro Malinowska.

Pomysłodawczynią reklamy jest Małgorzata Rosołowska-Pomorska, właścicielka firmy Adrian Fabryka Rajstop. W rozmowie z portalem Wirtualne Media tak tłumaczyła swój pomysł:

Nie reklamuję rajstop. Starałam się powiedzieć, że życie biegnie nieubłaganie. (...) Motto zaczerpnięte od ks.Twardowskiego idealnie wpisywało się w klimat tego billboardu. To kolejny, społeczny wymiar tej kampanii.

kas

Pobierz nową aplikację Plotek.pl na telefony z Androidem

Więcej o:
Copyright © Agora SA