Komentarze (61)
Wymowny wpis Dody: "Żegnaj. Alkoholizm jest zabójcą największej miłości". Chodzi o ukochanego? Fani nie dowierzają
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • fleshless

    Oceniono 5 razy 5

    ja pier.dzielę,

    laska przez całą swoją "karierę" pisze i gada, co jej ślina na język przyniesie,
    doskonale znacie ten mechanizm,
    ale tańczycie, jak wam ta bździągwa zagra..

  • emigrant38

    Oceniono 9 razy 5

    Pijaczek z puszczalską - normal.

  • Gość: gość

    Oceniono 4 razy 4

    Dotarło do niej, że facet nie ma kasy tylko długi to teraz trzeba szybko się wycofać. Nie wierzę, że teraz dopiero odkryła, że on jest alkoholikiem. Jego chlanie jej nie przeszkadzało dopóki wmawiał jej że ma miliony.

  • pan.malowany

    Oceniono 4 razy 4

    Publiczne pranie brudnych gaci to specjalnosc Rabczewskiej...zreszta nie tylko jej.

  • Gość: SSSSSSSSSSSSSSSSS

    Oceniono 6 razy 4

    chyba sie skarbowka upomniala o ukochanego i trza bylo sie w koncu roztac :D Zreszta nie widze Dody i jej zycia na kredycie bo z tego dlugu chyba sporo jest na koncie tego jej ukochanego,A tam nie ten bedzie nastepny :D

  • leoncio

    Oceniono 3 razy 3

    alkohol uratował już niejednego faceta przed popełnieniem błędu :)

  • Gość: pit

    Oceniono 2 razy 2

    na pewno pisze się oddzielnie, Pani Doroto.

  • Gość: rabcha

    Oceniono 2 razy 2

    Doda pisze coś o przyzwoitości? Litości!

  • Gość: DDA

    Oceniono 2 razy 2

    Alkoholizm jest zabójcą miłości, dobrych relacji, pięknych chwil, udanego życia.

  • morgana50

    Oceniono 1 raz 1

    teee, administrator !!! co w moim komentarzu było niewłaściwego, obraźliwego, wulgarnego, że zablokowałeś mój komentarz do osoby, która przypadkiem weszła na stronę i głupio (nie na temat) komentowała ?!?

  • Gość: Agata

    0

    Durny alkoholik z kompleksami .Wyglada jakby byl non-stop na rauszu

  • Gość: Agata

    0

    Durny alkoholik z kompleksami

  • Gość: Agata

    0

    Facet musi byc tak durny jak ona skoro sa para a do tego alkoholik i podobny do diabla.
    Sprawia wrazenie lekko stuknietego jak zaczyna mowic.

  • Gość: aj

    0

    a tak było pięknie, była zdesperowana by wyjść za mąż i stworzyć rodzinę i udawała, ze nie zauważa problemu. A będzie coraz gorzej, nie ma już 20 lat , i nie ma juz tej świezosci, zostały tylko sztuczne usta, cycki, policzki, broda, nos, włosy, .......wkrótce będzie klapa. szkoda mi jej, mimo wszystko...

  • Gość: omega

    Oceniono 2 razy 0

    w programie TzG śpiewała słabo. Już chyba wiedziała, że mieszka z alkoholikiem i bankrutem. Za jakis czas będzie ją bił. To normalne u facetów z genami arabskimi. To tylko kwestia czasu.

  • stepod_1

    Oceniono 8 razy 0

    No coż. Alkoholizm potrafi zniszczyć wszystko. I jeśli rzeczywiście dostrzegła taki problem wokół siebie, to bardzo jej kibicuję. Alkoholikom można starać się pomagać, ale po co koniecznie z nimi żyć. Więcej kobiet powinno brać przykład. Bo - jakoś to będzie i na pewno on przestaje pić - chyba nieczęsto działa.

  • Gość: amoreira

    Oceniono 20 razy 0

    Doda ma racje co do pijakow.
    Na trzezwo wiekszosc facetow jest ok, ale po pijaku zaczynamy widzic jakie z nich dupki.
    Cos mi sie wydaje ze zbyt wiele razy ostatnio widzala go wlasnie jako dupka i stwierdzila ze nie ma sensu dalej togo ciagnac

  • Gość: amoreira

    0

    ddd

  • Gość: qwerty

    Oceniono 4 razy -2

    Takie jest już życie niestety. Doda jeszcze kogoś znajdzie i się ustatkuje, tak myślę.
    Widać jak się miota, każdy ja wykorzysta i porzuca. Inna kobieta po takich przejsciach miałaby pewnie depresje, ale Doda jest silna i dobrze.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX