Widzowie nie polubili reklamy z Eweliną Lisowską. Media Expert komentuje: Przetargetowanie i zmiany

Wokół spotu z wokalistką zrobiło się już takie zamieszanie, że przedstawiciele sieci sklepów postanowili wystosować specjalne oświadczenie. Lisowska będzie "włączać niskie ceny" rzadziej?

" Gdzie w tej chwili można zobaczyć Ewelinę Lisowską w reklamie Media Expert? " - tak nazywa się jedna z licznych stron na Facebooku zrzeszająca "antyfanów" spotu, w którym gwiazda "X Factora" wielokrotnie wyśpiewuje slogan o niskich cenach. Sama zainteresowana dla krytyków miała jedną radę - wyłączcie telewizory.

Ewelina Lisowska Ewelina Lisowska  Twitter.com/Ewelina Lisowska Twitter.com/Ewelina Lisowska

Wciąż zostaje jednak Internet i radio, z których wokalistka "wyskakuje" równie często. Problem dostrzegli zleceniodawcy kampanii. Przedstawiciele Media Expert wystosowali oświadczenie, w którym zapowiadają, że podjęte zostały kroki mające na celu ograniczenie częstotliwości nadawania kontrowersyjnego spotu.

Zapewne w najbliższych dniach podejmiemy decyzje związane ze zmianą, może trochę przetargetowaniem tej kampanii. Tak, aby internauci, telewidzowie czy słuchacze, którzy mają wątpliwości co do tak częstej emisji reklam, znaleźli odrobinę wytchnienia - powiedział "Press" rzecznik prasowy Media Expert, Michał Mystkowski.

Pytanie tylko, na ile widzowie cierpią przez częstotliwość, ile przez to, że spot jest zwyczajnie średnio przyjemny w odbiorze. Publikacja cytuje również Tomasza Bartnika, partnera w pracowni koncepcyjnej One Eleven.

Rzadko się zdarza, żeby dobra reklama, prowadzona nawet niezwykle intensywnie, wywoływała awersję u odbiorców. W tym przypadku problem dotyczy nie samej częstotliwości kampanii, ale jej kreacji. Ta reklama jest zwyczajnie irytująca - ocenia ekspert.

Oryginalnej wersji reklamy chyba nikomu nie trzeba "przypominać". Poniżej jedna z krążących po sieci przeróbek.

 

em

Więcej o:
Copyright © Agora SA