Widzowie nie polubili reklamy z Eweliną Lisowską. Media Expert komentuje: Przetargetowanie i zmiany

31.12.2014 08:33
Ewelina Lisowska

Ewelina Lisowska (Kapif/Screen z YouTube.com)

Wokół spotu z wokalistką zrobiło się już takie zamieszanie, że przedstawiciele sieci sklepów postanowili wystosować specjalne oświadczenie. Lisowska będzie "włączać niskie ceny" rzadziej?

"Gdzie w tej chwili można zobaczyć Ewelinę Lisowską w reklamie Media Expert?" - tak nazywa się jedna z licznych stron na Facebooku zrzeszająca "antyfanów" spotu, w którym gwiazda "X Factora" wielokrotnie wyśpiewuje slogan o niskich cenach. Sama zainteresowana dla krytyków miała jedną radę - wyłączcie telewizory.

Ewelina Lisowska Twitter.com/Ewelina Lisowska

Wciąż zostaje jednak Internet i radio, z których wokalistka "wyskakuje" równie często. Problem dostrzegli zleceniodawcy kampanii. Przedstawiciele Media Expert wystosowali oświadczenie, w którym zapowiadają, że podjęte zostały kroki mające na celu ograniczenie częstotliwości nadawania kontrowersyjnego spotu.

Zapewne w najbliższych dniach podejmiemy decyzje związane ze zmianą, może trochę przetargetowaniem tej kampanii. Tak, aby internauci, telewidzowie czy słuchacze, którzy mają wątpliwości co do tak częstej emisji reklam, znaleźli odrobinę wytchnienia - powiedział "Press" rzecznik prasowy Media Expert, Michał Mystkowski.

Pytanie tylko, na ile widzowie cierpią przez częstotliwość, ile przez to, że spot jest zwyczajnie średnio przyjemny w odbiorze. Publikacja cytuje również Tomasza Bartnika, partnera w pracowni koncepcyjnej One Eleven.

Rzadko się zdarza, żeby dobra reklama, prowadzona nawet niezwykle intensywnie, wywoływała awersję u odbiorców. W tym przypadku problem dotyczy nie samej częstotliwości kampanii, ale jej kreacji. Ta reklama jest zwyczajnie irytująca - ocenia ekspert.

Oryginalnej wersji reklamy chyba nikomu nie trzeba "przypominać". Poniżej jedna z krążących po sieci przeróbek.

em

POLUB NAS

Zobacz najnowsze wideo

Zobacz także
Komentarze (12)
Widzowie nie polubili reklamy z Eweliną Lisowską. Media Expert komentuje: Przetargetowanie i zmiany
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • pannamigootka

    Oceniono 36 razy 18

    Włączamy niskie ceny ... włączamy niskie ceny .. kuźwa jego mać .. włączamy niskie ceny ... ja pie... .. włączamy niskie ceny ... ludzie niech mi ktoś zresetuje mózg , nie chce tego w głowie , to mnie prześladuje , duje duje... :/

  • fanizymiko

    Oceniono 28 razy 16

    Kampania jest rewelacyjna!!!

    Właśnie poszedł "artykuł" na Plotku, jest nazwa sklepu, główny przekaz reklamowy i mówi się o tym.
    Kampania reklamowa całkowicie spełniła pokładane w niej nadzieje. Rozmowa dotyczy jakiejś piosenkareczaki, o której za dwa lata zapomnimy ale nazwa sklepu i "niskie ceny" pozostaną.

  • Madzia Laniska

    Oceniono 4 razy 4

    no nie polubili ale zapamiętają , a to chyba najważniejsze co?

  • lenore

    Oceniono 6 razy 2

    Reklama jest OK, moze za czesto puszczaja?

  • forfiter_jr

    Oceniono 10 razy 2

    Ludzie to chyba podstaw marketingu nie znają. Sklep się chce promować przy użyciu różnej maści mediów. Tak dużo, jak go na to stać. Zatrudnia do tego aktorkę, wokalistkę, modelkę. W wersji damskiej albo męskiej. Przekaz jest mniej istotny, chodzi o to, żeby ludziom pompować do głów, gdzie mają kupić pralkę, czy jakiego operatora komórkowego wybrać.
    Natomiast w tym wypadku totalnie nie sprawdził się ktoś od koncepcji/aranżacji.

  • ashydro

    Oceniono 15 razy 1

    Co za dużo to i świnia nie chce.

  • takama

    Oceniono 16 razy 0

    Mniej tych jej wywalonych gałów i wrzasku o niskich cenach i nikogo ni będzie to wkurzało. Radio telewizja i niedługo lodówka a tam Lisowska z niskimi cenami ;/

  • zuzazazu

    Oceniono 11 razy -3

    Widzieliscie, co Majewiak powiedzial o tej reklamie? Polecam obejrzeć :D

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX