Wpadka Justyny Steczkowskiej w "The Voice of Poland". Internauci: To jest żałosne, mogła jeszcze...

Tym razem internauci jej nie darowali.

Internauci nie pozostawili suchej nitki na Justynie Steczkowskiej, która pokazując się w programie "The Voice of Poland" w modnych okularach, zapomniała pozbyć się naklejki z logo producenta.

Posiadanie okularów znanej marki na pewno przydaje prestiżu, jednak nie wszyscy są na tyle wtajemniczeni, żeby bez podpisu rozpoznać ekskluzywny produkt. Na Facebooku pojawiło się zdjęcie Justyny Steczkowskiej w okularach z wyraźnie widocznym logo producenta.

Producenci okularów promują się coraz agresywniej - brzmi komentarz pod zdjęciem.

Justyna SteczkowskaScreen z Facebook.com

Internauci w komentarzach pod zdjęciem nie byli zbyt łagodni dla Justyny Steczkowskiej.

Nie będziemy bawić się w dyplomację. To jest żałosne.
Metka to mega obciach.
Trochę wiocha...

To tylko niektóre z komentarzy internautów.

Justyna SteczkowskaScreen z Facebook.com

A jakie jest Wasze zdanie? Podzielcie się nim z nami w komentarzach.

alex

Więcej o:
Komentarze (17)
Wpadka Justyny Steczkowskiej w "The Voice of Poland". Internauci: To jest żałosne, mogła jeszcze...
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • obywatel_rp

    Oceniono 178 razy 172

    No jak tu odkleić z pożyczonych ze sklepu... Jak oni to potem sprzedadzą???

  • londres

    Oceniono 170 razy 144

    Ale obciach, zadne okulary nie maja loga na szkle, logo jest zawsze z boku. Tylko w salonie optycznym w witrynach okulary maja naklejki z marka producenta na szkle. Jak zaplacisz za okulary, to ci te naklejke sciagaja.
    Chamskie reklamowanie jest naganne

  • mgr.nauk

    Oceniono 94 razy 76

    "Posiadanie okularów znanej marki na pewno przydaje prestiżu" - LOL
    "rozpoznać ekskluzywny produkt" - Mega LOL

  • goodbaby

    Oceniono 55 razy 33

    wydaje mi się że oprawki są firmy SPY Lacrosse, która ma właśnie taki krzyż z boku, więc wielce prawdopodobne że naklejka przyklejona z innych okularów ot tak, żeby było widać napis Prada Srada.. żenada

  • forfiter_jr

    Oceniono 39 razy 31

    Skoro Lisowa (chyba?) może reklamować fajki, to czemu ta ma nie reklamować paczałek, jak ktoś chce za to zapłacić. Jeszcze inne zarabiają w tv machaniem gołymi d*pami. Byleby kasa płynęła. Żałosne^2.

  • pannamigootka

    Oceniono 108 razy 24

    Ten program to jest w ogóle żenująca żenada . Dziwię się tylko Markowi Piekarczykowi, że bierze w tym udział , facet który wywodzi się z zespołu dla którego autentyczność i szczerość przekazu na scenie i w życiu była podstawą . Zaprzedał duszę mamonie i stał się kolejną telewizyjną kukłą , która coś tam udaje . i teraz za sprzedaną duszę może sobie kupić to czy tamto . Udanych ku... zakupów życzę

  • nawia

    Oceniono 3 razy 3

    Dla mnie istnieją dwie marki produktów: te, które mi się podobają, i te, które mi się nie podobają. Może być Prada, srada czy inny Lui Witą. Jak jest coś brzydkie, to nie wydam kasy na badziew. Nawet "markowy".
    A pokazywanie się "w markach" jest szpanerskie i szczeniackie.

  • marych

    Oceniono 2 razy 2

    człowiek ze wsi wyjdzie, ale wieś z człowieka nigdy.

  • marych

    Oceniono 2 razy 2

    nie jest źle - mogła mieć jeszcze metkę na majtkach...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX