Paprocki&Brzozowski sprzedają koce w Biedornce. A wszystko dla Fundacji DKMS. "Mamy możliwość dać życie"

Duet projektantów po raz kolejny wpiera szczytny cel.

Paprocki&Brzozowski zaprojektowali koce, z których dochód ze sprzedaży będzie w całości przekazany Fundacji DKMS Polska. Projektanci do grona potencjalnych dawców szpiku dołączyli w 2012 roku, a teraz próbują namówić do tego innych.

Chcemy także, aby Walentynki stały się nie tylko okazją do kupowania upominków najbliższym, ale również do okazywania serca tym, którzy potrzebują naszego wsparcia. Możemy to zrobić właśnie poprzez rejestrację w bazie potencjalnych dawców szpiku - powiedział Marcin Paprocki.

Koc Paprocki&BrzozowskiKoc Paprocki&Brzozowski Materiały prasowe Materiały prasowe

Koce, prócz etykiety opisującej działania DKMS, mają także metkę z logo duetu Paprocki&Brzozowski. Koce w czterech wzorach z serduszkami będą dostępne w sklepach sieci Biedronka od 6 lutego. Koszt jednego to 24,99 zł.

Dzięki rejestracji w bazie Fundacji DKMS mamy możliwość dać drugiej osobie coś najcenniejszego: zdrowie, a nawet życie - stwierdził Mariusz Brzozowski. - Zaangażowaliśmy się w akcję z siecią sklepów Biedronka, ponieważ mamy wspólny cel.

Koszt rejestracji w bazie dawców szpiku i badania jednej osoby wynosi 250 złotych. Od początku rozpoczęcia działalności Fundacji DKMS w Polsce koszty pokrywane są z darowizn od osób indywidualnych oraz finansowego wsparcia firm.

Paprocki&BrzozowskiPaprocki&Brzozowski Materiały prasowe Materiały prasowe

Zobacz wideo
Zobacz wideo
Zobacz wideo

psz

Więcej o:
Copyright © Agora SA