Komentarze (315)
Jak najwięksi przystojniacy wyglądali w młodości?
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • fanka_orlanda

    Oceniono 6 razy 4

    ORLANDO jest najpiękniejszy!!!! :*:* A ten cały Zac Efron to laluś. Powinien raczej wystąpić w filmie Barbie&Ken Musical xD

    Orlando Bloom jest boski!! :*

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy 4

    Went jest najprzestojniejszym mężczyzną na świecie!!!! Kocham CIE!!!!

  • kamila043

    Oceniono 7 razy 3

    Ale Johnny był słodziak..Nie mówię że teraz nie jest ładny i wogóle,ale te jego oczka..Oglądałam połowę tego filmu ale był naprawdę fajny...A jak on śpiewał..ŁŁOŁŁ xD

  • Gość: Gość

    Oceniono 13 razy 3

    went went! on jest najwiekszym ciachem. :******

  • Gość: Gość

    Oceniono 13 razy 3

    Zac KOcham :**

  • Gość: Gość

    Oceniono 11 razy 3

    Dzieci jak wogóle może wam się podobać Zac czy coś!? Jest niezbyt męski popatrzcie na Josha albo na Matthew'a to jest prawdziwa męskość!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy 3

    najlepszy jest johnny i went!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy 3

    Zac jest śliczny

  • Gość: Gość

    Oceniono 9 razy 3

    Justin i Zac to niezłe ciacha a jak komuś nie pasuje to niech się nie patrzy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy 3

    Moż to będzie tylko jeden z wielu "apeli" i być może do nikogo to nie trafi, ale cóż.
    W tym artykule ma być przedstawione kilka sławnych osób i streszczenie ich dzieciństwa. Opisani zostali zarówno mężczyźni w wieku około 30, 40 lat jak i młodzi idole.
    Uważam, że każdy ma prawo wyrazic swoją opinię, w końcu żyjemy w wolnym kraju. Ale wchodzenie na forum internetowe tylko po to, by komuś nawymyślać i kogoś obrazić jest zwyczajną stratą czasu dla piszącego! Jestem pewna, że wiele osób to zauważyło. A już stwierdzenia typu "plastikowa lala", "Denny, przereklamowany, pedalski" albo wymyślone, nie wiem skąd, chyba z kosmosu insynuacje o czyichś operacjach plastycznych to, za przeproszeniem, chamskie i bezpodstawne odzywki.
    Zauważyłam, że najwięcej pozytywnych komentarzy jest o Johnnym Deppie, a najmniej - o Zacu Efronie. Dlaczego? Ponieważ Johnny jest starszy? Nie wiemy przecież, jaki Zac będzie w jego wieku. Poza tym, większość internautów wyraża się na temat wyglądu tego młodszego, któremu ja, szczerze mówiąc, nie mam nic przeciwko ;-). Bardzo go lubię. Oceniacie kogoś, mimo, że go osobiście nie znacie, wiecie tylko, jak wygląda. Moze czasami należy niektóre, hm,uwagi zachować dla siebie?

  • Gość: Gość

    Oceniono 9 razy 3

    Słuchajcie! jeśli na tej stronce opublikowano takie a nie inna osoby to znaczy ze kazdy jest ładny i przystojny i takie tam pod innym względem. Faktycznie Depp jest przystojny, ale nie wiadomo jaki Zac będzie w Jego wieku!! Każdy ma inny gust i może sobie mówić kogo kocha,lubi.... a my to musimy uszanować ;-) Zac wam sie podoba i mi też, ob jest w nasym wieku!!! No może troszkę starszy ;-)

  • Gość: Gość

    Oceniono 13 razy 3

    Zakuś jest najlepszy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 13 razy 3

    kocham cie zac

  • Gość: Gość

    Oceniono 11 razy 3

    zac z decydowanie ty jestes najladniejszy Buziaczki!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 15 razy 3

    najlepiej wygloda wentworth miller -suuuuuuuuuuppppeeeeeeeeerrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy 3

    fajnie wyglądał jonny deep :D

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy 3

    JESTEŚ GŁUPIA! TY CIĄGLE KOMENTUJESZ I NIE DASZ INNYM KOMENTOAĆ> JA TEŻ CHODZĘ DO 2 KLASY I SIĘ NIE WYMĄDRZAM> PISZ NA MOJE GG: 1880430 TO Z TOBĄ POGADAM!
    MIŁO:
    ALE ZATRZYMAM ZŁOŚĆ I POZNAM KOGOŚ NOWEGO A CHCIAŁABYM CIEBIE! PISZ DO MNIE

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 3

    Josh Holloway jest super a w mlodosc jaki

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy 3

    Went najpiękniejszy :)

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 3

    Johnny też jak wino

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 3

    johny też jak wino

  • Gość: Gość

    Oceniono 6 razy 2

    orlando fajnie grasz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 10 razy 2

    zac kocham cię!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy 2

    zak nie jest przystojniakiem...to glupek...

  • Gość: Gość

    Oceniono 6 razy 2

    Orlandoooooo móóój!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy 2

    I love so much Zac Efron.Już kiedy był mały wygłądał ślicznie:D a teraz to prawdziwy men :)

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy 2

    zac jesteś piękny

  • Gość: Gość

    Oceniono 10 razy 2

    wszyscy wypisują że najlepszy jest Zac wcale nie!!!!!!!!!!!Najpięniejszy jest oczywiście Orly!!!!Kocham cie Orly!!!!!!!Najlepsze jest to zdjęcie z gitarą!!!I zgadzam sie z wszystkimi kto tez kocha Orlando!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 6 razy 2

    zac najładniej i went:)

  • Gość: Gość

    Oceniono 12 razy 2

    ZAc... Zac ma talię dziewczyny... JEst taki... TAki sztuczny... To prawdziwy model jest! uh... wydaje mi się zakochanym w sobie narcyzem... no bo piękna fryzura zero zarostu nie wiem jak wy ... Ale według mnie on nie jest ideałem...:/

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy 2

    macie mroblemy jak macie się kłuć ote dedne kometarze to wcale nie kometujcie bo kłucicie się obyle co te gwizdy znacie tylko i włocznie z gazed z artkułów internetu i z filmów tak naprade nikt zwaz nie zna ich osobiście to oco tu się kłucić o plotki o wszych idolach czy o wglodzie zaca czy orlada ja czy inych gwiazd orlando przecwiestwie do zaca wygloda jak skrzat a zato zac jest ładniejszy bod oralada o sto razy a kogo to opchodzi czy zac miał jakieś operacje plastczne chyba tych co uwielbiają plotki

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy 2

    Went ahh... :*:*:*:*:**:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:**:*:*:*

  • Gość: Gość

    Oceniono 6 razy 2

    Orlando Bloom jest boski... Depp w środkowym zdjęciu też jest niczego sobie ;)

  • Gość: Gość

    Oceniono 12 razy 2

    WENT zdecydowanie najładniejszy. ZAC też ma coś w sobie, ale mimo to i tak wole WENT. ZAPRASZAM wszystkie fanki WENTA do komentowania mojego bloga: www.wentmillerfunclub.blog.onet.pl ;* ;*

  • Gość: Gość

    Oceniono 10 razy 2

    ale zak byl; slodki
    i oczywiscie nadal jest

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy 2

    Zac jest ochydny fuuuuu widać że pedał Wentworth jest cuuudny went kocham cie kochanie!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy 2

    gosciu masz coś ze łbem

  • fanka_orlanda

    Oceniono 4 razy 2

    ORLANDO!!!!!:*:*:*:*:*

  • Gość: Gość

    Oceniono 6 razy 2

    Gdzie tam ten gejowaty Zac jest ładny???!!! Boże!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy 2

    Josh jest najsłodszy! Takie ciacho, że aż ślinka cieknie :P

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy 2

    Och no oczywiście że Orlando Bloom<33 jest najj!!
    I koniec!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    to sie zdziwilam:)

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    Niekt orzy są niczego sobie.

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    Ten cały Zac Efton to jak baba wygląda jak by mu sukienkę dać i obcasy to by była całkiem ładna laska.A ta jego gejowska fryzurka wygląda jak by go koń lizną!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    fgtt

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    BOSCY!!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    są plotki,że Zac jest gejem

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    Holloway najprzystojniejszy z przystojnych

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    depp zawzse byl,jest i bedzie zajebisty !!! tak samo holloway i bloom... miodzio...=***

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    qasdf

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX