Komentarze (485)
Rihanna obraziła fanów?
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Gość

    0

    ia lubię rihannę i niemam do niei zastrzeżeń lubie suhać iei kawałki pozdro

  • Gość: Gość

    0

    kocham ja i jej imie.ona jest wspaniala pomylenie JEJ imienia Rihanna to jest grzech.wy jestescie wszyscy zasrani obrazaniem jej.ma wspaniale piosenki ona wszystko ma wspaniale. PRAGNE SIE Z NIA SPOTKAC NA ZYWO

  • Gość: Gość

    0

    kocham ja i jej imie.ona jest wspaniala pomylenie JEJ imienia Rihanna to jest grzech.wy jestescie wszyscy zasrani obrazaniem jej.ma wspaniale piosenki ona wszystko ma wspaniale. PRAGNE SIE Z NIA SPOTKAC NA ZYWO

  • Gość: Gość

    0

    Rihanna jest sauper a wy co ją krytykujecie to przymknijcie nie dorobione dzioby bo sami lepiej nie zaśpiewacie.A I SAMI JESTEŚCIE DO DUPY

  • Gość: Gość

    0

    Rihanna jest cool bo ma odjazdowe piosenki oraz wyglond ci co ją krytykują nie mają racji.JESTEM JEJ WIELKIM FANEM!!!!

  • Gość: Gość

    0

    rihanna was i tak lubi a to ze na jej plycie byly stare piosenki to przez to ze chciala zdazec na czas i mocniej nie obrazic fanow a ci co mowia o niej zle niech sie zastanowia

  • Gość: Gość

    0

    bardzo lubie jej piosenki one są superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

  • Gość: Gość

    0

    Dla mnie Rihanna jest super!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    wierzcie mi rihanna jest sperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

  • Gość: Gość

    0

    ona jest okej! super okej

  • Gość: Gość

    0

    ona jest okej! super okej

  • Gość: Gość

    0

    ona jest okej! super okej

  • Gość: Gość

    0

    rihanna górą!!!

  • Gość: Gość

    0

    moją najlepszą piosenką rihanny to "dont stop the music"
    ta piosenka jest superrrrrrrrrrrr!

  • Gość: Gość

    0

    fajna ale tamta jest fajniejsza

  • Gość: Gość

    0

    naprawde?

  • Gość: Gość

    0

    RIHANNA JEST SUPER A WY JESTESCIE POR......

  • Gość: Gość

    0

    RIHANNA JEST SUPER A WY JESTESCIE POR......

  • Gość: Gość

    0

    JESTEM WIELKĄ FANKA RIHANNY I SADZE ZE NIEMA SIE NA CO OBRAZAC. MOZE JEST ZAJETA TWORZENIEM NOWYHC HITOW PRZEZ KTORE ZNOWU PODBIJE WAM SERCA!!!

  • Gość: Gość

    0

    ale mi też szok (tylko nie ......... się)Rihanna jest świetna i tyle!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    Super ciuchy :):) Rihanna górąj

  • Gość: Gość

    0

    Rihanna kocham cie jesteś najładniejsza na całym świecie nie słuchaj innych ale jak mozecie mówić na rihannie tak jesteście inni

  • Gość: Gość

    0

    cześć tu ja jesteś cudna

  • Gość: Gość

    0

    Rihanna kiedys byla fajna a teraz zrobila sie jak inne rozkapryszone gwiazdeczki ale w sumie lubie jej piosenki
    a niech ci fani z usa sie zawodza co mnie to obchodzi miala byc reedycja to jest i niech sie nie czepiaja

  • Gość: Gość

    0

    a ja jade na jej koncert:):)::):):):):):):):)

  • Gość: Gość

    0

    rihanna jest poprostu piękna i co zrobć?? ale jej koncert odbędzie sie w warszawie 18 lutego :):):):)

  • Gość: Gość

    0

    Wnerwila mnie ostro !! moja laska ja uwielbia a mnie to wkurza bo co do niej przychodze to puszcza na fula piosenki tej ru..ny !! ;( Cyba wypierdziele jej te plyty !! Nie no ludzie do znudzenia to juz idzie i nie mozna sobie nawet pogadac bo idzie na maxxxa ta piepszona ru..na !!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    Co sie z nia dzieje ?? Oj popsula sie ostatnio !! fajniejsze miala krazki na poczatku , ::( a teraz ?? oj nie ladnie nie ladnie ;;(((

  • Gość: Gość

    0

    Co sie z nia dzieje ?? Oj popsula sie ostatnio !! fajniejsze miala krazki na poczatku , ::( a teraz ?? oj nie ladnie nie ladnie ;;(((

  • Gość: Gość

    0

    Ludzie dajcie spokój Rihanna jest naprawdę dla mnie wielka...
    A jak dajmy na to BLOG27 też pierwsza piosenka już istniała i była znana a one zrobiły parę korekt i niby napisa,ły tekst piosenki .. No więc nie czepiajcie się Rihanny ...

  • Gość: Gość

    0

    no juz bez przesady

  • Gość: Gość

    0

    no to co

  • Gość: Gość

    0

    A ja ją lubię i mnie to wali czy wam nie xD ;*

  • Gość: Gość

    0

    Jestem oburzony tym co zrobiła fanom! Ale leń ruszaj się rihanna bo czekamy na nowości a nie na przeróbki!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    Fani się prze liczyli.
    Mogli się domyslić.
    ONA JEST PRZECIEŻ ZAKOCHANA W SOBIE.
    i ma w dupie fanów.
    Nie tak jak kiedyś.
    kiedyś- boże kiedy to było?

    normalnie szok.
    nie cierpie jej ani ich powtarzających się piosenek. ;/

    pozdrawiam.

  • Gość: Gość

    0

    rihanna to idiotka mogla nie obiecywac.

  • Gość: Gość

    0

    niezłe ale i tak jestem jej fanką bo nietylko ona robi takiecos dla fanów...ale na.DODA wcale nie lepsza...i chyba jeszcze ma fanów...raczej ma

  • Gość: Gość

    0

    riczi jest ssssuuuuuupppeeeeeeeeerrrrrrrrrr

  • Gość: Gość

    0

    Rihanna jest SUPER!!! i tyle!I ten kto napisał że jest murzynską sz...ą i dz...ą jest po..y!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    TO FANI OBRAZAJA RIHANNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    TO FANI OBRAZAJA RIHANNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    TO FANI OBRAZAJA RIHANNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    TO FANI OBRAZAJA RIHANNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    ty jak mogłaś to zrobić

  • Gość: Gość

    0

    nadal ją kocham

  • Gość: Gość

    0

    też bym chciała byc taka ładna jak Rihanna. WIĘC DEBILE NIE WKURZAJCIE MNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    zazdrościcie jej DEBILE ona jest boska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    jestem fanką Rihanny. uwielbiam ją i kupię jej wszystkie płyty nawet jak będą wam badziewne mi się spodobają. Rihanna jest śliczną i młodą dziewczyną, ma piękny głos tylko żałuję że nie mogę pojechac na jej koncert:( dupki z tych którzy mówią że Rihanna jest do d....! ja się NIE ZGADZAM!!!!! mam dopiero 12 lat i ją uwielbiam!!! super laska. mam białą skórę ale chciałabym miec taką skórę jak ona czyli lekko ciemną.

  • Gość: Gość

    0

    Rihanna jest super!!! uwielbiam ją i jej piosenki. jest śliczna ma ładny głos i jest super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    Jak ona mogla to zrobic ja ja tak lubie

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX