Pamela Anderson wyszła za Ricka Salomona!

Pamela po raz kolejny powiedziała: tak. 40-letnia gwiazda "Słonecznego patrolu" poślubiła wczoraj (a jednak) w Las Vegas 38-letniego Ricka Salomona, znanego z porno "One Night in Paris".

 

Pamela Anderson i Rick Salomon ślubowali sobie "wierność i uczciwość małżeńską" w jednym z kasym w Las Vegas, w którym Pam występuje jako tancerka i asystentka magika. Ślub odbył się między jej występami.

 

Na uroczystości pojawiło się ok. 60 krewnych i znajomych pary m.in. synowie Pameli - 11-letni Brandon i 9-letni Dylan. "Panna młoda" założyła krótką sukienkę z białego dżinsu.

 

Dla obojga nie jest to pierwsze małżeństwo. Anderson była kilka razy żoną Tommy`ego Lee (chyba ze trzy razy), potem była żoną Kid Rocka (krótko). Rick wcześniej był żonaty z Shannen Doherty ("Beverly Hills 90210"). Jego małżeństwo się rozpadło, bo związał się z Paris Hilton. Stał się "sławny", bo nakręcił z Paris porno. I wypuścił do internetu.

Więcej o:
Komentarze (72)
Pamela Anderson wyszła za Ricka Salomona!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    0

    twarz ma zjechaną jak 60 letnia babcia;/ a te ploty to zwykłe ploty jak kazde nic takiego na pewno nie ma;/ pozdrawiam=) a tak nawiasem gdyby to byla prawda to wszytskiego najlepszego <haha>pozdrawiam=)

  • Gość: Gość

    0

    twarz ma zjechaną jak 60 letnia babcia;/ a te ploty to zwykłe ploty jak kazde nic takiego na pewno nie ma;/ pozdrawiam=) a tak nawiasem gdyby to byla prawda to wszytskiego najlepszego <haha>pozdrawiam=)

  • Gość: Gość

    0

    jestem lesbijka i chciala bym miec takie cialo jak pam ona jest moim idealem. Kocham Cie

  • Gość: Gość

    0

    pamela to niezla laska czy miala 20 czy 40 lat i tak bede jej fanem a moze miec nawet 50 i tak bede sie masturbowal patrzac na jej zdjecia

  • Gość: Gość

    0

    Pam-ty stara żdziro na cmentarz!!!

  • Gość: Gość

    0

    sry. za blad ortograficzny ;D ;D ;D ;D ;D mialo byc h.. xD

  • Gość: Gość

    0

    yyy.. ona ma taki stary ryj ze koniec.. ma juz chyba ze 40 lat.. a co kilka miesiecy nowego meza.. ladacznica i ch.. xD

  • Gość: Gość

    0

    Fajna kobitka pozdrawiam ją i jest bardzo fajna i mowi prawde i potwierdzam to co mowi pozdro dla iebie pamela anderson :)))))))))))chciala bym zenys mnie pozdrowila pamela w telewizji jak bedzies na TVNie oki bardzo prosze bylo mi by milo powiedz ze pozdrawiasz ole lewandowską z polic / kl 5j PROSZE CIE BARDZO ? PLISKA :))))))))) lubie cie pamela :)))))

  • Gość: Gość

    0

    hahahhahahahahaha....lol xd

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX