Komentarze (111)
Tak wygląda Jessica po randce z Justinem
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    heh cos niewyglada na zadowolona :p

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    To debilka i wogule nie pasuje do Justina.

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    wkur*ia mnie ta jessica jest brzydka i oblesna nie wiem jak seksowny justin zwrócił na nią uwage.mam nadzieje że ją zuci i znajdzie sobie lepszą.Moim zdaniem najbardziej pasowała do niego britney i cameron. PRECZ Z JESSICĄ O FUJJJJ.

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    według mnie ona wcale nie jest ładna.... Cameron była ładniejsza....

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    I hate her!justin is only mine!understood?

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    Wielkiego uśmiechu na ustach to ona nie ma. Zapraszam an justin-is-my-love.blog.onet.pl

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    ona jakaś brzydka się zrobiła, kiedyś była ładniejsza

  • Gość: Gość

    0

    poruszyła mnie jej historia, to straszne!!!! Jak można się tak ubrać??????????????????????

  • Gość: Gość

    0

    Dla mnie to ona nie wyglada jak zrelaksowana i zadowolona dziewczyna! Bardziej wyglada jak zalamana na tym zdjeciu!

  • Gość: Gość

    0

    nareszcie znalazła się laska która wygląda naturalnie a potrafi błyszczeć nie wyróżniając się z tłumu bo i tak wszyscy o niej gadaja ahh zazdroszcze takiego boya :P:P

  • Gość: Gość

    0

    super
    pozdro dla wszystkich

  • Gość: Gość

    0

    hehe fajnie hehe

  • Gość: Gość

    0

    Wygląda jakby co dopiero sie sexiła ;) hihi^^ joke. A niech sobie tam z Justynem robią co chcą ;) Ale nie podoba mi sie jedno u niej- buty xD Ale gwiazdy przeciez maja WŁASNY STYL ;) i nie mozna go krytykowac ;) Pozdro :*

  • Gość: Gość

    0

    h.. jej w lep

  • Gość: Gość

    0

    dOBRZE WYGLąDA TYLKO TROCHE SłABE BUTKI:) ALE TO SZCZEGół ALE TAK PO ZATYM TO DOBRZE:0

  • Gość: Gość

    0

    sciagaj te qrwa kiecke i nie marudz

  • Gość: Gość

    0

    Boże jak ona wyglada???Ja by się lepiej ubrała tak i to o wiele lepiej :D

  • Gość: Gość

    0

    pezet to moj chlopAK BARDZo GO KOCHAm

  • Gość: Gość

    0

    pezet to moj chlopAK BARDZo GO KOCHAm

  • Gość: Gość

    0

    ej sory wogle nimacie innych tematoiw kogo tlo obchodzi boze ja ide z kolezank nbiewiem gdzie a juz poaparadzii i co w zadnej gazecie nie jetesm powalilo wasss

  • Gość: Gość

    0

    jak babka marząca w obłokach

  • Gość: Gość

    0

    timberlake jest cool

  • Gość: Gość

    0

    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/


    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/



    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/

    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/


    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/



    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/

    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/


    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/



    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/

    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/


    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/



    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/

  • Gość: Gość

    0

    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/


    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/



    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/

    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/


    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/



    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/

    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/


    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/



    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/

    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/


    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/



    CALKOWICIE DARMOWE FILMY ON-LINE!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dzisiaj "SZKOLA UWODZENIA" !!!
    filmy-on-line.blog.onet.pl/

  • Gość: Gość

    0

    u ale lala hehe ":P

  • Gość: Gość

    0

    O JA JAK UBRANA !! <HAHAHA> <LEJE> ..dajecie spokoj xD polać z typiary mozna.. ja rozumiem ze jest taka moda, ale z modnych ubran tego typu nalezy stworzyć spojna kompozycje ;| ..a w tym wyglada - powiedzmy sobie szczerze - beznadziejnie, tragicznie nawet xD >>polewka z niej << xD

  • Gość: Gość

    0

    O JA JAK UBRANA !! <HAHAHA> <LEJE> ..dajecie spokoj xD polać z typiary mozna.. ja rozumiem ze jest taka moda, ale z modnych ubran tego typu nalezy stworzyć spojna kompozycje ;| ..a w tym wyglada - powiedzmy sobie szczerze - beznadziejnie, tragicznie nawet xD >>polewka z niej << xD

  • Gość: Gość

    0

    O JA JAK UBRANA !! <HAHAHA> <LEJE> ..dajecie spokoj xD polać z typiary mozna.. ja rozumiem ze jest taka moda, ale z modnych ubran tego typu nalezy stworzys spojna kompozycje ;| ..a w tym wyglada - powiedzmy sobie szczerze - beznadziejnie, tragicznie nawet xD >>polewka z niej << xD

  • Gość: Gość

    0

    MOIM ZDANIEM WZIELA TE CIUCHY Z LUMPEKSU ;) (jedynie torba jest nawet spoX)

  • Gość: Gość

    0

    sms o tresci KL na nr 7231

  • Gość: Gość

    0

    sms o tresci KL na nr 7231

  • Gość: Gość

    0

    co to za brzydula??? lol !1! gwiazda bym ja nie nazwala!! gwiazdy sa ladniejsze xD

  • Gość: Gość

    0

    no i co wy macie do niej ?? wyglada normalnie :| pff ...

  • Gość: Gość

    0

    Dom nie pozwalaj sobie! to, że obracasz się właśnie w takim towarzystwie to nie znaczy, że wszystkie takie są.

  • Gość: Gość

    0

    a kogo to interesuje jak wygląda Jessica Biel po randce z Justinem!? Nie macie już co pisać!!??

  • Gość: Gość

    0

    ona jest piekniejsza od was polskie pokraki nic w sobie niemacie polskie dziewczyny sa smieszne przewaznie to blachary jak niemasz auta to spadaj na drzewo ! olskie realia

  • Gość: Gość

    0

    Eee... Bez sensu? Piszcie jakieś ważniejsze rzeczy, np. takie jak o aferze sutkowej, a nie takie byle co. A jak nie macie o czym pisać, to róbcie sondy. One są spoks ;).

  • Gość: Gość

    0

    A kto to jest?? Nie macie ważniejszych tematów?? wygląda jak wygląda..kimkolwiek jest:D

  • Gość: Gość

    0

    kurcze ona sie ubrac nie potrafi hehehe dobrala klory....choby wcale o matko a te buty poprostu koszamr!!!1

  • Gość: Gość

    0

    Normalnie wygląda

  • Gość: Gość

    0

    totalny brak stylu

  • Gość: Gość

    0

    Też mi rewelacja. O BOże Justin był u Jesski w domu. Nie no straszne. Żenada kto sie tym przejmuje. Podam wam rewelacja a ja to spałam ostatno w swoim łóżku. Nie no poprostu dno. No i co z tego że był u niej w domu?? Ludzie przecież to bez sensu!!

  • Gość: Gość

    0

    Na cholere wtracacie sie do ich zycia??/ Gowno was to obchodzi! Ja nie chcialabym, zeby za mna chodzil jakis pedzio i robil mi zdjecia snujac smieszne i zalosne iluzje!!! wescie troche myslcie i nie zazdroscie !

  • Gość: Gość

    0

    wez wyglada jak jakas wiesniara.. komplenie mi sie nie podoba

  • Gość: Gość

    0

    Fuu ale ma szmate na sobie buu

  • Gość: Gość

    0

    Czy ja wiem czy wyglada na jakas specjalnie szczesliwa i wyluzowana???... raczej na spieta... te zacisniete usta........

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX