Wentworth Miller - na imprezie

Gwiazdor serialu "Skazany na śmierć" ("Prison Break") - Wentworth Miller ma wielkie serce. W związku z tym, że żyje sobie spokojnie i nie dostarcza fanom plotek na swój temat, to przynajmniej pojawił się na imprezie amerykańskiej telewizji Fox, żebyśmy mieli dla was jego nowe fotki. Uroczy gość.

 

Wentwoth pojawił się na przyjęciu telewizyjnym w Los Angeles w stonowanym stroju - białej koszuli i jeansach - wyglądał doskonale. Zwróćcie uwagą na jego opaloną twarz. Went chyba zaliczył już w tym roku wakacje.

 

 

Na imprezie pojawił się też inny "skazany" - aktor Dominic Purcell, znany światu jako Lincoln Barrows - też przyodział się w białą koszulę.

 

 

Dominic to, podobnie jak Went, facet o wielkim sercu. Wspiera byłego gwiazdora "Prison Break" - Lane`a Garrisona, który spowodował wypadek po pijaku - zginął w nim 17-letni student. Dominic przyznał, że też miał alkoholowy problem i postanowił pomóc Lane`owi. Pokierował go m.in. do najbliższego klubu AA.

Więcej o:
Komentarze (160)
Wentworth Miller - na imprezie
Zaloguj się
  • Gość: Gość

    0

    najprzystojniejszy facet na swiecie!

  • Gość: Gość

    0

    no fajne...fajne tylko......

  • Gość: Gość

    0

    aleXis Czy ciebie aby nie po..? Jak masz tutaj takie szopki odwalać to won na ONETOWSIE blogi!

  • Gość: Gość

    0

    wentworth jest śliczny..ten usmiech mnie powala.znam kogos podobnego do niego o identycznych oczach i usmiechu!mowie serio(moze dlatego sie w nim zakochalam:P) ciekawe jak wyglada live

  • Gość: Gość

    0

    bardzo fajny jest film skazany na śmierć.

  • Gość: Gość

    0

    Wentworth Miller jest boski tylko ten nos, no ale cóż nikt nie jest idealny>>>>>

  • Gość: Gość

    0

    went jest boski....nie znam goscia no bo niby skad...ale to ideal...w wielkopolsce takich niema

  • Gość: Gość

    0

    Fajny ten Wenti i nawet bardzo fotogeniczny szkoda że zajęty ale jakby co to jestem chętna!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX