Komentarze (98)
Paweł Kukiz broni artystów i krytykuje Hołdysa!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Gość

    Oceniono 33 razy -7

    Kukiz, nie kompromituj sie.

  • Gość: Gość

    Oceniono 11 razy -7

    Ma racje

  • Gość: Gość

    Oceniono 16 razy -6

    Powinni grać za szmal - to ich praca. Pracowali tego dnia po to aby przyszła masa ludzi i wrzuciła masę monet i banknotów. A Hołdys? Nie jest aż taki zaj... za jakiego sam się uważa.

  • Gość: Gość

    Oceniono 29 razy -5

    Kukiz ja nie mam słów na Ciebie

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy -5

    Kukiz zażądał za dużo sosu i go odpulili. Stąd ten jazgot.

  • Gość: Gość

    Oceniono 21 razy -5

    Kukiz,niedogolona miernoto, witamy cie kolejny "członku" w zespole The Deprave Penises! Hołdys górą!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 19 razy -5

    Kukiz ty tez juz niczym nie zachwycasz bo znam cie i wiem co potrafisz

  • fifi

    Oceniono 22 razy -4

    dlaczego jedna grupa zawodowa ma grać za darmo eksploatując swój własny ciężko zarobiony sprzęt po to,żeby wesprzeć kupno sprzętu dla innej grupy zawodowej,dla której koszt zakupu usg jest "smarkiem" przy koszcie firmowych aut

  • Gość: Gość

    Oceniono 12 razy -4

    Czy ktoś kiedyś policzy jakie są faktyczne koszty i zyski tej akcji? Czy aby sprzęt za te pieniądze zakupiony jest właściwie wykorzystywany? Czy nie służy do nabijania kabzy nieuczciwym lekarzom?
    A, Hołdys - zawsze był wulgarny.

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy -3

    GDZIE MOJ KOMENTARZ JEST ???? !

  • Gość: Gość

    Oceniono 11 razy -3

    Popieram Kukiza, dlaczego dla Owsiaka wszyscy maja grac za darmo a na przyklad dla innej organizacji charytatwnej juz nie musza??? Owsiak i owszem zrobil cos wielkiego ale wyzywac artystow od zdemoralizowanych ch...i to przesada. Nieh Owsiak powie ile on "kasuje" za swoj występ na Wielkiej Orkiestrze Swiatecznej pomocy. ( Tez mu tego nie bronie ale jesli "ch...e" chca to "ch..." Owsiak nie powinien i powinien zaczac od siebie. Pozdro dla Kukiza.

  • Gość: Gość

    Oceniono 11 razy -3

    Kotleciarz pijący pepsi colę.

  • Gość: Gość

    Oceniono 13 razy -3

    O ile wiem, Hołdys jest artystą. Z tytułu artykułu wynikałoby zatem, że Kukiz broni i krytykuje tę samą osobę.

  • Gość: Gość

    Oceniono 12 razy -2

    ALE ZE OWSIAK SIE UTRZYMUJE Z TEJ 'CHARYTATYWNEJ' AKCJI TO JUZ WSZYSCY ZAPOMNIELI, TAK JAK O TYM ZE ZA PIENIADZE 'DLA CHORYCH DZIECI' ORGANIZUJE WOODSTOCK...

  • Gość: Gość

    Oceniono 22 razy -2

    W tytule artykułu jest sprzeczność logiczna, typowa dla pismaków. Skoro Kukiz broni artystów, a krytykuje Hołdysa, który jest artystą, to kogo Kukiz krytykuje albo kogo broni? Żenada.

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy -2

    to CZÓB -ten od IQ

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy -2

    ludzie czy wy wogole macie pojecie co piszecie myslicie ze takie sprzety kosztuja grosze zachowujecie sie jakbyscie byli u nich w kieszeni ze wiecie co gdzie za ile troszke sie gubicie w tych swoich mongolskich teoriach!

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy -1

    ALE ZE OWSIAK SIE UTRZYMUJE Z TEJ 'CHARYTATYWNEJ' AKCJI TO JUZ WSZYSCY ZAPOMNIELI, TAK JAK O TYM ZE ZA PIENIADZE 'DLA CHORYCH DZIECI' ORGANIZUJE WOODSTOCK...

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy -1

    wkurza mnie niemiłosiernie gadanie, że wszystko robi się dla dzieci, a ile sprzętu kupionego w zeszłych latach stoi w piwnicy szpitali i jest nieużywane, bo lekarze nie robią zabiegów, bo za mało zarabiają, a fundusz zdrowia nie refunduje tylu operacji i zabiegów ile jest potrzebujących, te pieniądze powinny iść na sfinansowanie operacji, a nie na sprzęt, za który i tak trzeba zapłacić przed zabiegiem.

  • Gość: Gość

    Oceniono 15 razy -1

    wiara jest ale prymitywna! byle co zra i byle co pie...! odwalcie sie od Owsiaka!!!!! jest to czlowiek z wielkim sercem i tyle!

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy -1

    Rozumiem że Owsiak najpierw im zapłacił a później nazwał zdemoralizowanymi **ujami(w każdym razie zgodził sie z Hołdysem, który tak ich nazwał wiec na jedno wychodzi).
    To po kiego zdemoralizowanego im płacił... Mógł znaleźć takich co zagrają za darmo...

  • driver1305

    Oceniono 2 razy 0

    Właściwie to rozumiem p.Hołdysa... Od "rozstania" się z Perfecktem kreuje się na wielką "gwiazdę" polskiego Rocka i eksperta od wszystkiego... używanie takiego słownictwa w "złotych ustach" takiej gwiazdy??? feeee ! Pan Hołdys zapomniał o co poszło w sporze z G.Markowskim...Popieram P.Kukiza... Jeśli "akcja charytatywna", to niech cała obsługa WOŚP pracuje za darmo... również p.Owsiak... Swoją drogą WIELKI CZŁOWIEK... Jednak, żeby kogoś krytykować, trzeba samemu postępować w/g głoszonych przez siebie zasad...Artysta na takiej imprezie może grać za darmo, ale ludzie z obsługi technicznej zespołu już niekoniecznie... i im trzeba zapłacić..."Patsy" - zanim wyślesz kogoś do psychiatry postaraj się zrozumieć całość czyjejś wypowiedzi, a nie oceniać słowa wyrwane z kontekstu...Pozdrowionka i więcej obiektywizmu....
    P.S. Powtórzyłem, bo nie chce występować jako "gość"...

  • Gość: Gość

    0

    Właściwie to rozumiem p.Hołdysa... Od "rozstania" się z Perfecktem kreuje się na wielką "gwiazdę" polskiego Rocka i ekspertem od wszystkiego... używanie takiego słownictwa w "złotych ustach" takiej gwiazdy??? feeee !
    Pan Hołdys zapomniał o co poszło w sporze z G.Markowskim...
    Popieram P.Kukiza... Jeśli "akcja charytatywna", to niech cała obsługa WOŚP pracuje za darmo... również p.Owsiak... Swoją drogą WIELKI CZŁOWIEK... Jednak, żeby kogoś krytykować, trzeba samemu postępować w/g głoszonych przez siebie zasad...
    Artysta na takiej imprezie może grać za darmo, ale ludzie z obsługi technicznej zespołu już niekoniecznie... i im trzeba zapłacić...
    "Patsy" - zanim wyślesz kogoś do psychiatry postaraj się zrozumieć całość czyjejś wypowiedzi, a nie oceniać słów wyrwanych z kontekstu...
    Pozdrowionka i więcej obiektywizmu....

  • Gość: Gość

    Oceniono 12 razy 0

    A dlaczego Dody się nie czepiacie,ona może też zaśpiewać dla chorych dzieci ale królowej nie prosi się o taki cel

  • michaldruk

    Oceniono 8 razy 0

    ty fifi ci artyści faktycznie mają ,,ciężko ,,zarobiony sprzęt tyrali na niego pewnie parę ładnych ... godzin,zakup usg jest nie dla grupy zawodowej tylko dla nas wszystkich .przypominam sytuację pewnej polskiej aktorki u syna której za póżno wykryto raka ciekawe co byś jej powiedziała w oczy

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy 0

    A kto chciał kasę za występ ???

  • Gość: Gość

    Oceniono 42 razy 0

    Kukiz weź odróżniaj forsę dla ekipy, od forsy dla artysty. Tą pierwszą Orkiestra płaci. No i prostaku zapominasz, o rozgłosie medialnym orkiestry, która także promuje grających dla niej ludzi. Taka różnica, że Hołdys to rozumie, a ty za tępy jesteś.

  • Gość: Gość

    Oceniono 28 razy 0

    A czemu to p.Owsiak,nie zajmuje się WOŚP charytatywnie,tylko bierze za to kasę i to sporą?I to jest moralne tak?

  • Gość: Gość

    Oceniono 10 razy 0

    Ludzie, śmieszni jesteście skoro twierdzicie, że Owsiak najpierw im zapłacił, a potem nazwał ch..mi.
    Artystom płaciły sztaby dla których grali. Kasa pochodziła od lokalnych sponsorów. Owsiak żadnej kasy artystom nie dał, więc miał prawo nazwać ich jak ich razem z Hołdysem nazwał.

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy 1

    a mogl owsiak powiedziec: albo za darmo albo wcale i nie byloby problemu.

  • Gość: Gość

    Oceniono 15 razy 1

    co??? dla Owsiaka? a od kiedy to oni graja dla Owsiaka?? mi sie wydawalo ze dla dzieci... zenada kiukiz zenada

  • Gość: Gość

    Oceniono 21 razy 1

    A CO WY LUDZIE ?FRAJERZY JESTESCIE??A WY MYSLICIE ZE OWSIAK NIE WIE ZE ARTYSCI BIORA KASE? TO MOZE KONTROLA BY SIE PRZYDALA, WTEDY OKAZALAO BY SIE CZY ON WIE CZY NIE.
    A JAK NA KONFERENCJI DOWIEDZIAL SIE ZE SCHETYNA KONTROLE MU ZROBI TO MALO NA ZAWAL NIE PADL Z WRAZENIA.I JAK SIE ZDENERWOWAL, ZE BIEDNY AZ SIE JAKAC ZACZAL.
    JAK JEST CZYSTY TO NIECH SPI SPOKOJNIE.
    A POZA TYM TO Z JAKIEJ RACJI WSZYSCY MAJA PRACOWAC W CZYNIE SPOLECZNYM , A ON KABZE NABIJA .I NIECH SOBIE SAM W PRZYSZLYM ROKU ZASPIEWA.
    BO PODOBNO TO CZLOWIEK ORKIESTRA.

  • Gość: Gość

    Oceniono 22 razy 2

    mial racje Holdys i tyle!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 22 razy 2

    Popieram Hołdysa, im mniejsza gwiazda tym więcej się ceni. Wystarczy powiedzieć głośno -- za darmo nie gram dla WOŚP i po bólu, nikt nie będzie nikogo namawiał. Do Kukiza - zaśpiewaj chociaż raz bez pleybecku bo już chyba zapomniałeś, że tak można...i lepiej bądż cicho bo tak jakoś nie przekonujesz mnie.

  • gimmemore

    Oceniono 6 razy 2

    aha. no to czyli niech zaproszą♥ każdego jak leci na wośp niech placą im nawet miliony. a oni bedą żyli z tych pieniedzy które mogły pomóc dzieciakom .. ile sprzetu mogli kupić za kase którą dali szymonowi wydrze? no właśnie. niech wiec właśnie ci 'artysci' zadadzą sobie putanie po co grać na 'CELE CHARYTATYWNE' skoro i tak dostaja po tysiacach za kilka piosenek?

  • wypas7

    Oceniono 3 razy 3

    Jestem muzykiem i uważam że każdy powinien sobie odpowiedzieć na jedno zasadnicze pytanie. Czy ja lub moja rodzina nigdy nie będą korzystać, czy nie korzystały z pomocy niesionej dzięki akcji Jurka Owsiaka? A może niech każdy napisze deklarację że ABSOLUTNIE MAM W NOSIE SPRZĘT KTÓRY BYŁ KUPIONE ZA PIENIĄDZE ZEBRANE PRZEZ WOŚP - MNIE ON NIE JEST POTRZEBNY. Ciekawe jak szybko zmieni taki ANTy zdanie na ten temat?
    W 2008 urodziła mi się cudowna dziecinka. Córcia potrzebowała natychmiastowej pomocy. Udało się, jednak musiała dość długo przebywać w inkubatorze najwyższej jakości. Oprócz tego była podłączona do sześciu lub siedmiu urządzeń na raz . Każde z tych urządzeń miało na obudowie serduszko WOŚP.
    LUDZIE - przecież wystarczy się dogadać -
    Zawsze można zagrać za darmo, jednak kiedy młodsze kapele nie mają jakiegoś swojego funduszu (...) może powinny dostać jakąś stałą kwotę - za przyjazd i to nie ważne jaka ranga zespołu.
    Ja tam zawsze kiedy będę mógł będę grał za darmo i już.
    SIEMA !!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 15 razy 3

    Owsiak mógłby brać przykład z Kuleszy i oddać swojego pięknego Rovera na Orkiestrę ;) (idąc tropem - piosenkarz dobry - piosenkarz zły, auto dobre - auto złe) Nie bądźmy bardziej papiescy od papieża - zgadzam się z Pawłem Kukizem - to wybór i decyzja każdego z nich ile za występ skasują. A jak skasują to co - powieśmy ich może na stosie??

  • Gość: Gość

    Oceniono 9 razy 3

    Z tego co wiem to pan Owsiak i pare osob z jego rodziny ktorzy pracyuja dla fundacji tez tego nie robia za darmo...hipokryci....

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy 3

    Darmocha to jest sprawa umowna ,chodzi o to aby organizator pokrywał najwyżej koszty własne ,utrzymanie ,normalny nocleg,a nie gaże w wysokości kilkunastu tysięcy złotych,co nam po tym że póżniej jakieś tam sumy są przeznaczane na Orkiestrę to są ochłapy,nikt nie zmusza na siłę do występów,ludzie i tak przyjdą,a te hieny maja jeszcze lans,dlatego niech lepiej nie występują i dają innym młodym szansę aby się pokazac już za zupełną darmochę,chociaż wierzę ze są ludzie wśród nich i nawet kosztów nie chcą dla siebie.

  • Gość: Gość

    Oceniono 13 razy 3

    HOŁDYS ma rację

  • Gość: Gość

    Oceniono 17 razy 3

    nie zgadzam się z Kukizem.albo grają po kosztach albo spadówa.to świństwo zarabiać na tak szczytnej ideii.jeśli nie chcą udzielać się po kosztach to niech nie grają wcale.dlaczego jedni mogą tak robić,a drudzy nie.i jeszcze się przy tym lansować jacy to są dobrzy

  • Gość: Gość

    Oceniono 26 razy 4

    a moze jakas reklamke Pepsi panie Kukiz?

  • Gość: Gość

    Oceniono 14 razy 4

    Kukiz powinien docenić, że występ w WOŚ daje mu i innym "artystom" okazję do pokazania się w TV. Kto by niektórych z nich chciał jeszcze oglądac????

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy 4

    "Mogą też - tego nie wiemy - przekazać otrzymane pieniądze na jakąś formę pomocy charytatywnej." po co niby mają te pieniądze przekazywać komukolwiek, jak mogą ich niebrać - beznadziejny argument. A reszta w sumie nie tak źle, z tym, że nie muszą grać w ogóle, więc po co grają za pieniądze.

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy 5

    CO ON PIE... ! TO NIE JEST GRANIE DO OWSIAKA TYLKO DLA CHORYCH DZIECI KU... ;/ JAKBY RAZ ZAGRALI ZA DARMO TO BY IM KORONA W GLOWY NIE SPADLA I TAK JAKA KASY WIECEJ NIZ MY RAZEM WIEC KUKIZ MNIE WKU...Ł TAKA GADKA !

  • patsy

    Oceniono 7 razy 5

    krysztalowo czysci ludzie, zamiast krytykowac owsiaka /przed ktorym chyle glowe za to robi przez 17 lat/ i dywagowac ile na tym zarabia, to skrzyknijcie sie i zrobcie konkurencyjna akcje i wzbogacicie sie na tym ile wlezie, a idiota kukiz, ktory wymyslil, ze zyski z jednej akcji charytatywnej mozna przekazac na inna akcje charytatywn niech zbada psycjatraq /najlepszy w kraju/ bo ciemny lud takich bredni nie kupi, jesli nie ma pieniedzy na lekarza, ja mu za yte zaplace

  • Gość: Gość

    Oceniono 35 razy 5

    Zawsze mialem ogromny szacunek dla Pana Pawla i tak pozostaje - swietne poglady na zycie ma ten czlowiek - a na sytuacje WOSP jak widzicie mozna spojrzec w roznych kontekstach i nie ma co generalizowac!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 13 razy 5

    I jeszcze jedno -- przestańmy wszyscy kłamać o naszej wielkiej hojności, gdyby każdy obywatel dał tylko 1 zł. to powinno być nazbierane ok.40 mln, ja dałem 20 zł.czyli za 20 obywateli więc ilu jest tak naprawdę ofiarodawców ?

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy 5

    po co ich brał za kase a potem publicznie oczernia, przecież i jemu coś z tego skapnie

  • Gość: Gość

    Oceniono 11 razy 5

    a ja popieram wypowiedź Zbyszka Hołdysa !!!
    w końcu ktoś się odważył powiedzieć prawdę o tych hienach żerujących na WOŚP !!! powinni jeszcze z własnej kieszeni dołożyć do tej akcji a nie wyciągać pieniądze !!!
    powinni grać za darmo !!! a jak się nie podoba to do domu !!!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX