Connie Talbot - genialnie śpiewająca 7-latka! Wideo!

Whitney Houston i Celine Dion mogą się przy niej schować!

 

Finalistka brytyjskiej edycji programu "Mam talent" Connie Talbot będzie gościem programu niedzielnego "Dzień dobry TVN". 7-letnia dziewczyna ma już na swoim koncie debiutancką płytę. Jej piękny głos został odkryty w programie "Mam talent". Simon Cowell srogi juror programu, który sławę zdobył dzięki show "Idol" był zachwycony występami dziewczynki. Gdy Connie śpiewała wszyscy płakali - łącznie z jury i publicznością. Brytyjczycy ją kochają. My też!

 

 

 

 

Talbot na castingu:

 

 

 

 

Connie Talbot i piosenka " I Will Always Love You":

 

 

 

 

Connie Talbot i Ye Eun:

 

 

 

 

Jeszcze jedna piosenka w wykonaniu Connie:

 

 

 

 

Oby w polskiej edycji programu były takie perełki.

Więcej o:
Komentarze (265)
Connie Talbot - genialnie śpiewająca 7-latka! Wideo!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    Oceniono 21 razy -19

    Co za gó.., do domu bachorze przebrzydły!

  • Gość: Gość

    Oceniono 20 razy -14

    beznadziejna!

  • Gość: Gość

    Oceniono 20 razy -14

    Żadne dziecko nie może się równać z np whitney houston... sorry,ale to dziecko nie ma jeszcze zębów i za bardzo się wczówa... Mi się nie podoba,talent jakiś może ma...

  • Gość: Gość

    Oceniono 23 razy -13

    ona spiewa fatalnie.... fakt, ze ma kilka dzwiekow calkiem calkiem ale generalnie falsz na falszu... uszy mnie bola

  • Gość: Gość

    Oceniono 12 razy -12

    co to ma byc.... moze jak dorosnie to bedzie mila ladny glas ale teraz to raczej niezabardzo!!:)

  • Gość: Gość

    Oceniono 17 razy -11

    skonczy jak Amy Winehouse.

  • Gość: Gość

    Oceniono 17 razy -11

    Co za przebrzydły bachor. Pieje jak Nelly Rokita w trakcie akcji w sejmowej toalecie

  • Gość: Gość

    Oceniono 18 razy -10

    no niby fajnie ale jakzobaczylam tytul to spodziewałam sie czegos lepszego.....fałszuje i sepleni ale może za jakiś czas z niej byc niezla piosenkarka.

  • Gość: Gość

    Oceniono 18 razy -10

    tego pierwszego to sie nie da słuchac

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX