Komentarze (766)
Renata Dancewicz pomoże gejom!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    0

    to moze byc ciekawe..

  • Gość: Gość

    0

    to moze byc ciekawe..

  • Gość: Gość

    0

    to moze byc ciekawe..

  • Gość: Gość

    0

    noom...takich bzdetów jest pełno w USA, to musza byc tez w polsce XD

  • Gość: Gość

    0

    to moze byc ciekawe..

  • Gość: Gość

    0

    PIERWSZAAAAA! Xdddd

  • Gość: Gość

    0

    to moze byc ciekawe..

  • Gość: Gość

    0

    w końcu pierwsza ;)

  • Gość: Gość

    0

    z jednej strony to dobrze, może to trochę otworzy oczy naszemu rasistowskiemu społeczeństwu.
    ale ja uważam, że programy tego typu są, żałosne.
    wszystkie te z wyznawaniem miłości przed kamerą, spotkania z bliskimi po kilkunastu latach. też przed kamerą. no litości!

  • Gość: Gość

    0

    a widzieliscie taki smieszny filmik?
    telepizza.pl/termosystem_galeria.php?action=galeria&id=208

  • Gość: Gość

    0

    Durny program na miarę "wybacz mi". Wcale nie pomoże homoseksualistom, a zmiesza ich z błotem... Jak innych:(

  • Gość: Gość

    0

    hm..ciekawie brzmi.....

  • Gość: Gość

    0

    heah jak dla mnie bomba

  • Gość: Gość

    0

    i po co to?!??? ?

  • Gość: Gość

    0

    Dobry wybór! Renata zrobi to bardzo dobrze.Widać że jest bezpośrednia,ale w oczach ma dobroć i współczucie.

  • Gość: Gość

    0

    no wąłsnie czekamy na 1 odcinek :D

  • Gość: Gość

    0

    to może być ciekawe ale już taki program istnieje!!!!

  • Gość: Gość

    0

    Zcy oni nie będą puzniej napiętnowani

  • Gość: Gość

    0

    jak ja jej nie lubie

  • Gość: Gość

    0

    no i bardzo dobrze moze juz dosc homofobi??

  • Gość: Gość

    0

    No to wielki szacun dla niej!

  • Gość: Gość

    0

    Do czego jeszcze gotowe są posunąć się media aby zdobyć większą oglądalność ??? Wieś śpiewa i tańczy. Folklor pełną gębą.

  • Gość: Gość

    0

    Tato, mamo. Lubie wkladac mojego malego do dupy innego faceta. Brawo.

  • Gość: Gość

    0

    Renatke lubie ale ten program to nie dla dzieci :):):)

  • Gość: Gość

    0

    duzy respekt dla renaty

  • Gość: Gość

    0

    coś jak Jeery z USA

  • Gość: Gość

    0

    coś jak Jeery z USA

  • Gość: Gość

    0

    od lat wiedziałem, ze tylko do tego sie nadaje

  • Gość: Gość

    0

    Program może i dobry ale nie w tak mało uświadomionym i homofobicznym społeczeństwie. Uważam, że za mało jest programów edukujących społeczeństwo na temat homoseksualizmu przez seksuologów i psychologów.

  • Gość: Gość

    0

    Program może i dobry ale nie w tak mało uświadomionym i homofobicznym społeczeństwie. Uważam, że za mało jest programów edukujących społeczeństwo na temat homoseksualizmu przez seksuologów i psychologów.

  • Gość: Gość

    0

    Jaka dobroduszna się zrobiła.

  • Gość: Gość

    0

    Najpierw trzeba więcej uświadamiać społeczeństwo i robić programy z udziałem seksuologów i psychologów i wyraznie powiedzieć polakom, że homoseksualizm to nie choroba.A potem tworzyć takie programy, odniosą większy skutek.

  • Gość: Gość

    0

    bez sensu żenada

  • Gość: Gość

    0

    To chyba nie wyjdzie im na dobre! Nie dość, że cała Polska będzie czuć do nich odrazę, to w dodatku wstyd dla rodziny!

  • Gość: Gość

    0

    Zaprasza wszystkie kobiety na babskie pogaduchy.

  • Gość: Gość

    0

    Zaprasza wszystkie kobiety na babskie pogaduchy.

  • Gość: Gość

    0

    a niech ich rodzice maja okazję oficjalnie przed kamerą wykląć i napluć im w twarz za czyszczenie komina i przynoszenie kału obcego faceta na przedniej części majtek, które to później majtki matki im piorą.

  • Gość: Gość

    0

    a to z wirtalnych dzis ! Plotek! na bierzaco badz! ktos cos... Wprost to zawsze byl prawicowy syf

    "AWR Wprost, wydawca Wprost, zwolniła dziennikarza tego tygodnika Agatona Kozińskiego. Powodem tej decyzji był fakt, że Koziński bez wiedzy przełożonych informował, że Wprost z MTV pracuje nad koncepcją programu o gejach.

    Chodzi o cykl dokumentalny, o którym informowaliśmy w środę. Geje i lesbijki mieliby w nim przyznawać się do swojej orientacji seksualnej przed rodziną i bliskimi. Pomysłodawcą programu jest Agaton Koziński, ale jak się okazało redakcja tygodnika nie ma z tym projektem nic wspólnego, co potwierdza nam Grzegorz Pawelczyk, zastępca redaktora naczelnego "Wprost".

    - Pan Koziński podjął działania w imieniu redakcji, nie konsultując ich z nikim z przełożonych - tłumaczy nam Pawelczyk. Dodaje, "że Wprost" nie jest zaangażowany w prace nad koncepcją tego programu, a zwolnienie dziennikarza wynika nie z oceny jego pomysłu, ale ze złamania przez Kozińskiego obowiązujących w firmie zasad lojalności wobec przełożonych.

    Zwolniony dziennikarz swój projekt cyklu o homoseksualistach przestawił stacji MTV Polska, która poważnie rozważa jego wyprodukowanie.

  • Gość: Gość

    0

    Moim zdaniem powinien to zrobic mężczyzna.Polska mentalnośc jest pozbawiona szacunku dla kobiet . Po co jej walka z wiatrakami?

  • Gość: Gość

    0

    Moim zdaniem powinien to zrobic mężczyzna.Polska mentalnośc jest pozbawiona szacunku dla kobiet . Po co jej walka z wiatrakami?

  • Gość: Gość

    0

    a kiedy powstanie program dla sodomitow! to by krecilo publike, jakies psy,swinie,konie i pardon np.koty. mysle, ze to fajny pomysl?!

  • Gość: Gość

    0

    To może być interesujący program brawo za odwagę :-))

  • Gość: Gość

    0

    żałosne są takie programy...sprzedawać się przed kamerami- na oczach wszystkich ujawniać się, całą swoją prywatność, intymność. ż-a-ł-o-s-n-e. popieram homoseksualistów, ale wku..a mnie to, że robią z nich SHOW! ku.. mać!

  • Gość: Gość

    0

    moim zdaniem każdy ma prawo kochac takim jakim jest i ludziska będą miały z homo niezłą polewkę jeżeliby chodziło o hetero to program by się nie sprzedał -PROSTE-

  • Gość: Gość

    0

    uuuu....beje gorąco

  • Gość: Gość

    0

    uuuu....beje gorąco

  • Gość: Gość

    0

    nawet nie wiem jak to powiedziec bo ch***j im w du***e to przyjemnosc :/ poprostu jeb****ć ich !!!

  • Gość: Gość

    0

    popieram społeczność gejowską, ale dla mnie programy tego typu są żałosne. A i ludzie w nich występujący nie budzą szacunku. nie mniej jednak GAY IS OK :)

  • Gość: Gość

    0

    No moze byc bardzo ciekawe

  • Gość: Gość

    0

    To obciach. Ciężko im przyznać się do orientacji przed własnymi rodzicami? Dlaczego nie boją się tego przed kamerami w momencie, gdy oglądają ich tysiące osób? Czyżby argumentem dodającym odwagi były pieniądze. Takich spraw nie załatwie sie na oczach tysięcy ludzi. Nie mam nic przeciw gejom, uważam ich za normalnych ludzi, ale w tym przypadku śmierdzi kasą.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX