Weronika Pazura ma o 10 lat młodszego faceta! A jak!

Cezary Pazura właśnie zamieszkał z ponad 20 lat młodszą kobietą. Co na to jego była żona? Już wiadomo, że Weronika Pazura też nie próżnuje. Postanowiła ułożyć sobie życie na nowo z młodszym od niej o 10 lat perkusistą. I bardzo dobrze - go girl!

 

Weronika Pazura od kilku miesięcy spotyka się z 10 lat młodszym perkusistą Maciejem Gołyżniakiem. Nie spotkacie ich jednak razem w supermarkecie. Weronika ukrywa ten związek - czytamy w "Rewii".

Wstydzi się swoich uczuć? Nie wie, czy to coś poważnego? A może nie chce zapeszać? - zastanawiają się znajomi Weroniki.

Plotek rozumie Weronikę - lepiej się ze świeżym uczuciem nie afiszować, żeby nie zapeszać. Ale wracając do tematu. Mimo, że Weronika powoli układa sobie życie po rozwodzie z Cezarym, nie podoba jej się, co on wyprawia.

Nie jest zachwycona, że po rozstaniu zamieszkał z poznaną w pociągu 19-latką, dziewczyną w wieku jego córki. Nie dlatego, że nadal go kocha i liczy na pojednanie. Wręcz przeciwnie, to ona miała już wszystkiego dosyć, jednak ze względu na Nastkę, dla której starała się być matką, liczyła na więcej taktu i delikatności ze strony Czarka.

Więcej o:
Komentarze (46)
Weronika Pazura ma o 10 lat młodszego faceta! A jak!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 3

    sliczna ale ten koles jakis nie ogarniety;/

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 2

    Tylko po co bylo robic z Czarka potwora.FUJ "slodka" Weroniczko Nieladnie oj nieladnie.Niezla zolza i klamczucha musisz byc.Taka mala przewrotna lala

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    a ten to mi przypomina chłopa z budrelu ale sobie znalazła jest tyle ładnych facetów ;p a ona wybrała tego bałwana mam nadzieje że nie będzie miała dzieci bo to kobieta fałszywa i do tego profesjonalna tancerka na rurze niech lepiej wraca do ukrainy i tam pracuje

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 1

    uwazam ze ty weroniko nadal kochasz cezarego pazure i jego kase a naco ci taki ztary byk tamta jego nowa to brzydka czarek opamietaj sie weronika cie kocha i leci na kase a tamta jest brzydka bez szacunku dla brzydala

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 1

    ja tam uwazam że Cezary to spoko koleś, i to ta cala Weronika zaczela ta kłutnie, sama zdradziła męża chce sie rozwodzic a potem robi medialny szum ze to cezary z nia zerwał
    Niech ta Weronika idzie w pizdu z tym chlopem, a Czarek niech sobie rucha do woli

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 1

    Ja tez mam 7 lat mlodszego i co? tak trzymac!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    co za cudak czy ktoś kiedykolwiek o nim słyszał??? no a teraz usłyszy dziędi starej dupie....

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    brzydal z ładnymi oczętami;p

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    Fajnie

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX