Doda pisze bzdurne teksty? Głosuj!

Elżbieta Zapendowska słynie w polskich show-biznesie z ciętego języka i kontrowersyjnych wypowiedzi. Zdaniem jurorki programu "Jak oni śpiewają" Mandaryna jest głucha jak pień, a Andrzejewicz to gwiazdka jednego sezonu. A co myśli o Dodzie? Cóż wieszczem, to według Eli, ona nie jest. Głosuj w sondażu Plotka!

 

W rozmowie z tygodnikiem "Super TV" Zapendowska zdradziła, co sądzi na temat talentu wokalnego i twórczości Gosi Andrzejewicz.

Gosia śpiewa poprawnie, ale dla mnie to gwiazda jednego sezonu, bo nie ma nic do powiedzenia w swoich piosenkach. To, co ona śpiewa, cała jej stylistyka, podoba się pewnie 15-letnim dziewczynkom. Dla mnie nie jest gwiazdą.

 

Ela jest przekonana, że z beztalencia nie da się zrobić gwiazdy, ponieważ ludzie prędzej czy później zorientują się, iż taka osoba nie potrafi śpiewać.

Przynajmniej trzeba mieć słuch. Oczywiście ostatnio pojawiły się takie gwiazdki w rodzaju Mandaryny - dziewczyny głuchej jak pień, ale potrafiącej tańczyć. One robią karierę, która nagle się urywa, bo wszyscy wreszcie dostrzegają, że taka osoba nie potrafi śpiewać. Ludzie nie są durni, nie da się ich długo oszukiwać.

 

 

Zapendowska poznała Dodę w Teatrze Buffo i przez długi okresu udzielała jej lekcji śpiewu. Co sądzi na temat swojej uczennicy?

Dodę znam, ona jest szalona, lubi skandale wokół siebie. Wybrała sobie taką a nie inną metodę zaistnienia w mediach. Co do dokonań artystycznych Dody muszę powiedzieć, że w swoich tekstach pisze bzdury i w dodatku nieładną polszczyzną. Z punktu widzenia muzycznego, jej utwory są - delikatnie mówiąc - lekkopółśrednie. Dlatego nikt mi nie wmówi, że za 10 lat jej piosenki będą wciąż grane.

Nie sposób się z Elą Zapendowską nie zgodzić.

 

Jeśli nie wierzycie w to, że Mandaryna jest głucha jak pień, to posłuchajcie tego.

 

 

 

 

Doda pisze bzdury? Wsłuchajcie się w słowa refrenu piosenki "Szansa".

 


 

Doda, Mandaryna czy Gosia Andrzejewicz, która jest największym beztalenciem? Głosuj w sondażu Plotka!

Więcej o:
Komentarze (276)
Doda pisze bzdurne teksty? Głosuj!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy 1

    Mi podobają się teksty dody a zwłaszcza katharis

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    moim zdaniem to zgadzam się z elą że mandaryna nie potrafi śpiewać ale doda wcale nie pisze bzdury i ma super piosenki oraz odpowiednie do nich teksty!

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    moim zdaniem to zgadzam się z elą że mandaryna nie potrafi śpiewać ale doda wcale nie pisze bzdury i ma super piosenki oraz odpowiednie do nich teksty!

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    moim zdaniem to zgadzam się z elą że mandaryna nie potrafi śpiewać ale doda wcale nie pisze bzdury i ma super piosenki oraz odpowiednie do nich teksty!

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    Doda jesteś extra laska i to mi się w tobie najbardziej podoba !!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    Weście wy sie od DODY odwalcie [!] co ona Tam w tym teledysku żle zrobiła;/ ? PSSsss Zazdrościcie Jej Czy Co? ;p <lol2>

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    Wg mnie doda zajebiscie spiewa. ma zajebisty glos.. tesksty tekstami ale ... glos ma super!

  • loluska_123

    Oceniono 2 razy 0

    Jak wy możecie tak mówić o Dodzie?Co wy nie słyszycie Doda jest wspaniała. A wy to zwykłe głuchole i szmaty jebane. A ten kto Dodusi nie lubi ten jest tandetny.
    I jeszcze jedno Doda pomiętajcie jest cudowna i ładna i nie ważcie się zaprzeczyć.

  • Gość: Gość

    0

    mandarynie chyba playback wyłączyli.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX