Joannna Liszowska została zdradzona?!

Wyglada na to, że mamy rozwiązanie zagadki, dlaczego jeszcze kilka dni temu z palca Joanny Liszowskiej zniknął pierścionek zaręczynowy. Jak donosi "Fakt" narzeczony Joanny - Tadeusz Głażewski ją zdradzał!

 

Joanna Liszowska nia ma szczęścia w miłości. Poprzedni partner zostawił ja dla innej, a jak dowiedział sie "Fakt" jej obecny ukochany też był jej niewierny.

 

Gdy para miała już ustalać datę ślubu, Tadeusz spotykał się potajemnie z inną kobietą. Joanna zaczęła zaczęła coś podejrzewać i gdy "przyparła go do muru" usłyszała prawdę. Wtedy spakowała rzeczy i wyprowadziła się od narzeczonego. Pojechała na kilka dni do Londynu, żeby wszystko przemyśleć. Zdjęła pierścionek zaręczynowy.

 

Ale wygląda na to, że Liszowska wybaczyła zdradę. Wróciła do kraju i... wróciła do Tadeusza. Znów pokazują się razem, a na palcu Joanny lśni pierścionek.

 

Więcej o:
Komentarze (127)
Joannna Liszowska została zdradzona?!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    ona to jest fajna laska ja ja akurat lubie:*i bardzo ladnie spiewa:)

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    Joanno stać Cie na fajnego faceta z jajami, a nie dupka który juz Cie zdradza! Pogon go w cholere...

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    Aśka kopa mu w dupe>przeciez on jest obleśny Kopa i jeszcze raz kopa

  • Gość: Gość

    0

    Facet wygląda jak bandzior podszyty ciotą. Podejrzewałem p. Joannę o bardziej wyrafinowany gust.

  • Gość: Gość

    0

    On przy niej to jak trzecie koło u wozu nie pasuje do niej...stać ją na lepszego..to widać że zle mu z oczu patrzy...niedobrze mi sie robi na jego widok....można wybaczyć ale nie takiemu...i jeszcze Liszowska....mogła by mieć nie jednego

  • Gość: Gość

    0

    To że Edyta Górniak powiedziała, że świetnie wygląda w sukience ciążowej to od razu nie oznacza, że musi być w ciąży. Po prostu taką sukienkę jej wybrali. :-)

  • Gość: Gość

    0

    To że Edyta Górniak powiedziała, że świetnie wygląda w sukience ciążowej to od razu nie oznacza, że musi być w ciąży. Po prostu taką sukienkę jej wybrali. :-)

  • Gość: Gość

    0

    to chora pani

  • Gość: Gość

    0

    Joasiu, zobacz na jego oczy i spojrzenie. To nie dla Ciebie facet. Zarozumiały.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX